Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miusta ihan ku minttuviinaa :DPari tyhjää rasiaa tot doble minttiä ja tuli just nuuhkastuu. Tuoksuu muuten tosi hyvälle siin kohtaa ku on loppu.
Ihan sama juttu. Pakko välillä heittää oodenssi huuleen. Yleensä menee ettan ja röda lacket löysänä. Ois kyl voinu ihan hyvin jättää testimättä koko extremet.odens extreme setit on kyylä suurin virhe minkä oon kokenu nuuskan kanssa. Hyvä olohan siitä tulee vaikka 8 vuotta nuuskaa käyttänyt. Ongelmana lähinnä se että perus ettanit ei enää riitä vaan aina pakko saada odens huuleen että saa vähän fiilistä. Nykyään menee onneks taas perus nuuskia eikä tarvi sitä ympäristöjätettä käyttää mutta kauan meni totutellessa perus nuuskaan. :0
Piän sisäsiä hommia. Esim G.3 extra stark on 20mg ja pussit noin 0.9g, cd (lol) on 22mg ja pussit noin 0.75g. Genussa yhdessä pussissa 18mg niksaa ja cd:ssä 16,8mg :D tosin itsellä täysin sama vika, joten joko denssin tuotteet jostain syystä imeytyy paremmin tai olen asennoitunut sen olevan vahvempaa.Generalin yms extra starkit
Jooh, no lähinnä siihen sortuu jos kuppilaan joutuu.Onneks tost röökist on ollu eros useamman vuoden....
Mikäs tommonen genu on, ei ole tuttu. Itselle ainoa tuttu extra stark on tämä, jossa vain 14mg.Piän sisäsiä hommia. Esim G.3 extra stark on 20mg ja pussit noin 0.9g, cd (lol) on 22mg ja pussit noin 0.75g. Genussa yhdessä pussissa 18mg niksaa ja cd:ssä 16,8mg :D tosin itsellä täysin sama vika, joten joko denssin tuotteet jostain syystä imeytyy paremmin tai olen asennoitunut sen olevan vahvempaa.
Pakko tyypata jos käy vaikkapa Kungs Tobakissa Tukholmassa. Pohjoisessa ei tuu käytyä, eli erikoisemmat vaan maista Tukholmassa.@TML
https://www.buysnus.com/snusbrand/General_G.3_-_Slim_Extra_Strong.aspx
(General G.3 Slim (vit tai original) extra strong/stark jos linkkiä ei saa kauppaan olla)
Oli muuten perkele pakko käydä torni ostamassa double minttiä, kun siitä lähti puhetta. :D