Nykyihmisten tavat

B-fit sanoi:
Tulipa viellä mieleen kolmaskin asia kun liikut kaupungilla oli kyse sitten jalkakäytävä tai kauppakeskus ja vastaan tulee nuoria n.10v-16v niin on se kumma että eivät voi sitten väistää senttiäkään jos ei itse väistäisi niin törmäys oli aivan varma.No,pari kertaa olen jättänyt väistämättä:curs: ja natiainen on löytänyt sitten itsensä selältään ja ollut ihmeissään miksei toi nyt väistänytkään minua.

Lukiolla vituttaa se miten jotkut mulkerot jää portaisiin porukalla juttelemaan, siihen kaikkien tielle. Muut sitten saa yrittää kierrellä jostain välistä, että pääsis läpi.

Samantapainen toistuu pihalla, kun tupakoitsijat ringissä poltellessaan tukkivat koko tien. Muut saa väistellä penkkojen ja koiran paskojen kautta :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
B-fit sanoi:
Tulipa viellä mieleen kolmaskin asia kun liikut kaupungilla oli kyse sitten jalkakäytävä tai kauppakeskus ja vastaan tulee nuoria n.10v-16v niin on se kumma että eivät voi sitten väistää senttiäkään jos ei itse väistäisi niin törmäys oli aivan varma.No,pari kertaa olen jättänyt väistämättä:curs: ja natiainen on löytänyt sitten itsensä selältään ja ollut ihmeissään miksei toi nyt väistänytkään minua.

Tämä on kyllä todella raivostuttavaa. On se vaan mun järjellä helpompaa molempien ottaa yksi askel sivuun kuin jomman kumman pari kolme askelta.
Erityisesti sieppaa tämmöiset nokka pystyssä kävelevät, 50vuotiaat hajuveteen upotetut ja turkiksiin kietoutuneet rouvashenkilöt.

Sanompa vaan että joku kaunis kerta mä en väistä sen enempää, keräilköön käsilaukkunsa pitkin katua.

Ja niissä supermarketeissakin on ihan kohteliasta vetää se ostoskärry sivuun jos meinaa jäädä jotain ihmettelemään, mä olenkin joskus siirrellyt niitä sitten itse "omistajan" katsoessa hölmönä vierestä. :wall:

Jin sanoi:
Lukiolla vituttaa se miten jotkut mulkerot jää portaisiin porukalla juttelemaan, siihen kaikkien tielle. Muut sitten saa yrittää kierrellä jostain välistä, että pääsis läpi.

Samantapainen toistuu pihalla, kun tupakoitsijat ringissä poltellessaan tukkivat koko tien. Muut saa väistellä penkkojen ja koiran paskojen kautta :curs:

Itseänikin ärsyttää juuri tuo asia, en älyä yleensäkään miksi kukaan saa polttaa koulun alueella, sehän on laillakin kielletty :curs: Tupakoimattomat saavat kärsiä siitä ja se pistää todella vihaksi :curs:

MTX sanoi:
Itseänikin ärsyttää juuri tuo asia, en älyä yleensäkään miksi kukaan saa polttaa koulun alueella, sehän on laillakin kielletty :curs: Tupakoimattomat saavat kärsiä siitä ja se pistää todella vihaksi :curs:

Jep, passiivinen tupakointi on pahinta ja mun lukiolla porukat polttaa sekä etu- että takaoven edessä. Passiiviselta tupakoinnilta ei välty mitenkään. :curs:

Jep,sama homma meidänkin lukiolla :curs: vaikka tupakoitsijoille on selvästi määrätty rajat missä he saavat polttaa,niin siitä huolimatta ne työntyvät joka paikkaan :curs:

Jin sanoi:
Kerran aamulla kauhee vitutus päällä joku napero otti rappusten kaiteista kii ja jumitti takana tulleet kaverinsa ja mut. Sen ny viel kesti mut ku sama napero tekee saman 10 sek päästä uudestaa :curs: Sit palo käämi ja se jätkä lähti rappuset ylös lentäen :D Pitää kai alkaa bodaamaan jos alkais tilaa löytyä:evil:

Eniten varmana ärsyttää täydellinen toisten ihmisten huomioimisen puute, jäädään toisten eteen, tukitaan käytävät jne.

Ja tosta pikkulapsien kiroilusta, musta se on lähinnä säälittävän kuuloista. Niissä kirosanoissa ei ole minkäänlaista voimaa tai asennetta mukana, mikä on mielestäni ihan välttämätöntä jos kiroilee.

Pyranha sanoi:
Sanompa vaan että joku kaunis kerta mä en väistä sen enempää, keräilköön käsilaukkunsa pitkin katua.
Niin se kai on tehtävä, kai ne joskus oppis ku kävelis vaan ylitte. Just eilen avauduinki asiasta emännälleni. Tää Otaniemi kun on täynnä nörttejä, ne on just sellasta porukkaa jotka ei kyl osaa toisia ihmisiä ajatella yhtään.

Eli teenkin nyt ja tässä sen päätöksen että päälle vain! Kampanja pystyyn, ajattelemattomat törpöt kumoon ikään ja sukupuoleen katsomatta! Noh, ehkei minkään sotaveteraanien ylitte viitti jyrätä kuitenkaan :) Kampanja koskekoon myös sitä kun metrosta koittaa poistua ja innokkaimmat tulee heti oven auettua päälle niin ettei koko vehkeestä meinaa päästä ulos ellei jotai taklaa edes hieman.

Yksi lähes varma tapa saada vastaantulija väistämään:
"Muahhaha, törmäys! törmäys! HAHAHAHAHAAA! Kohta törmää! saadaan vähän sörsseliä aikaan! Tööt tööt, pois alta! Katujyrä tulee!"

En suosittele kenenkään kokeilevan, voi olla, etteivät pidä ihan terveenä:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom