Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Nuuskaa mennyt nyt noin puolisen vuotta, tällähetkellä varastossa Göteborgs rapéa, Generalia ja Catch liqoricea. Pelkkiä pusseja tullu toistaseksi käytettyä, ehkä ihan 'siisteys' syistä, ja ihan hyvät kiksit näistäkin toistaseks on tullu et ei oo tarvinnu alkaa jölläilee.

Catch liqorice <--toi on hyvääää..:thumbs:
Lakritsi sopii kyl helvetin hyvin nuuskan maustamiseen!! :rock:
Irtonuuskan ehdoton ykkönen on perus ETTAN..
Muistaako joku/onko maistanut sellasta Virolaista nuuskaa pienessä peltirasiassa?
Nimeä en muista mutta meinas taju lähteä sillon ku kokeilin. (pari vuotta sitten)
Biittiä käyttäny vuodesta 2000, purkki riittää keskimäärin 2pv..

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käykö Ettanin haju teidän nokkaanne? Mulla veinaa laatta lentää aina ku haistaa sen skeidan. Generalin haju taas... mmmm....

EDIT: Tosin Ettan taitaa olla vahvempaa? Vai luulenko vaan?

Käykö Ettanin haju teidän nokkaanne? Mulla veinaa laatta lentää aina ku haistaa sen skeidan. Generalin haju taas... mmmm....

EDIT: Tosin Ettan taitaa olla vahvempaa? Vai luulenko vaan?

Ettanihan tuoksuu kukkaniitylle. :) Generalissa on taas sellainen pesuaineen haju. Pitkälti varmaan tottumuksesta kiinni. Jos vahvuudella tarkoitit nikotiinin määrää, niin molemmissa on noin 8mg/g.

Muistaako joku/onko maistanut sellasta Virolaista nuuskaa pienessä peltirasiassa?
Nimeä en muista mutta meinas taju lähteä sillon ku kokeilin. (pari vuotta sitten)

Kokeilin muistaakseni hollantilaista nuuskaa pienessä peltirasiassa. Se oli sellaista kokkareista ja helvetin pahanhajuista. Noin puolet normaalista pussinuuskamäärästä sätkäpaperiin, huuleen ja kuuppa aivan sekaisin.

Itse olen tykästynyt käyttämään Stong Cuttia, vähän ehkä tujumpaa, mut ainoastaan pussina saatavana.. En vaan ole löytänyt sitä vielä muualta ku laivalta, eli jos joku tietää Hapiksessa paikan mistä Strongia saa niin kiitos infoa tänne päin... :))

Tuli muuten noottia hammaslääkäriltä nuuskan käytöstä. Ilmoitti, että jos ei aivan välttämätöntä ole niin hyvä mies lopeta ajoissa. Jotain solumuutoksia tms. oli havaittavissa.

Vielä hyvin sanoi, että yleensä sulla taitaa nuuska olla vasemmalla puolella, koska se on huonommassa kunnossa. Ja ihan oikein aavisteli. Molempia puolia käytän, mutta vasemmalla ehdottomasti enemmän..

Nyt tulee pidettyä ensimmäinen varsinainen tauko vuoden sisään,
lähinnä eetua ja skruffia tullu vedeltyä.

Pari päivää nyt on oltu ilman ja täytyy kyllä myöntää, että tärinät ovat aivan uskomattomat :eek: Ei tahdo saada biittiä mielestä ei sitten millään, purkkakin on jauhamisen sijasta jämähtänyt tuonne ylähuuleen.
Vaatii kyllä luonnetta selvityä tämä kuukausi ilman.

Jos homma menee hyvin, niin voisi alkaa funtsia lopettamista, sillä rahaahan tää homma syö ja pirusti.. Mutta toisaalta mikä onkaan parempaa kun iskeä se biitti huuleen kovan reenin päätteeksi:)

Tuli muuten noottia hammaslääkäriltä nuuskan käytöstä. Ilmoitti, että jos ei aivan välttämätöntä ole niin hyvä mies lopeta ajoissa. Jotain solumuutoksia tms. oli havaittavissa.

Vielä hyvin sanoi, että yleensä sulla taitaa nuuska olla vasemmalla puolella, koska se on huonommassa kunnossa. Ja ihan oikein aavisteli. Molempia puolia käytän, mutta vasemmalla ehdottomasti enemmän..

Ööhh...voiko solumuutokset huomata paljaalla silmällä?

Kauankos Jakob on tullu biittiä käytettyy?
helvetin vaikee sanoa, kun on piiiiiitkiä taukoja ollu välissä. Nyt on mennyt kaks sinkoa ja sitä ennen oli varmaan vuoden paussi.. joskus lukiossa taisin aineeseen tutustua eli reippaasti yli 10v sitten, mutta yhtäjaksoista käyttöä ei tämä aika ole ollut vaan, välissä on tosiaan ollut useampia pitkiä pausseja.

