Nuuskasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Flunssa ihan uutta mulle nuuskankäytöstä.
Ikenet ei oikeen tykänneet pidemmän päälle tykistä, joten mä tein käsin palan huuleen.
Mä käytin useita vuosia nuuskaa, tais mennä purkki päivässä.
Mä lopetin muutama vuosi sitten.
Semmosia kokemuksia on ettei muijat tykkää yhtään, ennen ja jälkeen puntin ei hyvä.
Muuten ei harjotteluun ollut vaikutusta.

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssasta sen verran, et nölli, niinku röökikin heikentää nähtävästi vastustuskykyä ja sen talia flunssan mahdollisuus kasvaa..

Mulla ollut jatkuvaa poskiontelon tulehdusta tän talven..voihan olla et joku muu syy, mut panee vaan ihmettelee, et kui hitossa kerran viikkoon on ontelot täynnä paskaa!!!:mad2:

Sitten hyvistä puolista::) Reenin jälkeen ei ole parempaa kuin tykillinen. Ruoan jälkeen ei ole parempaa kuin tykillinen. Seksin jälkeen ei ole parempee kuin tykillinen...ja muijakin pysyy pois hyynistelemästä ja kismailemasta!;)

Luulis että flunssat pääsee helpommin iskemään jos ikenet on nuuskan takia auki. Ja erityisesti jos lainailee omaa tykkiään muille :urjo:

"Neiti"nuuskaa uppoaa 1/2 - 1 purkki päivässä.

Neitinuuska = pussinuuskaa

Äh, pitäis yrittää eroon mutta ....

tykillinen rulaa

tulee heiteltyä purkki n. 3 päivässä. Lopetin itseasiassa röökinvedon nuuskalla, ojasta allikkoon mutta kyllä se musta on terveellisempi vaihtoehto.

Lopettelin nuuskan tuossa marraskuussa, sitä ennen oli käyttöä takana 10 vuotta. Täytyy sanoa, ettei nykyään edes tehe
pahemmin mieli. Olen kyllä muutaman biitin pitäny, jos joku on tarjonnu.
Ennen lopettamista "liiallinen" kahvin ja nuuskan käyttö
aiheutti välillä he***tin huonon olon. Nykyään on olo kyllä ollu paljon parempi eikä henkikään haise "shaisselle"!!

KYllähän sitä jonkun verran menee. Tosin en mikään vakituinen käyttäjä oo... Mun mielestä parempi vaihtoehto (en sanonut terveellisempi!), kun tupakointi... Jos joku sattuu laivalla käymään, niin onhan se aina pistettävä tilaus mukaan.

Originally posted by tonika
Kuinka moni laittaa kamelinpaskaa huuleen??

Mulla kokemuksia kolme vuotta ja nykyjään ainaista flunssaa...

joo.. tulihan tuota käytettyä semmoset 7vuotta,viime vuonna meni vielä purkki per vrk!
joskus kännissä 2-3 purkkia päivässä ja huuli oli aamulla niin s..tanan kipee ,nyt 4kk ilman röökiä ja nuuskaa jee.......

Ei ole flunssaoireita täälläkään. 10 vuotta enemmän ja vähemmän säännöllistä käyttöä takana. Ikenetkin pysyy nykyään kunnossa, kun käytän pussinuuskaa. Huomattavasti siistimpää käytössäkin. Purkki kestää 2-3 päivää ja on hyvä apu dieetillä, pitää nälän loitolla stackattuna kahvin kanssa. :cool:

Lopetan taas dieetin jälkeen kesällä.... :rolleyes:

Originally posted by Kinde
"Neiti"nuuskaa uppoaa 1/2 - 1 purkki päivässä.

Neitinuuska = pussinuuskaa

Äh, pitäis yrittää eroon mutta ....

Sittenhän sulla alkaa olla kohta herkut lopuillaan... MIkäli diilerisi on laskenut oikein viimeksi hankkimasi nuuskamäärän ja kulutuksen erotuksen:cool:

Onhan tota tullu käytettyä noin 2 vuotta. Nyt mulla on ollut jo reilun kolmen viikon tauko.
Vitun jätkät, kun luin teidän juttuja biitin käytöstä, niin eikö vaan ruvennu tekemään mieli nuuskaa huuleen...:evil:
Pitää varmaa käydä sitte huomenna ostamassa.:hmmm:

Originally posted by Mikkis
Sittenhän sulla alkaa olla kohta herkut lopuillaan... MIkäli diilerisi on laskenut oikein viimeksi hankkimasi nuuskamäärän ja kulutuksen erotuksen:cool:

HEH. Näinhän se taitaa olla. Diileri voisi miettiä miten tämän asian voisi hoitaa.

On tää kauheeta olla pullohuuli :p

Tätä threadia selatessa ja teidän kommentteja lukiessa, mun tulee joka kerta laitettua biusa ikeniin...

Onhan se niin saatanan hyvää kamaa!!!:hmmm:

Näin kerran salilla yhden tyypin, joka ampu mällin hulleen ja rupesi samantien tekemään hauiskääntöä...
Kyllähän nuuskalla on piristävä vaikutus, mutta en ainakaan ite sitä treenin aikana ottaisi.

Ite käytin säännöllisesti puoli vuotta, kunnes päätin lopettaa.
Onhan se hyvää tavaraa, mutta en halunnut elää sen riippuvuuden kanssa, jonka se aiheutti.

Hei yusu nyt tarkempana, ei tähän oo kukaan kirjoittanut mitään viiteen vuoteen :dance2::wtf:

Hyvä uppi :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom