Nuuskasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kuinka moni laittaa kamelinpaskaa huuleen??

Mulla kokemuksia kolme vuotta ja nykyjään ainaista flunssaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa nuuskasta flunssaa? Enpä ole totakaan ennen kuullut.Tuleehan sitä käytettyä aika reippaasti.

Originally posted by tonika
Kuinka moni laittaa kamelinpaskaa huuleen??

Mulla kokemuksia kolme vuotta ja nykyjään ainaista flunssaa...

Intissä käytin.. Mutta en enää.. ylähuuli oli aika huonossa kunnossa... vaihdoi tupakkaan.. nykyään en käytä sitäkään...

Yli 7 vuotta käyttäny, joista viimeset 3,5v "säännöllisesti" 1-2 purkkia viikossa. Paha tapa, muttei eroonkaan pääse... :mad2:

joo onhan tota tullu 10v vedettyä, hammaslääkärillä kyllä ei ollu mitään valittamista ikenien kunnosta, vähä oli ikenet vetäytyneet, kuulemma nykynuuska on tehotonta, ku siinä ei ole lasin eikä muovinsiruja.

Nuuskasta oli iso juttu tos aikasemminki mut kai sitä vois täs myöntää et tuleehan sitä tykitettyy!! aluks meni kiekko viikossa, nyt saattaa mennä kahes päiväs.

En käytä, se on mun mielestä ihan paskaa. Spaddua tulee sentään vedettyä jurripäissään.

Kyllähän nuuska kuitenkin on edelleen hinta/haitta-suhteeltaan paras nikotiinin käyttötapa.

Originally posted by Rankku
Yli 7 vuotta käyttäny, joista viimeset 3,5v "säännöllisesti" 1-2 purkkia viikossa. Paha tapa, muttei eroonkaan pääse... :mad2:

Tuo määrä on paljon muttei oo paljoo :)

Kyllä ikenet pysyy kunnossa kun harjaa hampaat hyvin säännöllisesti. ite käyttäny 3,5v ja ei mitään ongelmaa.. ei jaksa sitä tupakkaa vetää ku tuhoo keuhkot...

Jotkut muijat ei tykkää, mut Who Cares??:lol1:

aijai mikään ei tee parempaa kuin "käisi"huuleen, vähän keittoa ja chillailua..;) AAAAHH..

Joskus yläaste ikäisenä käytin yhden pukin, ei ollut mun laji.

Tuleehan sitä käytettyä,purkki parissa päivässä.

Originally posted by Nat_Ural
Kyllähän nuuska kuitenkin on edelleen hinta/haitta-suhteeltaan paras nikotiinin käyttötapa.

riippuu vähän missä mielessä tota mittaillaan!
mut joo, tuleehan tota käytettyä, riippuu päivästä kuinka paljon, mutta kyllä sitä pari purkkia viikossa varmaankin hurahtaa, jos ei enemmänkin.

Ei tuu säännöllisesti käytettyä kun röökiä. Ja sitäkin nykyään vähemmin. Mutta kyllä välillä baarissa tulee kavereilta otettua nuuskaa, kun on juomassa. Kyllähän se mukavasti kihelmöi ja tuntuu kivalta, mutta tupakki mielestäni parempaa.

Oon vihdoin onnellisena päässy eroon. Joulukuun puolessa välissä lopetin nuuskan ja siitä noin kuukauden verran söin nikotiinipurkkaa. Sen jälkeen oon syöny vaan tavallista purkkaa. Nykyään on niinkin onnellisesti, että voin sillon tällön tarjotessa ottaa nuuskan ja tättärää, ei haittaa on kivaa vaan.

Käyttämään en enää alota, jopa rahansäästönkin huomaa, kun sitä nuuskaa meni ennen purkki päivässä. (pistää sen rahan vaikka johonkin muuhun mikä laitetaan kanssa usein 2ml:n ruiskulla :) ) Eikä siitä nuuskasta aiheutuva huulisyövän mahdollisuuskaan houkuta, olisi sitten miten pieni tahansa, nyt kun siitä on eroon päässy.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom