nykyinen ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja popkorn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
joo eli mun nykyinen alustava ohjelma menee kutakuinki näin:

Ma: etu/takareidet koneessa
takakyykky
prässi
pohkeet
vatsa

Ke: penkki
pystypunnerrus
pystysoutu
ranskalainen punnerrus
vipunostot
pullover

Pe: Maastaveto
Ylätalja
selän ojennukset penkissä
vatsa
hauiskääntö penkissä
pohkeet
kulmasoutu käsipainoilla

Nii et minkälaisilla painoilla ja toistoilla/sarjoilla tota kannattas ruveta vetään läpi ja minkälaiset lämmittelypainot ois noihin hyvät??jos joku jaksas vähä valaista ku oon uus ohjelman käyttäjä, sekalaista punttitreeniä laitteesta laitteeseen harrastanu ennen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Maanantai ja keskiviikko näyttäis toimivan, mutta toi perjantai sattuu meikäläisen silmään aika pahasti. Elikkä ton ohjelman mukaan teet perjantaina ylä-ja alaselän,vatsat ja vielä pohkeetkin.
Suosittelisin parempaa kolmijakoista ohjelmaa:
1. Jalat/vatsat
2. Rinta/ojentajat/olkapäät
3. Selkä/hauis

Toistojenmäärät kannattaa valita sinne 10 hujakoille...

popkorn sanoi:
Nii et minkälaisilla painoilla ja toistoilla/sarjoilla tota kannattas ruveta vetään läpi ja minkälaiset lämmittelypainot ois noihin hyvät??jos joku jaksas vähä valaista ku oon uus ohjelman käyttäjä, sekalaista punttitreeniä laitteesta laitteeseen harrastanu ennen.

No ei sitä muut osaa sanoa paljonko painoa laitat. Pistä niin paljo ku jaksat ja vähän enemmän. ;)

Ja itse osaat parhaiten kanssa sanoa millainen lämmittely sopii. Itse aloitan aina suht kevyesti eli tanko tyhjänä tai laitteissa ihan ylivähän vastusta.

Zone-sarja -42%
toi nyt oli lähinnä tommonen idea toi et ottaa vatsat ja pohkeetki mukaan perjantaina ku oon tottunu tekeen vatsoja muutenki tosiusein, melkein päivittäin ja sama pohkeitten kaa.

popkorn sanoi:
toi nyt oli lähinnä tommonen idea toi et ottaa vatsat ja pohkeetki mukaan perjantaina ku oon tottunu tekeen vatsoja muutenki tosiusein, melkein päivittäin ja sama pohkeitten kaa.

Miten ne vatsat ja pohkeet eroaa muista lihaksista niinpaljon, että niitä tehdään päivittäin ja muita kerran viikkoon? Kyllä teen itekin pohkeet kahdesti kierrossa ja samoin vatsat, mutta en mä sentään jokapäivä niitä menis hinkkaamaan. Lisäpainoja vaan niihin vatsaliikkeisiin, niin ei tartte miljoonaa toistoa hinkata.

en mä nyt niitä ihan jokapäivä tietenkää hinkkaa, mut mun mielestä niitä vaan voi tehä kyl 2-3 kertaaki viikos toisin ku penkkiä, eli sen takii aattelin laittaa ne tohon perjantaille myös.

Vatsoja voi toki treenata sen kolme ja enemmänkin kertaa viikossa, mutta ei se välttämättä aina tehokkaampaa ole. Pohkeissa sama juttu. Tosin näissä kyseisissä lihoissa palautuminenkin on varsin vilkasta ja kestävyys ylipäätään hyvää jo sijaintiensa takia.

Jos pohkeet ja vatsat treenaa KOVAA on ne mulla ainakin jokusen päivän kipeenä ja ei tulis mieleenkään tehdä yli 2 kertaa viikossa. Voihan koko kropankin treenata vaikka joka toinen päivä, mutta ne kuormitukset on sitten suunniteltava sen mukaan.

Timba79 sanoi:
Jos pohkeet ja vatsat treenaa KOVAA on ne mulla ainakin jokusen päivän kipeenä ja ei tulis mieleenkään tehdä yli 2 kertaa viikossa. Voihan koko kropankin treenata vaikka joka toinen päivä, mutta ne kuormitukset on sitten suunniteltava sen mukaan.

Onhan tuo totta. Tunnetusti treeniinkin kuitenkin tottuu tarkoittaen sitä, että kipu ei enää tunnukaan jälkipäivinä niin pahalta kuin mahdollisesti aikaisemmin on tuntunut. Treeni-intensiteetin ja -frekvenssin vaihtelu on sinänsä myös kannattavaa tämän tottumisen välttämiseksi. Välillä TTT-tyyppistä kaikki-irti-treeniä, vaikkakin kipuilua esiintyisi ja toisaalta leppoisammin. Omalla kohdalla tuli teinihurmoksessa väännettyä oikeastaan joka toinen päivä vatsoja ja valehtelematta tulokset olivat mainiot - oli periaate oikea tai väärä.

Wildemar sanoi:
Omalla kohdalla tuli teinihurmoksessa väännettyä oikeastaan joka toinen päivä vatsoja ja valehtelematta tulokset olivat mainiot - oli periaate oikea tai väärä.

Sama juttu, mutta ei toimi enää tässäkään iässä missä mä nyt oon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom