- Ikä
- 45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen 100% eri mieltä. Sen perusteella, että se tyrmäsi ehkä koko MMA:n (isot organisaatiot) huonoimman pystyottelijan, niin en lähtisi tuollaiseen johtopäätökseen.Epämieluisa, mutta todennäköinen fakta:Jake Paul voittaisi koko UFC välisarjan rosterin ammattinyrkkeilysäännöin. Olin ennen miehen heitteri, mutta pakko vaan todeta, että on ihan hyvä nyrkkeilijä tuolla kokemuksella.
no nyt vähän keulitaa jo Pitäs nyt nähdä yks matsi missä vastustajallakin on edes vähän pystyosaamista.. Huonoa vastaan on helppo näyttää hyvältäEpämieluisa, mutta todennäköinen fakta:Jake Paul voittaisi koko UFC välisarjan rosterin ammattinyrkkeilysäännöin. Olin ennen miehen heitteri, mutta pakko vaan todeta, että on ihan hyvä nyrkkeilijä tuolla kokemuksella.
No, katsotaan nyt kun Jake edes kohtaa ensimmäisen vastustajansa, joka vähän on perillä nyrkkeilystä.Ei ole linkkiä laittaa mutta näin mike perryn ja jake paulin sparrivideota, jossa perry lopuksi sanoo että you fuck me up, tjsp.
Video kun tuli julki niin yrittänyt selitellä.
Samaa luulen että paul vois hyvinkin voittaa nyrkkeilysäännöillä ufc:n kyseisen sarjan ottelijat.
Wonderboy on tyyliltään aika puhtaasti karateka/potkunyrkkeilijä. Iso osa hänen peliä on etäisyyden hallinta potkuilla. Kyllä hänellä on hyvät kädet, mutta nyrkkeily on eri pallopeli. Jake tiputti Benin nyrkkeilyhanskoilla jota edes Lawler ei saanut lopetettua lyönneillä. Tuntuu, että monelle on paha kakku syödä, että nuori ja lahjakas kundi voittaisi eri lajin tyypit omassa lajissaan oli sitten ihmisenä kuinka perseestä tahansa.Meinaatko myös, että oikeasti Jake voittaisi esim. Wonderboyn puhtaassa nyrkkeilyssä?
Kyllä Jakella epäilemättä ruutia on takakädessä, mutta Lawlerkin olisi aivan varmasti tiputtanut Benin, mikäli kyse ei olisi ollut MMA-ottelusta. Nytkin oletin Benin hakevan paljon sidontatilanteita etenkin alkuerissä, vaikka varoitustenkin uhalla. Sen sijään se jäi seisomaan paikalleen Jaken eteen optimaaliselle lyöntietäisyydelle. Aika moni MMA-ottelija pistäisi tuosta tilanteesta Benin unille.Wonderboy on tyyliltään aika puhtaasti karateka/potkunyrkkeilijä. Iso osa hänen peliä on etäisyyden hallinta potkuilla. Kyllä hänellä on hyvät kädet, mutta nyrkkeily on eri pallopeli. Jake tiputti Benin nyrkkeilyhanskoilla jota edes Lawler ei saanut lopetettua lyönneillä. Tuntuu, että monelle on paha kakku syödä, että nuori ja lahjakas kundi voittaisi eri lajin tyypit omassa lajissaan oli sitten ihmisenä kuinka perseestä tahansa.
Epämieluisa, mutta todennäköinen fakta:Jake Paul voittaisi koko UFC välisarjan rosterin ammattinyrkkeilysäännöin. Olin ennen miehen heitteri, mutta pakko vaan todeta, että on ihan hyvä nyrkkeilijä tuolla kokemuksella.
Toivottavasti järkättäisiin se Woodley matsi niin saatte tulla nauramaan mulle. Olisin mielelläni ihan väärässä.
..ja vielä pari..
Tää koko aihe on jotenki absurdi koska a) me ei olla nähty Paulia oikeeta nyrkkeilijää vastaan ja b) me ei olla nähty UFC välisarjalaisia oikeita nyrkkeilijöitä vastaan. Joten me voidaan vaan päätellä. Mä päättelen omaan kamppailulajikokemukseen perustuen, että Pauli ei 100 % varmuudella voittaisi ammattinyrkkeilysäännöin "kaikkia UFC välisarjalaisia" kuten sanoit. En lähde arvuuttelemaan yksitellen miten kukin "pärjäisi" Paulia vastaan, mutta löisin mielelläni rahat kiinni Paulin tappiolle jos vastassa ois esim. Masvidal, Diaz, Edwards, Luque, Burns, Neal, Lawler, Chimaev, Thompson, Woodley ja listaa voisin vielä jatkaa. Laittaisin rahani jopa Usmanille..Toivottavasti järkättäisiin se Woodley matsi niin saatte tulla nauramaan mulle. Olisin mielelläni ihan väärässä.
Tyson fury meinas että joshuan jälkeen köy pieksemässä ngannoun.
Näitä on useampia ollut netissä
View: https://youtu.be/yByjlxZJxCU
Ei voi liian tosissaan ottaa furyn juttuja ja ngannouta varmaan sitoo ufc sopimus.
Toisaalta myös ngannou sanonut että olis kiinnostunut ottelusta, hänhän alunperin tähtäsi ammattinyrkkeilyyn.
Jos tapahtuu niin vaikea uskoa että ngannou jaksaa 10 erää, varmaan alkaa hyytyä 5 erän jälkeen ja sit ei hyvä.
Tietysti ngannoullakin tyrmäys mahdollisuus, ekoissa erissä varsinkin.
Tästä tulis iso matsi jos toteutuis.
Tästä vähän erimieltä.Ngannoulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta Furya vastaan.
Taloudellisesti ottelu olisi varmasti tuottoisa, kun ratkaistaisiin ultimaattinen baddest man on the planet. Siksi se voi toteutua, koska rahaa on jaossa niin paljon, että siitä riittää UFC:lle oma merkittävä siivu. Onnistuihan Conor vs. Floydkin.
No luettelepa ne caset joissa käytännössä 0-recordilla on hallitseva HW mestari voitettu.Tästä vähän erimieltä.
Aina on mahdollisuus, varsinkin raskaassa sarjassa.
Väitän että ngannou olisi pärjännyt kohtuullisesti myös nyrkkeilyssä, mikäli olisi sen lajikseen valinnut kun ranskaan saapui.