Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olenko ainoa, kelle joku nuuska saattaa haista aivan järkyttävälle, mutta maistuu hyvältä? Esimerkiksi jokainen Odensin tuote haisaa aivan kamalalta, mutta esim double mint maistuu hyvältä. Sama on Grovin löysässä tai genun onyxissä. Jotkut taas tuoksuu hyvälle ja maistuu paskalta :confused:

Jos Oden's Extreme on jostain käteviä, niin muut nuuskat eli vahvuutta teepussi voi aina heittää tyhjään Oden's Extreme purkkiin. Tarttuu kivasti aromit.

odens extreme setit on kyylä suurin virhe minkä oon kokenu nuuskan kanssa. Hyvä olohan siitä tulee vaikka 8 vuotta nuuskaa käyttänyt. Ongelmana lähinnä se että perus ettanit ei enää riitä vaan aina pakko saada odens huuleen että saa vähän fiilistä. Nykyään menee onneks taas perus nuuskia eikä tarvi sitä ympäristöjätettä käyttää mutta kauan meni totutellessa perus nuuskaan. :0

odens extreme setit on kyylä suurin virhe minkä oon kokenu nuuskan kanssa. Hyvä olohan siitä tulee vaikka 8 vuotta nuuskaa käyttänyt. Ongelmana lähinnä se että perus ettanit ei enää riitä vaan aina pakko saada odens huuleen että saa vähän fiilistä. Nykyään menee onneks taas perus nuuskia eikä tarvi sitä ympäristöjätettä käyttää mutta kauan meni totutellessa perus nuuskaan. :0
Ihan sama juttu. Pakko välillä heittää oodenssi huuleen. Yleensä menee ettan ja röda lacket löysänä. Ois kyl voinu ihan hyvin jättää testimättä koko extremet.

Itse olen aivan totaalisen loukussa extremeen. Mitään muuta ei enää mene.
Ei yhtään koukussa olla..... meinaan jos on vaan jotain kevyempää (jota on myös esmes Generalin yms extra starkit), saattaa väliin lipsahdella aina tupakki tai toinen sen pussin lisäksi. :D

Generalin yms extra starkit
Piän sisäsiä hommia. Esim G.3 extra stark on 20mg ja pussit noin 0.9g, cd (lol) on 22mg ja pussit noin 0.75g. Genussa yhdessä pussissa 18mg niksaa ja cd:ssä 16,8mg :D tosin itsellä täysin sama vika, joten joko denssin tuotteet jostain syystä imeytyy paremmin tai olen asennoitunut sen olevan vahvempaa.

Onneks tost röökist on ollu eros useamman vuoden....
Jooh, no lähinnä siihen sortuu jos kuppilaan joutuu.
Tosin tosiaan jos jotain extremeä ei löydy, niin on saattanut mennä ihan arkenakin pari tupakkia. Yleensä tosin vain joitain päiviä sen jälkeen kun extremet loppui, ja tilalla jotain teepussin tynkää kuten vaikkapa perus valkoinen LD tms. Ei se siis kestä koko sen "kuivan kauden" kun on jotain peruspussia.

Kyllähän noista kevyistä nuuskista silti esim. göteborg rapé on erittäin maukas tuote. Noi halpikset ja kevyet on sitten oma lukunsa.

Piän sisäsiä hommia. Esim G.3 extra stark on 20mg ja pussit noin 0.9g, cd (lol) on 22mg ja pussit noin 0.75g. Genussa yhdessä pussissa 18mg niksaa ja cd:ssä 16,8mg :D tosin itsellä täysin sama vika, joten joko denssin tuotteet jostain syystä imeytyy paremmin tai olen asennoitunut sen olevan vahvempaa.
Mikäs tommonen genu on, ei ole tuttu. Itselle ainoa tuttu extra stark on tämä, jossa vain 14mg.
Onhan tosiaan muita vahvoja jos nikotiinia katsotaan, esim. tätä mulla on ollut. Muitakin on löytynyt.
Silti se nikotiini ei tunnu olevan ainoa vaikuttava tekijä, eli tosiaan placeboefektiä tulee sitten "purevuudesta". Millä se ikinä sitten saavutetaankaan.
Oma suosikki eli Oden's Extreme Cold Dry potkii eniten imho.

Genun G3 on sellasia vahvoja slim pusseja löytyy tummaa ja vittiä. Ite en vaa huomaa nikotiinissa tosiaan eroo oli se sitten genun peruspussi tai sit 20mg G3. Ainoo mikä toimii eritaval on noi odenssit ja siberiat. Siksipä käytänki perinteisii röda ja rapee jne. ku pääs odesta irti :D. Hyvän makuisia ja toimii nikotiiniriippuvuuteen niinkuin ennenvanhaankin :)

Onko tietoa, että löytyykö Silja Serenadelta tällä hetkellä Odensia? Äitimuori on lähdössä viikolla käymään, niin pitäisi tarpeeksi selkeä ostoslista saada kyhättyä :D

Itellä odenin double mint toista viikkoo käytössä ja on kyllä aivan helvetisti parempaa kun cold dry. Suosittelen ehdottomasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom