Myydäänkö muuten Bulgariassa nuuskaa? :D
Siiä en tiedä mutta ympäri eurooppaa myydään belgialaista makla ifrikia nuuskaa stydimpää on kuin ruotsalaiset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myydäänkö muuten Bulgariassa nuuskaa? :D

Huomenna menossa silja europelle, paljokohan siellä torni maksaa ja mitä merkkejä saatavilla?![]()
No se tais tuossa aikaisemmin jo tulla selväksi miksi et. Eli jos nuuskaa myytiin lähinnä R-kioskilla, niin tuskin 10v jantteri hirveästi kyylää ärrän jääkaappeja. Kysyin joskus vanhemmiltani, että muistavatko he aikaa jolloin nuuskaa myytiin vielä Suomessa, niin vastaus on ollut ei. Eli kait ne käyttäjät ovat olleet niin harvassa, ettei siitä ole suuremmin kailotettu.Toisekseen: tosi jännä juttu että itse en muista millonkaan nuuskaa nähneeni suomessa, vaikka olin 10 vuotias jo,
No laivalta saat halvimmalla, olettaen, että menet laivalla. Tai joku tavallinen tavaratalo / lidl voi olla halvimmat maissa.Suositelkaa joku halpaa ja hyvää nuuskakauppaa tukholmasta.
No laivalta saat halvimmalla, olettaen, että menet laivalla. Tai joku tavallinen tavaratalo / lidl voi olla halvimmat maissa.
Tietoa kellään, että myydäänkö noissa tavallisissa marketeissa rödaa ja skruffii? :D
Voisin melkein tähän vaiheeseen sanoa että älkää kyselkö hintoja tai mistä saa ja mitä, ottakaa laiva, menkää itse katsomaan ja etsimään, niin löydätte parhaiten.
No se tais tuossa aikaisemmin jo tulla selväksi miksi et. Eli jos nuuskaa myytiin lähinnä R-kioskilla, niin tuskin 10v jantteri hirveästi kyylää ärrän jääkaappeja. Kysyin joskus vanhemmiltani, että muistavatko he aikaa jolloin nuuskaa myytiin vielä Suomessa, niin vastaus on ollut ei. Eli kait ne käyttäjät ovat olleet niin harvassa, ettei siitä ole suuremmin kailotettu.
Ylihuomenna lähtö, mut näköjään joutuu lähtee itse etsimään ku ei näytä hyviä neuvoja tulevan..
Kyl kymmenvuotiaat jantterit on helvetin uteliaita, ja ainakin meilläpäin käytiin kioskeilla harva se päivä, mä voisin olla aika saletti että kymenlaaksossa ei nuuskaa kioskeissa ollut, ehkä se oli sellanen pk-seudun ja ruotsinkielisen pohjanmaan juttu siihen aikaan. Mä luulen että oisin tiennyt, jos lähiärrällä oisi jääkaapissa ollut.;)
Siinä taas nähdään kieltolakien kansanterveydellinen älyttömyys: Nuuskan käyttö on lisääntynyt räjähdysmäisesti, ja rahat valuu ulkomaille.