Tuttu teki joskus noista nuuskaa, ja pyöräytti purut blenderissä hienommaks ennenku alko tekeen valmista. Ja kyllä, siitä tuli samanlaista sinitarraa kuin Rödasta.
Kyllä. Unohtu mainita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu teki joskus noista nuuskaa, ja pyöräytti purut blenderissä hienommaks ennenku alko tekeen valmista. Ja kyllä, siitä tuli samanlaista sinitarraa kuin Rödasta.
Mulla kans puolituttu kokkailee ite, ja ilmeisen hyvää kun on sitä useamman vuoden jo jaksanu vääntää. Mites onko siinä sitten pidemmällä käytöllä samat haitta-aineet kun normi ettanissa? Joskus kokeilin sitä odensin löössiä ja oli kyllä sellasta myrkkyä että sitä kun vetäis pari vuotta niin ei ois hampaita suussa ja ikenistä tietoakaan:D.
Joskus muuten ite kyselin onko kellään kokemuksia nuuskan lopettamisesta sähköröökillä enkä saanut vastauksia. Nyt voin vastata niille jotka asiaa pohtii että toimii kuin junan vessa. Mulla on hyvin kielteinen suhtautuminen röökiin niin maun, hajun kuin koostumuksenkin osalta. Aina lähinnä kuvottanut, mutta vaikka tapa on täysin eri niin sähköröökiin onnistuin nuuskan vaihtamaan. 10vuotta purkki päivässä on vaihtunut 1prk/2viikkoa. Sähköröökiä tulee sitten sauhuteltua kokoajan mutta kyllä nää nesteet reilusti nuuskaa halvemmaksi tulee. Eikä tarvii stressata saatavuutta kun tilaa netistä. Vielä kun löytäisi sen THE nesteen ettei tarviis kokeilla kaikkea läpi.
Haluatko postata muutaman kuvan tosta itse nuuskasta ja seka tekovaiheesta? kiinnostaisi kovasti!Itse olen oikeastaan kokonaan alkanut valmistamaan nuuskani itse. On jo pitkään mennyt melkein purkki loosia päivässä ja onhan tuo nuuskaaminen tuossa tilanteessa ihan järkyttävän kallista.
Tilasin syksyllä Prillanin nuuskan teko satsin, vaikka epäilinkin kovasti millaista kuraa siitä tulee. Mutta satsi maksoi 50 euroa ja siitä sai 2.3 kiloa valmista nuuskaa, päätin ottaa riskin. Nuuskasta tuli jo ensi kerralla mielestäni ihan OK nuuskaa. Toisella kerralla siitä tuli jo melkein parasta nuuskaa mitä olen käyttänyt. (kohta 20-vuotta nuuskaamista takana, joten muutamaa nuuskaa olen maistanut)
Nyt olen siirtynyt tilaamaan raakatupakkaa suoraan ja muut aineet saa suomesta kaupasta ja apteekista. Kilohinta nuuskalle on noin 20 euroa. Nyt en oikeastaan enää pysty perustelemaan itseäni maksamaan 50 euroa Ettan tornista. Seuraava askel on, että laitan mökille kasvamaan tupakkaa. Syksyllä teen oman sadon nuuskaa
Hej xxxxx,
Lössnussatserna has unfortunately been discontinued because of the new laws.
Best Regards,
Okei, mä olin ihan varma ettei niitä sitä myy kun ei kerta alkoholiakaan.Täällä kyselin aiemmin tuosta Arlandan nuuskan ostokiellosta. Pikaisen googlettamisen perusteella joillakin oli ongelmia ostamisessa EU:n sisäisillä lennoilla. Itse sain ostettua ongelmitta kaksi tornia saman terminaalin vaihdossa lennoilla Suomi-Ruotsi-Puola. Kassaneiti tsekkasi kummatkin Boarding Passit, mutta ei ainakaan huomauttanut mitään samalla kun jututin meikän huonosta ruotsin kielen taidosta. Muut samalle lennolle nousseet olivat ilmeisesti myös ostaneet kolme tornia mieheen. Heille oli sanottu jotain, että verot on maksettu Ruotsiin, jonka takia nuuskaa sai myydä. Pitäisi siis onnistua. Terminaalin suurimmassa Duty Freessä oli isot kyltit mm. alkoholituotteissa, että alkoholia sai ostaa vain Non-EU destination flights -lentoihin.
Hinnat olivat luokkaa 420SEK/torni, eli kallistahan tuo oli verrattuna lentokentän ulkopuolisiin hintoihin.
Moro!Vieläkö Galaxylta saa nuuskaa jos käy heittämässä tollaisen saaristoristeilyn ahvenanmaalle ja takaisin? Varmaan perus valikoima löytyy mitä muiltakin paateilta?
Tällä viikolla lähtee lopettamis yritys numero 3. Alkanut tosissaan miettimään miten paljon rahaa tähän menee ja miten muuten sen voisi käyttää. Saa nyt nähdä miten käy. Pari vuotta röökiä ja nyt puolitoista vuotta nuuskaamista takana. Tiukkaa tekee varmasti....
:DNyt tilasin kaverilta joka kävi Ruotsissa muiden ostoksien ohella puoli tornia Primafintiä ja pakko sanoa että rakastuin! Tykkiä en omista vaan käsin olen leiponut ylähuuleen. Ei hajoa eikä valu. On kallista mutta joka euron arvoista tavaraa!
En ole laivalla löysää nähnyt muovipurkissa muuta kuin granitilla ja se ainakin hajoaa nopeasti huulessa, ei hyvää. Miksi ihmeessä sen pitää muovipurkissa olla?Mitä normaalivahvuisia löösejä myydään laivalla muovipohjaisissa purkeissa? Mikä olisi parhaiten leipoutuvaa?