starfish sanoi:Aika outoa kun mulle lääkäri määräsi minipillerit kun tavallisista pillereistä tuli päänsärkyä. Olin halunnu mieluummin sen renkaan ja vaadinkin sitä mutta reseptiä ei herunu. Kumma juttu.... Rengas olis paljon parempi mulle kun meinaa joskus se pilleri unohtua... :(
Sittenhän, jos minipillerit sopivat, voit ottaa ehkäisykapselin. Viisi vuotta turvattua seksiä, eikä muistamisesta tarvitse huolehtia. Niin minä tein - ja olen maailman onnellisin nainen nyt!
Ei ole mun mielestä tarkoituksenmukaista ehkäistä tarkkaa muistamista vaativalla systeemillä, joka on heti täysin epävarma, jos sitä ei tarkalleen noudata. Tulee vielä sitä päänsärkyä sitten stressin takiakin, kun saa pelätä joka kuukausi olevansa raskaana. Huh. Ei mulle enää ikinä!
Ihanaa olla vapaa! Menkatkin on melkein loppuneet ja olo on hyvä. Leikkauksesta on jäljellä enää hennon punainen pieni arpi ojentajassa. Nyt tiedän, miltä miehistä tuntuu! :D
Jk. Minipillereissä on vain keltarauhashormoni, joten se on vähän eri tapaan ehkäisevä kuin yhdistelmäpillerit (paksuntaa kohdun suun limakalvoa, ettei siittiöt pääse sisään, mutta ei estä munasolun irtoamista). Toivottavasti sulle ei tule siitä päänsärkyä Starfish!