Nyrkkeily vs punttitreeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K31j0
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kumman näistä oikein valitsisi? Molemmat kiinnostaa. Haluaisin kasvaa "isommaksi" mutta osata myös nyrkkeillä. Hoituisiko tämä sillä, että kävisin nyrkkeilyssä (kuulemma 2 krt viikossa treenit) ja sitten siinä ohessa salilla? Miten ihmeessä nämä kaksi voi järkevästi sulauttaa yhteen? Tää ongelma aiheuttaa päänsärkyä.

Niin, kannattaisi varmaan mainita että olen nyt treenaillut 1-jakoisella ja hakannut säkkiä välipäivinä ja olen siis aloittelija.

Kiitos kaikille jotka vastaavat! :rock:

Minä päivinä ne nyrkkeilytreenit on? Kyllä sinne väliin saadaan treenejäkin...

Ite käyn boxaamas 2 kertaa viikos, mutta myös puntilla 2-3 kertaa viikos.. no problemo

Hmm, jos vakavasti jompaakumpaa haluat harrastaa (pärjätä?) niin on aika hankala yhtälö. Nyrkkeilijän pitää olla solakka, kädet herkät, nopeat ja väsymättömät.. Tätä ei bodymiehen kädet ole, joten en usko että kumpaakin taitaisit hyvin yhtäaikaa.:( Suosittelisin, että kokeilet vaikka nyrkkeilyä aluksi, panostat aivan perkeleesti siihen tiedä vaikka innostuisit oikein kunnolla. Sen jälkeen ei varmaankaan bodaus niin paljoa kiinnosta. Ja kyllä nyrkkeily treenilläkin hyvään rantakuntoon itsensä saa..;) Jos ei natsaa niin sit vain kaikki paukut bodaukseen jos vaan aikaa on tälläiseen kikkailuun. Itse kilpailin nyrkkeilyssä jokusia vuosia ja nykyään tähtäimenä kehari lavat :kippis1: Että itellä ollut aikoinaan sama onkelma. Tosin voithan kokeilla kultaista keskitietä mutta itse pidän puoliteholla harjoittelua turhalta, molemmat lajit vaativat kuitenkin aikaa ja syventymistä. Tai sitten treenaat itsesi 120kg norpaksi ja lietsot mainetta murska koukuillasi :hyper: No ei kannata.. Tsemiä :thumbs: