• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Olisi tarkotus lopettaa nuuskaaminen tän purkin jälkeen ( eli huomenna)

Pelottaa aivan saatanasti, tapa on meinaan aika vahva. Päivässä ilman nuuskaa huulessa tulee oltua lähinnä vain salilla, jopa nukkumaan oon käynyt vuodenpäivät pussi huulessa.

H.L

Itsellä nuuskaaminen alkanut nyt lisääntyä kun armeija lähenee, vapettelua koittanu vähentää nuuskan avulla ettei kaikille leireille tartteis akkuja ja nestepulloja kantaa mukana. Pääasiassa offroadin frostedia löytyy, "hyvää" ja halpaa :rock:

H.L

Noihin frostedeihin sun muihin "maku" nuuskiin kyllästyy viimeistää viikon käytön jälkeen. BYÖ
nojoo suht neutraali maku kuitenki, lievä menthooli niin menee. Kaveri tarjos jotai meloninuuskaa ja siitä voi sanoa jo että hyi stna, sitä ei voi suositella edes pahimmalle vihamiehelle :confused:

Swedish Matchin Mustang oli todella positiivinen yllätys. Hyvää perusnuuskaa joka maistuu tupakalle, savulle ja suolalle. Eli juuri sellaista johon ei kyllästy ja siten sopii päivittäiskäyttöön. Saina tätä kiekon kaverilta mutta varmasti ostan tornin itselleni kun tilaisuus koittaa. :) Myös Mustang lös olisi kiva testata. :)

Kummassa paremmat valikoimat ja halvemmat hinnat: Ruotsissa maissa (esim. ICA) vai Arlandan lentokentällä?
Riippuu mitä haluat ostaa ja kuinka paljon. Jos ostat vähän, esim 1-5 tornia ja perusgeneralia tai vastaavaa niin osta lentokentältä/laivalta, säästät aikaa. Lähtökohtaisesti kuitenkin halvimmat hinnat on kurdikiskoilla (esim Tukholman Kungstobak) joilta löytyy myös erikoisempia merkkejä mitä ruottalaiset ei ite käytä (niinkuin noi odenssit, offroadit yms halvat järkyttävänmakuiset nuuskat) - huom joka kiskalla ei myydä torneittain halvalla, hyvät paikat tunnistaa siitä että sisältä löytyy isot jääkaapit täynnä nuuskatorneja. Jos nyt haluat vaan purkin tai pari niin osta ICAsta, ruokakaupat ei yleensä kovin halvalla myy torneja.

TML

Works for me.
VIP
Ikä
34
Oden's Extreme, parasta. <3

Kungstobak on se missä itse käyn Tukholmassa, ainakin valikoimaa on.

Ikä
29
Riippuu mitä haluat ostaa ja kuinka paljon. Jos ostat vähän, esim 1-5 tornia ja perusgeneralia tai vastaavaa niin osta lentokentältä/laivalta, säästät aikaa. Lähtökohtaisesti kuitenkin halvimmat hinnat on kurdikiskoilla (esim Tukholman Kungstobak) joilta löytyy myös erikoisempia merkkejä mitä ruottalaiset ei ite käytä (niinkuin noi odenssit, offroadit yms halvat järkyttävänmakuiset nuuskat) - huom joka kiskalla ei myydä torneittain halvalla, hyvät paikat tunnistaa siitä että sisältä löytyy isot jääkaapit täynnä nuuskatorneja. Jos nyt haluat vaan purkin tai pari niin osta ICAsta, ruokakaupat ei yleensä kovin halvalla myy torneja.
3-4 tornia tulee ostettua. Asun hotellissa Tukholmassa ihan ICAn vieressä niin siksi kysyn. Täytyypä harkita tuota Kungstobakkiakin! Saako sieltä oikeitakin nuuskia eikä pelkästään noita odensin ja offroadin paskanuuskia?

3-4 tornia tulee ostettua. Asun hotellissa Tukholmassa ihan ICAn vieressä niin siksi kysyn. Täytyypä harkita tuota Kungstobakkiakin! Saako sieltä oikeitakin nuuskia eikä pelkästään noita odensin ja offroadin paskanuuskia?
Siellä on ihan kaikkea perinteisistä ei niin perinteisiin. Toinen todella kova suositus on Guns Tobak, Tegnérgatan 7, jossa oli viimeksi ainakin vielä halvempaa kuin tuolla perinteisessä Kungstobakissa. Valikoima käytännössä sama.

Moro.
Olen lähdössä parin viikon päästä kreetalle lomalle ja tässä on pieni ongelma mukana. Sillä miten saan nuuskat mukaan matkaan !? En halua että kreetalla on kamalat sivuvaikutukset päällä joten nuuska on pakko saada mukaan. Voiko kuljettaa ihan repussa koneessa mukana vai pitääkö tehdä jotai erikoista? Ja kuinka paljon mukaan saa ottaa ?

Ikä
29
Moro.
Olen lähdössä parin viikon päästä kreetalle lomalle ja tässä on pieni ongelma mukana. Sillä miten saan nuuskat mukaan matkaan !? En halua että kreetalla on kamalat sivuvaikutukset päällä joten nuuska on pakko saada mukaan. Voiko kuljettaa ihan repussa koneessa mukana vai pitääkö tehdä jotai erikoista? Ja kuinka paljon mukaan saa ottaa ?
Itse olen ainakin kuljettanut ihan repussa/taskussa lentokoneessa nuuskaa eikä sanomista ole tullut turvatarkastuksessa.

TML

Works for me.
VIP
Ikä
34
Aasiassa kerran otettiin käsimatkasta pihalle tolpat ja vähän kyseltiin että mitäs nää on.
Itse en ruumaan pistäisi, koska sitten jos ihmetellään voipi jäädä laukku saapumatta samaan aikaan.

Ompas täällä kummallisia ongelmia, kyllä te ainakin Euroopan sisällä saatte nuuskaa kuljetella. Itse vienyt pari tornia ruumassa EU:n lisäksi Australiaan, Etelä-Afrikkaan ja Thaimaaseen enkä koskaan ole miettinyt että tulisi ongelmia :D Australiaan mennessä piti tosin ilmoittaa paljonko tupakkatuotteita on tuomassa.