Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

Niin ja Arreola sanoo, että Gassiev on lyönyt häntä kovien sparreissa. Tietääkseni Wilder ei ole koskaan sparrannut Arreolan kanssa.

Ottelijat, kun kuvailevat muiden ottelijoiden lyöntivoimaa, on näkemykset usein ristiriitaisia. Siihen vaikuttaa niin monet asiat miltä se kaverin lyönti tuntuu.
En pidä oikein häävinä mittarina ottelija X kokemuksia siitä kuka on lyönyt kovimmalla voimalla sparreissa. Tyrmäysprosentti ei valehtele, kunhan vähän ottaa huomioon minkälaisia vastuksia on voitettu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gassiev otti muuten kaks vuotta taukoa sen Usykille hävityn SuperSeries finaalin jälkeen ja siirtyi raskassarjaan jossa ottanut voitot vuosina 2020 ja 2021. Näyttäisi olevan ainoastaan IBF rankingissa tällä hetkellä ja siellä sijalla 8.
Mielenkiintoinen lisä raskaaseen, oli ainakin Cruiserissa maailman kärkeä vaikka jäikin Usykin jalkoihin, mutta niin on kyllä jäänyt kaikki muutkin tähän mennessä.
 
Viikonloppuna 130 paunaisissa Shakur Stevenson - Oscar Valdez ottelevat kahdesta vyöstä.
Naisissa Katie Taylor - Amanda Serrano.
Stevenson voitti numeroista päätellen suhteellisen selvästi. Robson Conceicaolle pitäis antaa uusi mahdollisuus titteliotteluun. Tappio Valdezille tuli todella kyseenalaisesti omasta mielestä.
Taylor piti vyönsä splitillä Serranosta. Outoa hajontaa oli tuomareiden näkemyksissä.
 
Ainakin itse ymmärsin, että kyse olisi nimenomaan raskaan sarjan ottelusta, jossa Usyk pudottaisi 201 paunaan, kun cruiserweightin raja on 200 paunaa. Minun on vaikea ymmärtää, miten tämän voisi muuten käsittää.

"Usyk Willing To Fight Canelo At 201-Lbs For Heavyweight Titles"​


Täysin absurdi ottelu joka tapauksessa Canelon kannalta.
 
Itse ainakin mieluiten näkisin niin, että jos ja kun nyt hoitaa Bivolin niin syksyllä väsynyt GGG3 ja siitäkin voitto. Sit 2023 alku vuoteen Arut Beterbieviä vastaan matsi jossa betsinä kaikki lhw vyöt
Väsynyt GGG3? Canelo hävisi ekan matsin selvästi, mutta sai jollain ihmeellä lahjaksi tasurin. Toinen matsi oli hyvin tasainen, jossa tasuri tai GGG:n voittokin olisi ollut ihan passeli tulos. Onhan kasakki jo uransa ehtoossa, mutta todennäköisesti vieläkin kovin haastaja Canelolle alle 80-kiloisissa.
 
Mielenkiintoinen matsi. Caneloa pidän ennakkosuosikkina, mutta väittäisin, että nyt on vastassa kovin haaste sitten Golovkinin ja en olisi järkyttynyt, vaikka Bivol nappaisi voiton.
Let the best man win. Toivottavasti tulee rehti päätös. Teddy Atlas oli aika vahvasti sitä mieltä, että Bivolin ei anneta tätä pisteillä voittaa mitenkään päin.
 
Itse ainakin mieluiten näkisin niin, että jos ja kun nyt hoitaa Bivolin niin syksyllä väsynyt GGG3 ja siitäkin voitto. Sit 2023 alku vuoteen Arut Beterbieviä vastaan matsi jossa betsinä kaikki lhw vyöt
Kyllä minäkin Canelosta tykkään ilman muuta. Minusta nyt vaan mennään liian riskillä kun haastetaan näin paljon isompia karjuja. Beterbiev olis jo aivan varma tappio.
Kaikki kunnnia Kovaleville mut Bivol on primessä nyt, toisin kuin Kovalev oli.
Mieluiten näkisin Canelon putsaamassa 160 paunaisen.
 
Selvästikkin isompana miehenä Bivol tottunut koviin osumiin ja niitä helposti pysty ottamaan vastaan. Toki suurin osa ei edes osunut tai osui suojaukseen. Sisään ulos liike on kyllä Bivolilla varmaan parasta koko nyrkkeilyssä tällä hetkellä ja strategiassa pysyminen todella hyvää.
 
Olen edelleenkin Canelon kannatusjoukoissa, mutta minusta menee vähän päin persettä ettei voi tunnustaa tappiota vaikka koko maailma näki, että tappio tuli eikä mikään muu tulos ollut edes lähellä. Yrittää siinä vähän tehdä itsestään lajia suuremman.
Kyllä se pitää olla jo mielessä kun lähtee aina vaan isompaan sarjaan, että ennemmin tai myöhemmin se seinä tulee vastaan. Kaveri nyt vaan oli liian iso ja hyvä. Aika paha yhtälö.
Nyt vaan niihin luontaisiin painoluokkiin iskemään porukkaa kanveesiin.
 
Itse sain ottelun hieman vielä selvemmin Bivolin eduksi, kuin mitä tuomarit laittoivat, mutta pääasia, ettei mitään ryöstöä tapahtunut. Todella hieno ottelu Bivolilta!
 
Back
Ylös Bottom