Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Referee sanoi:kaikille 18v. täyttäneille voisi ainakin antaa oppaan: kuinka käyttäytyä baareissa, julkisilla paikoilla ym ym.
Mr.Referee sanoi:Vai johtuuko se minusta, että mulle saa vittuilla heti ensinmäiseksi, ei osata sanoa kiitosta tai hyvää yötä. ei osata vastata kyseisiin tervehdyksiin?
mxm sanoi:Mua vituttaa äärimmäisen paljon se, ettei ihmiset osaa tervehtiä ja se, että kadulla kun tulee porukkaa vastaan niin kaikki tuijottaa kengännauhojaan.
B-fit sanoi:Itseäni ärsyttää eniten se että palveluammatissa olevat eivät voi katsoa toista ihmistä silmiin tätä palvellessa tai edes silloin kun ojennat heille maksun ja sanot "ole hyvä".Katse kiertää seinien ja lattian kautta mutta ei vahingossakaan tule katsekontaktia.Voi tietenkin olla että olen niin pelottavan näköinen ja jäätävä katseinen,mutta kun itse yleensä avaan pelin kiittämällä tai sanomalla "ole hyvä" niin siitä huolimatta ei.
Ei kannattaisi hakeutua palveluammattiin jos ei pysty kohtaamaan asiakasta.
.
Nimenomaan näin. Aikoinaan ex-duunissa sanoin kaupan tädille, kun siinä tuskaili jotain että kaikki on sinä päivänä mennyt päin helevettiä, että asiat menee huonosti vain jotta ne voisi mennä taas hyvin. Oisitte nähny ilmeen. Ilostu täti ihan oikeesti.burdock sanoi:Mitä tässä opimme? Ollessasi ystävällinen ja kohtelias toiselle voit kenties samalla piristää jonkun toisenkin päivää.