Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jep ja generalin onyx

Onyxin pusseista tykkään mä, siinä on tyyliä miten ne on siellä purkissa:), onko sitä edes löössinä?
edit. vaan eipä ole vielä eteen tullut Skruffin strongin voittanutta pussia, ehdotuksia?

:offtopic: twinlab perskule,ei ole näkynyt vähään aikaan, mites se mave kulkee nykyään?

:offtopic: Päivää, päivää.. olen tullut kolostani. Säkylän harjulla samoilin vuoden ja kotiuduin heinäkuussa. Treenitaukoa kertyi se vuosi melkein. tällä hetkellä RAW mave 220-230. Pedaali on nyt itselle jo jollakin mallilla. Kyykky menee vuoden tauon jälkeen niin perässä.. eilen ekaa kertaa piiitkään aikaan tein kyykänderiä ja jollakin 140kg:lla sarjaa :curs: Työt vaan verottaa niin mielettömästi, mutta toisaalta tulee miltei aina käytyä päivystyksessä saleilemassa :evil: Pitäis taas maksaa vipit niin ei tarvis jauhaa tätä :offtopic: , anteeksi :haart:

Mutta eikö Turku-Tukholma väliltä saa kuitenki nuuskaa vielä silja festivaalilta, koska se on ruotsin lipun alla? Vai eikö se sitä tarkoita, kun laivan kotisatamaksi on merkattu Tukholma? Pitänee kuitenki taas joulun korvilla käydä hakeen läjä "kultaharkkoja" laivalta... Tuosta nuuskakairan tukusta ku oli puhetta, että sais halvemmalla ku 24puntin laatikon ostaisi. Kävin alkusyksystä ja tiskin takana oli täälläkin mainittu "friikki", joka kertoi hinnan olevan sama määrästä riippumatta.

Jos se tosiaan loppuu kaikilta laivoilta se myynti, on lopetuksen paikka. Sitten saatavuus menee niin huonoksi ja hinta liian korkeaksi.

Ei hätää, onneksi on aina rakas itänaapurimme venäjä;) ja ruotsin lipun alla seilaavien alusten myynti jatkuu kuten tähän saakka. Pitää vaa valita laivasa oikein, ja todennäkösesti laivoja tulee siirtymään ruotsin lipun alle, miljoonaluokan bisnes kyseessä.

mutta sanokaa, että miks helvetissä niin saksassa kuin englannissakin saa nenänuuskaa, miksi tanskasta saa irtoa muttei pussia. miksi, oi miksi! 44 euroa torni oli kesällä kastrupilla, kaveri osti.

Noh. Loppuu tai ei, aina saa 30euroo torni;) ei tuu laivalt nää.. Nytki oiiikein iso pallo ettania käsin käännettynä vasemmassa yläpesässä;)

No vittu jos jätkä on Batman ja sanoo ettei se lopu, niin se ei sillon lopu! Vai pitääkö kutsua Robin apuun? Ainiin, mutta Robin on homo.
Mitä vittua sulle mun pitäis sanoa että menis jakeluun? Vitun muumi. Mulle se on se ja sama mikä avatar jollakin on, ei se sen lausuntoa sen vakuuttavammaks tee vaikka siinä ois Jumala ite saatana. Perusteita ei oo kuulunu, ja Viikkarin edustaja sano niin ja näin. Ketä sä hattivatti luulet et mä uskon? Homofobias panee aatteleen et sun kannattas tulla ulos kaapista ennen ku käy huonosti...

Mitä vittua sulle mun pitäis sanoa että menis jakeluun? Vitun muumi. Mulle se on se ja sama mikä avatar jollakin on, ei se sen lausuntoa sen vakuuttavammaks tee vaikka siinä ois Jumala ite saatana. Perusteita ei oo kuulunu, ja Viikkarin edustaja sano niin ja näin. Ketä sä hattivatti luulet et mä uskon? Homofobias panee aatteleen et sun kannattas tulla ulos kaapista ennen ku käy huonosti...

Tässä sulle perustelut saatana! http://www.vikingline.fi/merella/taxfree/
Pikku vinkkinä sulle että täällä ei ole tapana vittuilla muille tuohon tyyliin ilman mitään syytä. Opi apina käyttätymään tai voipi olla että et kauaa täällä kirjoittele.

:hyper:
Kannattaa harjoitella.

Tässä sulle perustelut saatana! http://www.vikingline.fi/merella/taxfree/
Pikku vinkkinä sulle että täällä ei ole tapana vittuilla muille tuohon tyyliin ilman mitään syytä. Opi apina käyttätymään tai voipi olla että et kauaa täällä kirjoittele.

Mitäs tossa linkissä pitäis olla? Tuolla luki tuo nuuskan myynti laivoilla tällähetkellä, mutta ei ollut mitään tulevaisuudesta. Noinhan sitä on myyty jo pitkän aikaa, eli vain Ruotsin vesillä.
Jostain luin, että viikingline myisi tulevaisuudessa nuuskaa vain Sto-Marianham(ei varmaan oikein kirjoitettu) reiteillä. Mutta tiedä näistä sitten. Toivottavasti ei kauppa lopu.

Nyt joku tän kuukauden puolella turusta siljalla/vikingillä käynyt voisi kertoa oliko ettani tarjouksessa? Tietää kummalle laivalle lähtee varastot täyttään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom