Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Paitsi että suusyövän saantiin voit itse vaikuttaa paljon nuuskaamalla tai olemalla nuuskaamatta. Jos spuge ajaa yli niin se on sitten paska säkä johon ei ole paljon sanomista. Tupakan/nuuskan veto on ns. tietoista "itsensä tuhoamista".

ethän voi. Nuuskan ja (minkään) syövän yhteyttä ei ole todistettu. Sen takia siitä ei enää varoteta kiekoissakaan. Ientulehduksen riski kyllä kasvaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhhuh, HC! :rock:

Paljos sulla sitten kuluu mäystiä päivässä? Pari purkkia? :D Itellä kestää just tollasen pari päivää purkki.

Hmmm en uskalla koskaan lähteä töihin vain yhdellä täysinäisellä purkilla. Poikkeuksetta se työpäivän kestää, mutta varma on aina varma! enemmän kuin puolitoista, vähemmän kuin kaksi prk/pv :)

Omalla paikkakunnalla on onneksi kolme tiskin alta myyvää paikkaa. Jostain niistä saa aina vaikkei kavereita olisi laivalla käynytkään. Ja ainahan on samanmielisten tovereiden YYA -sopimus mikäli kaikki muu tyriintyy.

en tiedä olenka vaan sekaisin, mutta onko ettani muuttanut jotenkin tavaraansa. Itellä oli tossa taukoa joitakin kuukausia ja nyt tuli torni eetua ja tuntuu että se kusee välittömästi eikä pysy yhtä hyvin koossa kuin ennen. Lisäksi ikeneni ovat vetäytyneet jo yhden kiekon aikana niin paljon että joidenkin hampaiden ienrajaa kolottaa silloin tällöin kun esim puree hampaita yhteen kevyesti. Mitään tälläista ei ennen tapahtunut...

Samaa tavaraa se ettani on paitsi purkin ulkomuoto muuttunu, ja siinäkin ainoastaan se "nuuskaroskis"( ja siis tämä koskee portionia) tavara taitaa vaan olla sen verran tuoretta että se kusee siks.

Ja ton saman huomannu kans ku on pitänu pitkää taukoa nuuskaailusta, niin se maku erottuu helpommin, mikä antaa kuvan siitä "koko aikasesta" valumisesta. Mutta sitten taas ku shittiä tunkee enemmänki huuleen niin ei oikeen huomaa sitä.

Ite alotin taas ruotsiin muuton jälkeen, mutta nyt 2kk käytön jälkeen on pieni experimentaalinen koe aiheuttaako nuuska minulle ihoongelmia näppylöiden merkeissä.

Itse olen tykästynyt käyttämään Stong Cuttia, vähän ehkä tujumpaa, mut ainoastaan pussina saatavana.. En vaan ole löytänyt sitä vielä muualta ku laivalta, eli jos joku tietää Hapiksessa paikan mistä Strongia saa niin kiitos infoa tänne päin... :))
:nusnus: kyllä sitä ihan loosenaki saa, tuli käytettyä pari tornia tossa joku aika sitten :) Strong Cut Loose

Hauskaa tavaraa, mutta ei ole skruffin starkin voittanutta, harmi vaan että täällä päin kaikki tiskin alta myyvät pitävät nyt taukoa, kun naapurikaupungissa on vähän isomman luokan nuuskajuttu tutkinnassa: Suuri nuuskanvälitysketju paljastui Pohjanmaalla :(

Ja ton saman huomannu kans ku on pitänu pitkää taukoa nuuskaailusta, niin se maku erottuu helpommin, mikä antaa kuvan siitä "koko aikasesta" valumisesta. Mutta sitten taas ku shittiä tunkee enemmänki huuleen niin ei oikeen huomaa sitä.

Toi on varmasti totta mutta tässä mun tapauksessa ei ole kyllä pelkää kuvittelua toi kuseminen. ei mua se nuuskan maku häiritse yhtään:kuola:

:nusnus: kyllä sitä ihan loosenaki saa, tuli käytettyä pari tornia tossa joku aika sitten :) Strong Cut Loose

Hauskaa tavaraa, mutta ei ole skruffin starkin voittanutta[/URL] :(

No katos pirua, niinpä saaki. En oo ite mainitsemaasi merkkiä kokeillut, pitää kyl kokeilla Grand XL:n jos jostain käsiini saan. Ainaki nikkis-arvot on aika korkeat... :) Pitää lähteä vaeltamaan Hapis vissiin kunnolla läpi josko löytyis.

Kertokaa nyt viisaammat tosta nuuskan veron korotuksesta.
Minulla tälläistä tietoa, pussinuuskan hinta nousee noin 50 sentti purkki ja irtonuuskan euron purkki. Onkohan nämä oikeita lukuja?
Jostain myös luin, että veronkorotus koskee vain EU maita, joten jos tuon nuuskani Venäjältä, niin koskeeko toi veron korotus myös minua?

Musta tuntuu ihmiset voi jättää vastaamatta, niin saadan tähän kaikille nuuskaajille tärkeää ja totuudenmukaista tietoa.

kiitos

Kertokaa nyt viisaammat tosta nuuskan veron korotuksesta.
Minulla tälläistä tietoa, pussinuuskan hinta nousee noin 50 sentti purkki ja irtonuuskan euron purkki. Onkohan nämä oikeita lukuja?
Jostain myös luin, että veronkorotus koskee vain EU maita, joten jos tuon nuuskani Venäjältä, niin koskeeko toi veron korotus myös minua?

Musta tuntuu ihmiset voi jättää vastaamatta, niin saadan tähän kaikille nuuskaajille tärkeää ja totuudenmukaista tietoa.

kiitos

Siinä uutta juttua! Ostakaa nyt nuuskaa ja paljon!

http://www.aftonbladet.se/vss/ekonomi/story/0,2789,957850,00.html

Kaveri ostanu kuvassa pikku määrän nutua..:)

Joku oli käynyt ostamassa 24 punttia nuuskaa jemmaan...:D Minulle nuuskaaminen tulee maksamaan hinnankorotuksen jälkeen n. 15 euroa enemmän kuussa joten eipä tuo loppupeleissä tunnu missään..

Mitäs tangon hinnaksi tulee sitten tulevaisuudessa euroina? Onneksi sain juuri 2 tankoa ettania.

Mitäs tangon hinnaksi tulee sitten tulevaisuudessa euroina? Onneksi sain juuri 2 tankoa ettania.

Taitaa maksaa jotain 35 euroa.

Kysyin Eu:n Suomen Edustuston sivulta sähköpostilla nuuskan myynti mahdollisuuksia Suomessa joskus lähitulevaisuudessa ja vastaus oli tämä..

Tervehdys,

Epäilen, että nuuskaa tullaan myymään Suomessa joskus tulevaisuudessa. Nuuskasta löytyy aika hyvät tiedot oheisissa linkeissä olevista nuuskaa käsittelivistä jutuista.

http://europa.eu.int/finland/misc/viti/tiedote39_05.html#po3
http://ec.europa.eu/finland/pdf/europa2003_04_fi.pdf

10 tornia generaalia odottelee kaverin pakastimessa. :kuola:

Muuten! Oletteko maistaneet muita kuin ruotsalaisia nuuskia?

Takavuosina näin kun algerialainen kaveri veti omaa nuuskaansa. Oli harmaata ja helevetin vahvaa. Purkki oli punainen ja pienempi kuin totuttu. Kannessa oli keltaisella arabikirjoitusta. Oikein tunsi kun polttaa reikää ikeneen. Sanoivat sitä "shima"ksi. Sitä sai jokaisesta algerialaisesta/marokkolaisesta kahvilasta Englannissa. (oli siis laitonta myös siellä). Kävin lähikahvilassa ensimmäistä kertaa hakemassa ja kassa kysyi otanko yhden vai kaksi purkkia. Otin 60 :D
Koettanut Suomessa kysellä ählykahviloista, muttei ole ollut. Täytyy varmaan kipasta ryanairilla paikan päältä.

Amerikkalaiset nuuskat on myös ihan pikantteja. Ainakin löytyy kaikin tavoin maustettuina ja koostumus on erilainen. Jenkki kommentoi ettania: "mutaa"
Ihan hyviä oli nämäkin.

Jenkkilässä käytin Skoal-merkkistä "chew":ta. Skoal Mint ja Skoal Straight (Ilman lisämakuja) oli ne yleisimmät. Nää oli koostumukseltaan sellasta pitkää heinää mitä heitettiin alahuuleen ja sit sai sylkee koko ajan. Copenhagen oli kans yks merkki mitä tuli testattua. Se oli taas vähän kuin kuivaa ettania olis tunkenut suuhun. Copenhagen oli taas huomattavasti vahvempaa kuin Skoal.

Tää pisti kyl ikenet sellaseen remonttiin, et tuskin tulee käytettyä chew tobaccoa enää toiste. Ärsyttävintä tossa on, et saa olla joku kippo kourassa mihin spittaa sit ylimääräiset mehut. Siis jos jotkut tytöt pitävät perus Ettanin käyttöä oksettavana, niin heidän pitäis kyl nähdä miten esim. Skoalia käytetään.

Tätä käytettiin yleensä siellä päin kiekko piireissä. Tuli myös testattua Red Tab(?) merkkiä. Sitä missä on intiaanin kuva kyljessä, eli kunnon mälli-purutupakkaa. Sitä käytti yleensä baseball- pelaajat. Sen maku on aika mieto, mut voi tsiisus sitä mehun määrää mitä keräänty suuhun.

Ei oo kyl snusin voittanutta kun noita muita on kokeillut...

edit-juu,se oli Red Man se merkki,edellisestä linkistä tarkistin.

Kun ei ruotsin kieli oikein suju multa, niin lukiko tossa viime sivun linkissä mitään siitä paljonko se nuuskan hinta sitten nousee maissa ja laivalla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom