Nykänen Aamu-tv:ssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tribulus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tsemppiä Matille!Ja te morkkaajat saatte kattoa peiliin ja miettiä vähän ennen kun alatte morkkaamaan mäkikotkaa.

Eipä löydy kyllä täältäkään mitään positiivista sanottavaa Matista, se oli jo silloin kun se hyppi mäestä todella itseään täynnä oleva väkivaltainen urpo.
No eipä siitä varmaan tartte kenenkään enään kauan juttuja lukea eiköhän se hoida homman kotiin ja tapa itsensä viinalla.

sterpuska sanoi:
No eipä siitä varmaan tartte kenenkään enään kauan juttuja lukea eiköhän se hoida homman kotiin ja tapa itsensä viinalla.

Höpö höpö, lähipiiristä löytyy vastaavia juoppoja vaikka kuinka paljon eikä ne kuole millään pois. Yhtä sitkeitä ovat kuin torakat. :curs:

Kyllähän se Matti aika sekavia siinä puhui, mainitsi mm. että on kuuden päivän putki takana :jahas: Toimittajakin nuoleskeli sen minkä kerkesi.
Mutta kyllä Matti maailman lahjakkain mäkimies on vieläkin, ei sille mahda mitään. Taisi vaan olla huonot älynlahjat/sietokyky kovaa julkisuutta kohtaan, ja varmaan välillä on Mattia viety kuin pässiä narussa.

sterpuska sanoi:
Eipä löydy kyllä täältäkään mitään positiivista sanottavaa Matista, se oli jo silloin kun se hyppi mäestä todella itseään täynnä oleva väkivaltainen urpo.

On se kumma, kun Nykästä arvostellaan miehen yksityiselämään kuuluvista asioista (=alkoholin käyttö) tai tappelusta (=yksi oikeusjuttu, ei vankeustuomiotoa), mutta samaan aikaan kaverit puhuvat ihailevaan sävyyn Mike Tysonista kovana jätkänä. Tyson on raiskaaja, huono häviäjä ja muutenkin ylimielinen tyyppi lajissa, jossa vastustajat valkataan sopivasti. Ihmeellistä, ettei lukuisissa Tyson keskusteluissa oteta näitä ihan eri kaliiberin asioita esille siinä missä Nykäsen paheita.

eldd sanoi:
On se kumma, kun Nykästä arvostellaan miehen yksityiselämään kuuluvista asioista (=alkoholin käyttö) tai tappelusta (=yksi oikeusjuttu, ei vankeustuomiotoa), mutta samaan aikaan kaverit puhuvat ihailevaan sävyyn Mike Tysonista kovana jätkänä......

Eeeh, Matti on onneton kukkakeppi mutta Mike pystyisi hakkaamaan jokaisen Pakkislaisen...

Onhan siinä hengen mentävä ero.

Matin kaliberia:
hunter220.jpg

Miken kaliberia:
desert-eagle.jpg

Eli oliskohan eri luokan pojat kyseessä?

Niin, täytyy muistaa että Mike Tyson oli vain yksi oman lajinsa parhaista, mutta Matti sen sijaan on kiistatta oman lajinsa kaikkien aikojen paras. :worship: :kippis1: :hyper:

ronjeremy sanoi:
Matti sen sijaan on kiistatta oman lajinsa kaikkien aikojen paras. :worship: :kippis1: :hyper:

Joo, ja Matti ei oo purru keneltäkään korvaa irti niinkuin Mike!

:david: :kippis1:

ronjeremy sanoi:
Niin, täytyy muistaa että Mike Tyson oli vain yksi oman lajinsa parhaista, mutta Matti sen sijaan on kiistatta oman lajinsa kaikkien aikojen paras. :worship: :kippis1: :hyper:
Kyllä kuitenkin sanoisin että on merkittävämpää lyödä lujempaa kuin kukaan koskaan ja piestä kuka ihminen tahansa niinkin pitkän aikaa kuin Tyson teki.
Mäkihypyssä vain liidellään anorektisenä muutamat kisat mäkeä alas ja ollaan niiiiin suuria tähtiä... Pyh.

Huumorilla sen tekemisiin on pakko suhtautua. Vuoden urheilija -85 ja vielä tänään, huomenna ja ylihuomennakin päälööpeissä, tosin vaihtelevalla "urheilullisella" menestyksellä. En oikein osaa suhtautua kaverin edesottamuksiin vakavasti. :piis: Matin keikka voisi kyllä olla aika mieltä laajentava ja rento kokemus.

eldd sanoi:
On se kumma, kun Nykästä arvostellaan miehen yksityiselämään kuuluvista asioista (=alkoholin käyttö) tai tappelusta (=yksi oikeusjuttu, ei vankeustuomiotoa), mutta samaan aikaan kaverit puhuvat ihailevaan sävyyn Mike Tysonista kovana jätkänä. Tyson on raiskaaja, huono häviäjä ja muutenkin ylimielinen tyyppi lajissa, jossa vastustajat valkataan sopivasti. Ihmeellistä, ettei lukuisissa Tyson keskusteluissa oteta näitä ihan eri kaliiberin asioita esille siinä missä Nykäsen paheita.

Arvostelen Mattia vain ja ainoastaan niistä tempauksista mitä olen itse ollut todistamassa, Sitä ei voi kukaan kiistää etteikö Matti olisi joskus ollut Mailman paras mäkihyppääjä, nykyään kyseinen tapaus on pelkkä vitsi eikä edes hyvä sellainen.
Ja minkä perusteella ihmistä pitäisi arvostella? onko Matti automaattisesti hyvä ihminen kun se on joskus voittanut mäkihyppy kisoja?

Tämäkin threadi on menossa suuntaan Mike Tyson VS. Matti Nykänen......Helppoa verrata mäkihyppääjää ja Nyrkkeilijää :david:

No kumminkin, nykäsen saavutukset on ollut kovia ja myös tuonut suomea tunnetummaksi mailmalla, tänäkin päivänä nykänen on vielä joissain maissa arvostettu urheilija, mutta ei Suomessa. Ja nykytilanteeseen on syyllinen itse Matti, eikä voi syyttää kuin itseään siitä. Onhan se tyhmä, mutta kova oli mies HYPPÄÄMÄÄN :worship:

Edit: Niin ja mihin on kadonnut suomalaisten arvostus nykäsen saavutuksia kohtaan?, aina vaan muistetaan Matti suomen turhimpana julkkiksena. Vähän aikaa sitten erä luokkakaveri teki äikän tunnilla Nykäsestä esitelmän, ja muisti mainita kaikki nykäsen toilailut yms. Mutta saavutuksista ei maininnut mitään :curs:

kyllä se juontajakin oli yks käärme,,,mukamas ovelasti käänsi sen keskustelun viinaan.se oli kyllä suunniteltu juttu.

käyhän sitä Masaa vähän sääliks vaikka itse antaa aihetta kirjottaa.

se on varmasti myös Matista rasittavaa,kun tietää että jengi ostaa lehtiä missä Matti on vain sen takia että sais nauraa sille

kilkkinen sanoi:
Mä luulen että kannattaa olla tosta pipojutusta aika hissukseen ettei napsahda...panni

:jahas: Oletko nyt tosissasi?

Turmelioitsia sanoi:
Edit: Niin ja mihin on kadonnut suomalaisten arvostus nykäsen saavutuksia kohtaan?, aina vaan muistetaan Matti suomen turhimpana julkkiksena. Vähän aikaa sitten erä luokkakaveri teki äikän tunnilla Nykäsestä esitelmän, ja muisti mainita kaikki nykäsen toilailut yms. Mutta saavutuksista ei maininnut mitään :curs:

Kyllä kai moni suomalainen arvostaa matin saavutuksia edelleenkin. Itselläni tekee hieman tiukkaa tämän suhteen...nimimerkillä mitallit myyntiin. Jos kaveri edes arvostaisi itse itseään, niin paljon negatiivisia asioita olisi jäänyt tekemättä. Mun silmissä matti on kussut liian monta kertaa omaan pesään.

protsku sanoi:
Kaikki rispektit Matille, harva meistä jaksaisi samalla tavalla vuodesta toiseen!

:worship:

Niin eikös se Bukowskikin aikonaan todennut että kuka tahansa voi olla "ei-juoppo"...
Toisaalta onhan rakas maamme täynnä näitä alkoholin kanssa läträäjiä jotka jaksavat ottaa huikkaa vuodesta toiseen... ;)

Its up yours!

Olin matin keikalla jokun aikaa sitten ja ei se laulaa osaa mutta yleisöä oli enemmän kuin tupaan olisi mahtunut!
Matilla menee hyvin koska:
1. Matti pitää Mervistä, viinasta ja molempien vetämisestä.
2. Matilla on parempi tuntipalkka kun monella alkoholistilla kuussa.
3. Matti kertoo seikkailuistaan ja saa siitä rahaa uusiin seikkailuihin..
3. Matti on maailman paras urheilija lajissaan ja hän on legenda, hän myös juo
legendaa, johon hän saa rahaa kun heittää legendaa.

Moniko teistä tekee sitä mistä nauttii ja saa siitä palkkaa? :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom