Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Prkl kun ne aina tyrkyttää tarjouksilla noita muita kuin Ettania. Viimeksi joutui itsekin ostamaan "pakon edessä" Göteborgia 5 paalua kun tarjouksessa oli. Grovia en itse ostaisi vaikka minkälainen tarjous olisi, Generaliakin pitäisi kaksi kertaa miettiä.

Tosiaan, jos tämä saatavuus vielä heikommaksi menee, niin on jo ihan vakavasti harkittava lopettamista. Tai sitten voisi muuttaa Ruotsiin.

Prkl kun ne aina tyrkyttää tarjouksilla noita muita kuin Ettania. Viimeksi joutui itsekin ostamaan "pakon edessä" Göteborgia 5 paalua kun tarjouksessa oli.
No prkl, ruvetaanko vaihtamaan nuuskaa päittäin, tuntuu että ite saan aina ettania ja muuta tekis mieli. ;)

tän päivän hesarin mukaan laivayhtiöt valmiita tekemään isojakin muutoksia, jotta nuuskan myynti niillä jatkuisi.. ei siis hätää, vaikka mieluummin ostan omat nuuskat maista jossa eksootisempi valikoima kun laivan ettan-generaali

tän päivän hesarin mukaan laivayhtiöt valmiita tekemään isojakin muutoksia, jotta nuuskan myynti niillä jatkuisi.. ei siis hätää, vaikka mieluummin ostan omat nuuskat maista jossa eksootisempi valikoima kun laivan ettan-generaali

Älä nyt, ei Generalin Onyx mun mielestä ihan bulkki nuuskaa ole.
Vaan kyllä itsekkin herkuttelen mielummin exotic/friikki(purkin kun on tykinnänyt ovat ikenet vetäytyneet takaraivoon:D)nuuskilla. Jostain kaverit niitä haalii ja :hyvä: niin.

Edit. pitäsköhän mennä nukkuun kun ei enää sormet löydä noita oikeita näppäimiä:zzzz:

hmm.. Tuli ihan mieleen, että kun nuo limakalvo muutokset palautuu ainakin itsellä pikku tauolla hyvin.. Mut mites on ikenien laita? Vähän on toi ienraja mun mielestä noussu, palautuuko se enää ennalleen? :P

Ei palaudu

hmm.. Tuli ihan mieleen, että kun nuo limakalvo muutokset palautuu ainakin itsellä pikku tauolla hyvin.. Mut mites on ikenien laita? Vähän on toi ienraja mun mielestä noussu, palautuuko se enää ennalleen? :P

Osaatko sanoa yhtään ton tauon pituutta, kun olis hammaslääkäri tulossa ja lääkärinä tuttu ihminen, niin olis hyvä jos noi käytön merkit olis vähän pienemmät :D

Osaatko sanoa yhtään ton tauon pituutta, kun olis hammaslääkäri tulossa ja lääkärinä tuttu ihminen, niin olis hyvä jos noi käytön merkit olis vähän pienemmät :D

Voisin sanoa et on aika turha pyllistää, ku lasti on jo housussa.. Eiköhän tuo "tauko" tarkoita suhteellisen pitkää ajan jaksoa ja varmasti on ihan yksilöllistä miten suun vauriot paranee. Joillain voi limakalvovauriot korjaantua hyvinkin nopeasti, toisilla saattaa mennä hyvin hyvin pitkä aika. Jos tuota hammaslääkäriä pelkää ku on tuttu lääkäri ni käy vaikka välillä pyörähtämässä jollain toisella lekurilla jos on mahollisuus.

No ienvetäytymät on pysyviä, yleensä, mutta nuuskan aiheuttamat nuuskaleesiot (=ienkovettumat ja rypyt jne) paranee noin 2 viikossa, yleensä ottaen.

No ienvetäytymät on pysyviä, yleensä, mutta nuuskan aiheuttamat nuuskaleesiot (=ienkovettumat ja rypyt jne) paranee noin 2 viikossa, yleensä ottaen.

Onko faktaa vai mutua? Ite nyt ollu pari vuotta käyttämättä(mitä nyt joskus juopotellessa) ja tuntuu et olis hyvinkin vetäytymät korjaantunu. Käyttöä oli kymmenisen vuotta hyvinkin aktiivisesti.

Mulla lähti kaikki noi ruskeet kovettumat jne. kahdessa viikossa aika hyvin, tosin käyttöö vasta 8kk takana... Eli ei mitää hirveitä oo ehtiny muodostuu..

Mites onko kellään ollut samanlaista, että noihin ikenien ihan alaosaan hampaiden päälle tulee tollasia pikku "poimuja"? :D Tos yks aamu tutkailin vähän ja rupesin katteleen et sellasii tullu vähä.. Ei niinku vetäytyny ien mut tollane ohut poimu parin hampaan päällä :P

johtuu kai suolasta? joo, ja poimuja/ryppyä myös itellä

viikon päästä pikku jouluihin tukholmaan, eli pääsee taas jääkaapeille kuolaamaan ja tekemään löytöjä:( pieni lakko nyt menossa, nikat aiheuttaa aikamoista kärttyisyyttä

Taitaa genu pyöriä siinä 24e paikkeilla laivoilla? Eli 30e kaverille taitaa olla ihan sopiva kun sinko saapuu, saapi vähän vaivanpalkkaakin:D

Mun mielestä tollasella tykillä ei tee yhtään mitään, perus lääkeruiskuja vaan. Sitäpaitsi nuo metalliset on liian pieniä. Metallinen purkki on tosin hieno, joskin turhan kallita nekin (ainakin hävitettäväksi). Itselläkin oli sellainen, kunnes hävitin sen kännispäiten - eli turha hankinta sekin. :) Toisaalta on tuollaisessa purkissakin turhaa vaivaa aina kumota sitä nuuskaa sinne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom