Sä kirjoitit, että ei ole tullut 2000-luvulla menestystä edes pienemmistä kv-kisoista, eikä mistään tule menestystä ja todistin tuon väitteen paskapuheeksi listaamalla useammankin arvokisamitalistin 2000-luvulta. Ja selitin miksi olympiamenestyksen saavuttaminen on erittäin vaikeaa. Sivuutit nuo pointit ja sitten olikin yhtäkkiä kyse puuttuvista olympiamitaleista.
No kerro ihmeessä kenestä puhun tai tule vaikka joskus livenä juttelemaan, niin saan tietää kuka olet? Hirveän vaikeaa ottaa vakavasti tuollaista anonyymiä päänaukojaa.
Tuo sun viimeinen kappale olikin ihan asiaa, kun perkasit syitä sen heikon menestyksen taustalla. Sillä vaan ei ole juurikaan tekemistä sen kanssa, kun totesin, ettei menestys ole ollut kovin kummoista, kun pohditaan, että onko olympiamitaleja tulossa lähitulevaisuudessa.
Kannattaa selata hieman ylös päin, että mihin viestilläni vastasin. Siellä oli nimenomaan olympiamitaleista kyse.
Ihan ystävällisesti pyydän sua myös katsomaan nuo mun ja omat viestisi läpi ja vielä tarkistamaan, että kumpi siellä aukoo päätään ja hyökkää henkilön kimppuun ja kumpi yrittää pysyä asiassa?
Sun ensimmäinen viesti jo alkoi sillä, että totesit, etten tiedä mistään mitään, niin paha siinä on kovin rakentavasti lähteä keskustelemaan.
Kyllä me Antti tunnetaan toisemme ja ollaan (varmaan n. 20 vuotta sitten) Lahdessa treenattukin yhdessä. Jos ei Kalevassa nyrkkeillen, niin ainakin MMA:Ssa. Mä pysyn netissä mieluusi anonyymina, mutta en myöskään auo päätäni muille ja pyrin keskustelemaan asioista. Asiallisesti.
Vähän ehkä meni tunteisiin, kun joku ylimielisesti suoraan toteaa, etten tiedä mitään mistään ja vielä vässykäksi haukkuu päälle, perustelematta että mikä mun kirjoituksessa ei muka pitänyt paikkaansa. Mutta ei se niin vakavaa ole. Sillä vaan ei saa mitään järkevää keskustelua aikaiseksi anonyymisti tai muutenkaan.
Edelleen pysyn kannassani, että ei näytä todennäköiseltä Suomen olympiamitalit nyrkkeilyssä ihan lävivuosina (huom. naisnyrkkeilystä en ole juurikaan perillä). Syitä on monia ja ison osan jo kirjoititkin. Vielä lisäyksennä, että olisin tässä asiassa enmmän, kuin mielelläni väärässä.