Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mun mielestä taas on meinaan iha täysin eri fiilis tykitellä icetoolilla ja kanuunalla kuin apteekin pilleillä. Kalliitahan ne on, mutta kerran se vaan kirpasee ja ku osaa vähä kattoo sen perään ni ei se siitä mihkää huku, ainakaan ittellä oo hukkunu. Et mieluummin mä kerran maksan sen hinnan ja hommaan kunnon pyssyn. Quitmo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite en ole saanu rosteripurkkia hukkuun vaikka hajamielisyyden huippu olenkin ja joka ryyppyreissunkin jälkeen on se purkki painanut sielä reisitaskussa kun aamulla on herätty... Siinä se taitaa ollakin kun icetoolin tykki ja purkki painavat niin pirusti, että sen kyllä huomaa jos taskusta puuttuu. Sillon löytyy läheltä aina, jos vaikka autoon pudonnut.
Rosteripurkista tykkään lisäksi koska pitää tavaran huomattavasti pitempään kylmänä, kun jääkaapissa säilyttää.

Mun mielestä taas on meinaan iha täysin eri fiilis tykitellä icetoolilla ja kanuunalla kuin apteekin pilleillä. Kalliitahan ne on, mutta kerran se vaan kirpasee ja ku osaa vähä kattoo sen perään ni ei se siitä mihkää huku, ainakaan ittellä oo hukkunu. Et mieluummin mä kerran maksan sen hinnan ja hommaan kunnon pyssyn. Quitmo.

Samaa mieltä. On se vaan imo brutaalin näköistä vetää apteekki ruiskulla ja jos budjetti nyt tuohon hintaan kaatuu, niin saa sitten kaatuakkin

Kyllä Icetool on aina icetool. Tosta on oppinut olemaan jo niin vainoharhaisen varovainen, ettei se huku millään

Kyl paras pyssy on omat sormet. Käsin väännettyä palloa nyt ei vaa voita mikään. Vaikka kyllä apteekkiruisku puolustaaki paikkaasa jos ei halua liata käsiään.

Samaa mieltä. On se vaan imo brutaalin näköistä vetää apteekki ruiskulla ja jos budjetti nyt tuohon hintaan kaatuu, niin saa sitten kaatuakkin

Hehe. Tuskimpa se kellään normijampalla tuo ice toolin hankinta siihen hintaan kaatuu.
Miten se on brutaalin näköistä?
Yhtä urpon näköistä se on aina mun mielestä, oli pilli mikä tahansa. Näyttävät nuo ice toolit yms. olevan enemmän teinien suosiossa.

En tajuu ku pitää näistäki jotain väittelyjä pistää päälle jos osa jengistä päättää hommata laatua eli icetoolin tai kanuunan apteekin pillin sijasta. Kuten sanottu kaikki tyylillään, itse voin kumpaakin käyttäneenä sanoa, että ei oo icetoolista tai kanuunasta mulla ainakaan paluuta apteekin pilliin, on se sen verran eri fiilis. Over and out.

Mulle se läpinäkyvyys on plussa.. Jos joku osais tehä lasista tykin, ni sellasen vois ostaakki, karkastusta lasista viel, ni ei menis sellaa helposti rikki. Oon kaverin kanuunaa kokeillu, ja onhan se hieno, mut ku siit ei nää läpi!

Mulle se läpinäkyvyys on plussa.. Jos joku osais tehä lasista tykin, ni sellasen vois ostaakki, karkastusta lasista viel, ni ei menis sellaa helposti rikki. Oon kaverin kanuunaa kokeillu, ja onhan se hieno, mut ku siit ei nää läpi!

Siinä kanuunan männässä on merkit joiden avulla voit määrittää määrän..

Eipä niis tosiaankaan mitää oleellista eroa ole muutaku se merkki ja hinta. Tietty se, että icetoolia saa myös 5ml ja alumiinisena, kanuunaa vaan 3ml ja rosterisena.

toivottavasti toi kanuuna yritys on vielä pystyssä, jotta sen saisin lähipäivinä.. Onko kukaan täällä tilannu kyseistä ruuttia?

Kumpaa jengi suosittelee, kanuunaa vai icetoolia? Alko itteeniki vähä himottaan tollane.Icetool vähä kalliimpi mut muuten onko mitää konkreettista eroo?

Icetooli on paska, meni paskaksi. Kahdelle frendille käynyt sama homma. Valmistaako noita metallisia muut? Mulla oli joskus hyvä sellainen musta, kartion muotoinen muovinen. Ruotsista ostin, piru vaan kun hukkasi sen.

Mulla oli joskus hyvä sellainen musta, kartion muotoinen muovinen. Ruotsista ostin, piru vaan kun hukkasi sen.
Pris Master vai? Ei se kyllä kartion mallinen ole, vaan ellipsin, jos kyse siis oli Pris Masterista. Turusta noita saa ainakin tupakkakaupasta linnankadulta, en tiedä miten muuta kaupungit... Itse en kyseisestä kapistuksesta tykkää.

toivottavasti toi kanuuna yritys on vielä pystyssä, jotta sen saisin lähipäivinä.. Onko kukaan täällä tilannu kyseistä ruuttia?

Pari viikkoa tais mennä itsellä että tuli postissa viimetalvena. Tässä threadissa loppukesästä joku myös oli tilannut, joten kai se toiminnassa edelleen on. Suosittelen.

Pris Master vai? Ei se kyllä kartion mallinen ole, vaan ellipsin, jos kyse siis oli Pris Masterista. Turusta noita saa ainakin tupakkakaupasta linnankadulta, en tiedä miten muuta kaupungit... Itse en kyseisestä kapistuksesta tykkää.

No ellipsimpä hyvinkin, hetken mietin, muttei harmaat aivosolut löytäneet siihen hätään oikeea sanaa:david:

Huvitti noi niiden sivut "tervetuloa tälle vuosituhannelle" Ja hinta markkoina. Flash from the past:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom