Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
twinlab perskule,ei ole näkynyt vähään aikaan, mites se mave kulkee nykyään?
Jos se tosiaan loppuu kaikilta laivoilta se myynti, on lopetuksen paikka. Sitten saatavuus menee niin huonoksi ja hinta liian korkeaksi.
No vittu jos jätkä on Batman ja sanoo ettei se lopu, niin se ei sillon lopu! Vai pitääkö kutsua Robin apuun? Ainiin, mutta Robin on homo.Onko varma tieto?
No vittu jos jätkä on Batman ja sanoo ettei se lopu, niin se ei sillon lopu! Vai pitääkö kutsua Robin apuun? Ainiin, mutta Robin on homo.
Mitä vittua sulle mun pitäis sanoa että menis jakeluun? Vitun muumi. Mulle se on se ja sama mikä avatar jollakin on, ei se sen lausuntoa sen vakuuttavammaks tee vaikka siinä ois Jumala ite saatana. Perusteita ei oo kuulunu, ja Viikkarin edustaja sano niin ja näin. Ketä sä hattivatti luulet et mä uskon? Homofobias panee aatteleen et sun kannattas tulla ulos kaapista ennen ku käy huonosti...No vittu jos jätkä on Batman ja sanoo ettei se lopu, niin se ei sillon lopu! Vai pitääkö kutsua Robin apuun? Ainiin, mutta Robin on homo.
Mitä vittua sulle mun pitäis sanoa että menis jakeluun? Vitun muumi. Mulle se on se ja sama mikä avatar jollakin on, ei se sen lausuntoa sen vakuuttavammaks tee vaikka siinä ois Jumala ite saatana. Perusteita ei oo kuulunu, ja Viikkarin edustaja sano niin ja näin. Ketä sä hattivatti luulet et mä uskon? Homofobias panee aatteleen et sun kannattas tulla ulos kaapista ennen ku käy huonosti...
Mitä vittua sulle mun pitäis sanoa että menis jakeluun? Vitun muumi. Mulle se on se ja sama mikä avatar jollakin on, ei se sen lausuntoa sen vakuuttavammaks tee vaikka siinä ois Jumala ite saatana. Perusteita ei oo kuulunu, ja Viikkarin edustaja sano niin ja näin. Ketä sä hattivatti luulet et mä uskon? Homofobias panee aatteleen et sun kannattas tulla ulos kaapista ennen ku käy huonosti...
Tässä sulle perustelut saatana! http://www.vikingline.fi/merella/taxfree/
Pikku vinkkinä sulle että täällä ei ole tapana vittuilla muille tuohon tyyliin ilman mitään syytä. Opi apina käyttätymään tai voipi olla että et kauaa täällä kirjoittele.