Mutulla jos heittää niin sanoisin yhteenlaskettua käyttöä olis ~5v.

edit
Ööhh...voiko solumuutokset huomata paljaalla silmällä?
En tiedä, enkä muista mitä se lekuri tarkalleen sanoi (siksi tuossa mun lauseessa on TMS perässä). Mutta heti se nuuskaamisen huomasi ja sen, että kummalla puolella pidän nuuskaa. Ja tosiaan kehoitti lopettamaan mikäli tämä puuha ei ihan välttämätöntä ole.

Heh, kyllähän sen nyt huomaan jos biitti on ollu huulessa varsinki jos just o heittäny pois. Kyllähän se sen verran ärsyttää limakalvoja

Heh, kyllähän sen nyt huomaan jos biitti on ollu huulessa varsinki jos just o heittäny pois. Kyllähän se sen verran ärsyttää limakalvoja

Useamman päivän tauko ennen lekuria. No ihan sama jokainen tietenkin tekee omat päätökset, mutta olettaisin, että hammaslääkärillä on jonkunlainen tietämys tällaisista asioista. Kyllä se ainakin itseni pisti kelaamaan koko juttua. Tosiasia on vaan se, että kovan reenin päätteeksi tekee tosi gutaa lämästä biitti huuleen ja pistää sohvalle pitkälleen.

Hehaa mulla on taas nuuskat lopussa. Ei mitää himoa eikä päänsärkyä. :D Kysymys kuuluu...miksi en lopeta, jos se kerta on niin helppoa?

Hehaa mulla on taas nuuskat lopussa. Ei mitää himoa eikä päänsärkyä. :D Kysymys kuuluu...miksi en lopeta, jos se kerta on niin helppoa?

Koska siitä on muodostunut tapa :(
Itsekin olen huomannut sen, jos on ilman kaipaa myös sitä ah niin ihanaa pullotusta huuleen, ei pelkästään sitä oloa.:D

Mulla on kyllä aina biitti huulessa. Se on ensimmäinen asia mihin tarraudun yöpöydällä kun kello herättää, viimeinen minkä sylkäisen pois ennen nukkumaanmenoa. Treenin aikana menee 3-4 mälliä. Oikeastaan taukoa tuoreempaa palaa vaihtaessa on korkeintaan 5 min. Moneen vuoteen ei ole ollut nuuska loppu, ajattelen sellaista katastrofia kauhunsekaisella puistatuksella. On se vaan hyvää! :kuola:

Mulla on kyllä aina biitti huulessa. Se on ensimmäinen asia mihin tarraudun yöpöydällä kun kello herättää, viimeinen minkä sylkäisen pois ennen nukkumaanmenoa. Treenin aikana menee 3-4 mälliä. Oikeastaan taukoa tuoreempaa palaa vaihtaessa on korkeintaan 5 min. Moneen vuoteen ei ole ollut nuuska loppu, ajattelen sellaista katastrofia kauhunsekaisella puistatuksella. On se vaan hyvää! :kuola:

Huhhuh, HC! :rock:

Paljos sulla sitten kuluu mäystiä päivässä? Pari purkkia? :D Itellä kestää just tollasen pari päivää purkki.

Sehän on hammaslääkäreiden tavote, että ihmiset nuuskasta luopuisivat hinnalla millä hyvänsä..

Viimeksi, kun ite olin hamppulääkärillä niin kyllähän se sanos samantien, että ei hyvältä näytä ja suositteli lopettamaan, mutta ei mitään muuta.

Kysyin sitten samantien, että onko joku vikana vai? Ei mitään vakavia muutoksia ole, mutta olet kuitenkin nuorimies vasta ja tulevaisuudessa huonokuntoisesta suusta voi olla paljon haittaa,,,, jaa..kiitos tiedosta..

Kyllä siitä nuuskasta on tullut jo rutiini kuin paskalla käymisestä, joten itse en edes ajattele lopettamista. Voit saada suusyövän, mutta yhtä hyvin joku rattijuoppo voi ajaa kadulla päällesi..

Voit saada suusyövän, mutta yhtä hyvin joku rattijuoppo voi ajaa kadulla päällesi..

Paitsi että suusyövän saantiin voit itse vaikuttaa paljon nuuskaamalla tai olemalla nuuskaamatta. Jos spuge ajaa yli niin se on sitten paska säkä johon ei ole paljon sanomista. Tupakan/nuuskan veto on ns. tietoista "itsensä tuhoamista".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom