Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Aijai, nyt on taas nuuskatukun reissu tehty ja kaapit pullottaa purkkeja =) eikun herkuttelemaan :rock:

Puhut siis nuuskakairan nuuskatukusta joka sijaitsee Haaparannassa vai olenko ymmärtänyt väärin? :D Mitä merkkejä ostit ja paljon maksa per torni:D <---- (perus hinta kysely:D)

Puhut siis nuuskakairan nuuskatukusta joka sijaitsee Haaparannassa vai olenko ymmärtänyt väärin? :D Mitä merkkejä ostit ja paljon maksa per torni:D <---- (perus hinta kysely:D)

menikö peräti kaks sivua eteenpäin ennenku joku kysy paljo torni maksaa?

Niin, vanhempi väki, miten sen nuuskan kanssa suomessa nyt oli? Mä ainakaan lapsuudesta muista missään sitä kaupoissa nähneeni. Laivalla sitä oli, ja ekaa kertaa kuulin edes moista olevan olemassakaan, kun viking cinderellan tax-freessä olin karkkiostoksilla ehkä 7 vanhana.

Millaisissa kaupoissa myytiin ja mitä merkkejä?
90-luvun alkupuolta se oli. Muistaakseni sitä sai pääasiassa R-kioskeista. Ainakaan en muista että oliko kaupoissa nuuskaa myynnissä.
Ettania tietty. :)

90-luvun alkupuolta se oli. Muistaakseni sitä sai pääasiassa R-kioskeista. Ainakaan en muista että oliko kaupoissa nuuskaa myynnissä.
Ettania tietty. :)

Kyllä itse ainakin muistan että generaliakin oli lössiä siinä vanhassa pelkistetyssä mattamustassa purkissa missä luki pelkästeen general kultasella kyljessä.

Kyllä puhun, ja sijaitsee hapiksessa kyllä. Vähän kaikkia merkkejä tarttui mukaan ja hinnat vaihteli 25-40e.

Näin tähän ikuiseen hinta kyselyyn vaihtelua, kysymys:

Minä hetkinä, on mielestänne paras heittää kunnon laaki huuleen?

Oma mielipide on heti tukevan ruokailun jälkee, oioi sitä tunnetta :kuola:

Kyllä itse ainakin muistan että generaliakin oli lössiä siinä vanhassa pelkistetyssä mattamustassa purkissa missä luki pelkästeen general kultasella kyljessä.

Tre Ankarea sai myös. Mulla on se muistikuva että Ettan, General ja Tre Ankare oli ainoat merkit mitä oli saatavilla, Ettania ja Generaalia oli joka kiskassa ja Tre Ankarea sai vähän metsästää. Mä muistelen kanssa että ruokakaupoista ei nuuskaa saanut, mutta kioskit möi.

Lähetin tossa maanantaina viikkarille s-postia kysyin, että millon myydään ni vastauksena tuli vain ruotsiin päin matkustavilla aluksilla ruotsin aluevesillä.

Siitä infolappusesta jossa on kaikki karaoken ajankohdat jne selviää myös nuuskanmyyntiaika.

Ruokailun kun sanoitkin jo niin sanotaan toinen mielihetkeni.Saunan jälkeen istuessa terassilla kalja kädessä ja biitti huulessa:kuola:

Tre Ankarea sai myös. Mulla on se muistikuva että Ettan, General ja Tre Ankare oli ainoat merkit mitä oli saatavilla, Ettania ja Generaalia oli joka kiskassa ja Tre Ankarea sai vähän metsästää. Mä muistelen kanssa että ruokakaupoista ei nuuskaa saanut, mutta kioskit möi.

etkö muista suomalaisia puna ja kultakantisia ja sit lopussa oli joku bull. kyllä sitä göteborgiakin ja grovia sai paremmista kiskoista ainakin stadissa. ruotsista haettiin jotain mix minttiä ja muita kummalisuuksia ja niitä paskoja jenkki nuuskia.

Ihan paras kovan treenin jälkeen, heittää biitti huuleen ja maata vaan sohvalla ja kattoo telkkuu.

Selailin silmämääräsesti triidiä ja hakuakin käytin, muttei osunu silmään vaikka jo käsitelty asia. Eli paljonko sitä nuuskaa voipi tuoda mukanaan, että tarkistuksen sattuessa tajuavat että omaan käyttöön tulossa?

Skruffin stark löössiä, skruffin white stark portioneja, rödan stark portioneja ja ettanin perus portsuja pakkasessa <3 Jussina vielä perustäydennys eetua ja sitten taas taistellaan puolisen vuotta eteenpäin :D

Back
Ylös Bottom