Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

Murikka asui jossakin vaiheessa Vihdissä. Kävin siellä työhaastattelussa ja kun kävi ilmi että olen Joensuusta niin heti kysyttiin tiedänkö Murikan. Se oli siellä töissä. Samaan työpaikkaan olisin päässyt. Kun näin olosuhteet niin ei kiitos..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt kovin nyrkkeilyä seuraa, mutta ilmeisesti iso uutinen.
Ei tosin kai täysin varma juttu vielä, mutta ilmeisesti vaikein homma takana eli nimet paperilla. 30 päivää aikaa löytää päivämäärä ja paikka, jos oikein ymmärsin.


 
Tuli hankittua DAZN ja pakko kyllä myöntää että on parhaimmat 2e/kk mitä olen käyttänyt. :unsure: Joka vkl tulee mm-tason nyrkkeilyä.
 
Jake paul vs ben askren lauantaina 17.4.
Tähän tekis mieli laittaa isompi summa paulille vedonlyöntiin, mitä katellu treenivideoita ja aikasempia matseja ni askrenin nyrkkeily heikkoa.
Otteluasento näyttäis olevan iso leuka ylhäällä ni uskon että osuu, paulilla vielä suht kovat lyönnit.
 
Jake paul vs ben askren lauantaina 17.4.
Tähän tekis mieli laittaa isompi summa paulille vedonlyöntiin, mitä katellu treenivideoita ja aikasempia matseja ni askrenin nyrkkeily heikkoa.
Otteluasento näyttäis olevan iso leuka ylhäällä ni uskon että osuu, paulilla vielä suht kovat lyönnit.
Tää on oikeasti ihan mielenkiintoinen. Paulilla selvästi parempi nyrkkeilytekniikka ja napakammat lyönnit, mutta toinen näistä on kuitenkin entinen eliittitason kamppailu-urheilija, joka on tottunut ottamaan oikeasti kovien ottelijoiden kanssa matsia ja on niitä oikeasti kovia lyöntejäkin ottanut vastaan.
Benin paras ase, eli paini otetaan toki pois, mutta toisaalta Paul ei ole vielä kohdannut ketään oikeaksi ottelijaksi laskettavaa vastusta.
Kestääkö kantti ja kunto mikäli Ben tulee jatkuvasti päälle, repii ja raastaa, tehden ottelusta mahdollisimman ruman ja fyysisen. Kuten Firas ennakossaan totesi, Ben luultavasti pyrkii tekemään ottelusta mahdollisimman ruman "koiratappelun", ottaen varoituksia, kunhan ei diskatuksi tule. Testaten nuoren ja kokemattoman Paulin henkistä kanttia ja fyysistä kestävyyttä.

Todella toivon, että Ben voittaisi, sillä Paul on tuollainen angstaavan teinin tavoin käyttäytyvä idiootti joka on lähinnä onnistunut vain nolaamaan itsensä kaikissa presseissä. Ben on näissä tietysti kuin kotonaan ja nauttii kun vastassa on vielä kaveri, jolla kaikki tuntuu menevän ihon alle.
 
Ajattelin kyl katsoa tuon Askren vs entunnenuoria

Jälkiviisauttahan tuon matsin jälkeen riittää, mutta en mä osaa ennakoida. Jos Paul unohtaa, että pitäis nyrkkeillä, niin voi ihan hyvin hävitä.
Askrenin taas pitää noudattaa ottelusuunnitelmaa tarkasti, jos sellainen on olemassa. Jos Askren käy heti sitomaan ja saa fiksusti tilan pois,
niin Paul saattaa turhautua ja väsähtää.

Jos eriä kertyy enempi, eikä Paul saa omasta mielestään odottamansa mukaisesti onnistumisia, niin onko kulmamiehiin luotu ottelemiseen
vaaditut kemiat vai onko ne joojoo-miehiä? Askren tuskin ottaa paineita haittaavassa määrin, mutta onko se tuolla ottamassa rahat vai voittoa?

Jos Askren hiostaa järkevästi, niin Paul peruuttaa suoraan taaksepäin ja on äkkiä kulmassa. Jos taas Paul saa pidettyä tilaa, niin se voi
läiskiä menemään melko huoletta vähän puutteellisellakin tekniikalla ja voittaa ihan jo sillä.

Tää on vähän niinku nyrkkeilymaailma heräis krapulassa anopin ja tulipalon välistä, eikä tietäis kumpaa puolta karkuun syöksyisi.
 
Ajattelin kyl katsoa tuon Askren vs entunnenuoria

Jälkiviisauttahan tuon matsin jälkeen riittää, mutta en mä osaa ennakoida. Jos Paul unohtaa, että pitäis nyrkkeillä, niin voi ihan hyvin hävitä.
Askrenin taas pitää noudattaa ottelusuunnitelmaa tarkasti, jos sellainen on olemassa. Jos Askren käy heti sitomaan ja saa fiksusti tilan pois,
niin Paul saattaa turhautua ja väsähtää.

Jos eriä kertyy enempi, eikä Paul saa omasta mielestään odottamansa mukaisesti onnistumisia, niin onko kulmamiehiin luotu ottelemiseen
vaaditut kemiat vai onko ne joojoo-miehiä? Askren tuskin ottaa paineita haittaavassa määrin, mutta onko se tuolla ottamassa rahat vai voittoa?

Jos Askren hiostaa järkevästi, niin Paul peruuttaa suoraan taaksepäin ja on äkkiä kulmassa. Jos taas Paul saa pidettyä tilaa, niin se voi
läiskiä menemään melko huoletta vähän puutteellisellakin tekniikalla ja voittaa ihan jo sillä.

Tää on vähän niinku nyrkkeilymaailma heräis krapulassa anopin ja tulipalon välistä, eikä tietäis kumpaa puolta karkuun syöksyisi.
Paulilla on ”ottelukokemusta” yhteensä alle 10 minuuttia, eikä mies ole joutunut ahtaalle koko tuona aikana, koska vastukset ovat olleet aivan luokattoman huonoja. Paul ei ole hyvä nyrkkeilijä, vaan lajista innostunut aloitteleva saliveli. En usko että Askrenin tarvitsee paljon taktiikkoja miettiä, koska Paul murenee paineen alla joka tapauksessa nopeasti. Askrenin TKO-voitolle saa vitosen kertoimen.
 
Kaikki on toki mahdollista, mutta Jake tarvitsi kolme puhdasta osumaa ensimmäistä kertaa kehässä olleen koripalloilijan tyrmäämiseen ja Aksrenia ei ole koskaan tyrmätty lyönneillä, vaikka kovakätisiä yrittäjiä on riittänyt.
Jos menee kuten veikkaan niin sit voi miettiä miksi näin.
Mun mielestä vaparissa on puhtaasti pystymielessä aika heikkoja kavereita, vaikka vapaaottelussa hyviä.
Tää mun arvio askrenista perustuu treenivideoihin mitä nähnyt.
Treenit toisaalta hyvin eriasia kuin matsit.
No, jää nähtäväks olenko ihan väärässä.
 
Jake Paulin nyrkkeily näytti jo ihan nyrkkeilyltä. Toivon silti että hairahtaisi ottamaan egopärinöissään oikeaa nyrkkeilijää vastana ottelun ja tulisi kunnolla tiputetuksi. :nolo:
 
Yllättävän moni uskoi Benin voittoon sen perusteella kun sillä on enemmän kamppailu taustaa. Itse olin Roganin kanssa täysin samaa mieltä siitä, että se kova tausta ei merkkaa paljoakaan, kun se ainut ase viedään pois.
 
Back
Ylös Bottom