Aijai, nyt on taas nuuskatukun reissu tehty ja kaapit pullottaa purkkeja =) eikun herkuttelemaan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Aijai, nyt on taas nuuskatukun reissu tehty ja kaapit pullottaa purkkeja =) eikun herkuttelemaan![]()
Puhut siis nuuskakairan nuuskatukusta joka sijaitsee Haaparannassa vai olenko ymmärtänyt väärin? :D Mitä merkkejä ostit ja paljon maksa per torni:D <---- (perus hinta kysely:D)
90-luvun alkupuolta se oli. Muistaakseni sitä sai pääasiassa R-kioskeista. Ainakaan en muista että oliko kaupoissa nuuskaa myynnissä.Niin, vanhempi väki, miten sen nuuskan kanssa suomessa nyt oli? Mä ainakaan lapsuudesta muista missään sitä kaupoissa nähneeni. Laivalla sitä oli, ja ekaa kertaa kuulin edes moista olevan olemassakaan, kun viking cinderellan tax-freessä olin karkkiostoksilla ehkä 7 vanhana.
Millaisissa kaupoissa myytiin ja mitä merkkejä?

90-luvun alkupuolta se oli. Muistaakseni sitä sai pääasiassa R-kioskeista. Ainakaan en muista että oliko kaupoissa nuuskaa myynnissä.
Ettania tietty.![]()
Puhut siis nuuskakairan nuuskatukusta joka sijaitsee Haaparannassa vai olenko ymmärtänyt väärin? :D Mitä merkkejä ostit ja paljon maksa per torni:D <---- (perus hinta kysely:D)
Kyllä itse ainakin muistan että generaliakin oli lössiä siinä vanhassa pelkistetyssä mattamustassa purkissa missä luki pelkästeen general kultasella kyljessä.
Lähetin tossa maanantaina viikkarille s-postia kysyin, että millon myydään ni vastauksena tuli vain ruotsiin päin matkustavilla aluksilla ruotsin aluevesillä.
Näin tähän ikuiseen hinta kyselyyn vaihtelua, kysymys:
Minä hetkinä, on mielestänne paras heittää kunnon laaki huuleen?
Oma mielipide on heti tukevan ruokailun jälkee, oioi sitä tunnetta![]()

Tre Ankarea sai myös. Mulla on se muistikuva että Ettan, General ja Tre Ankare oli ainoat merkit mitä oli saatavilla, Ettania ja Generaalia oli joka kiskassa ja Tre Ankarea sai vähän metsästää. Mä muistelen kanssa että ruokakaupoista ei nuuskaa saanut, mutta kioskit möi.
Näin tähän ikuiseen hinta kyselyyn vaihtelua, kysymys:
Minä hetkinä, on mielestänne paras heittää kunnon laaki huuleen?
Oma mielipide on heti tukevan ruokailun jälkee, oioi sitä tunnetta![]()

Noi pyöreät purkit on ihan perus ruotsalaisnuuskaa ja mun käsittääkseni noi toiset on sitten ameriikan markkinoilla kaupan ja makuki on varmaan sen mukainen.Mitäköhän eroa noilla Camelnuuskilla
http://1.bp.blogspot.com/_FgwQpxjNVUE/SXvgHkqVg0I/AAAAAAAAAFw/cfM08NjUL1Y/s200/Camel+SNUS.jpg
on noihin vasta markkinoille tulleisiin Camelin nuuskiin http://www.buysnus.com/images/camelsnus.jpg