Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsiäisloma vietetty ja vittuimaiseen duuni arkeen palattu. Onneks tuli heitettyä haaparannan reissu perjantaina, nii on nyt nuuskaa työsopimuksen loppuun saakka, eli noin 3 kuukaudeksi. Nuuska tekee pirullisistakin työpäivistä ihan mukiin meneviä :thumbs:

Varmaan asia käsitelty tässä lähipäivinä, mutta missä hinnoissa general pyörii Haaparannassa tällä hetkellä? Melkeinpä pieni roadtrip-loma tuonne ja takas näin lomankuluksi vois olla paikallaan. :D

Parikymppiä. Ellei jopa hieman alle.

Tuota huulessa parhaillaan, aijai kun pärisee... Asuapa lähempänä niin pysyisi aina nuuskissa ja halvalla. Kokeilin tätä Oden's Extreme White Dryta, samalla eka nuuskakokeilu, vuoden alussa. Sain silloin yhden purkin kaverilta ja nyt toi reissusta 5 kpl tornin, niin on vähän aikaa. Kyllä jää rööki toiseksi, pärisee niin hyvin. Nikotiinipitoisuudet aika hyvät tosiaan. :) Tässä pärinöissä pitää jo Ruotsin risteilyä katella, ja maissa täytynee käydä jos/kun laivalta ei tätä saa... Muut extra strongit mitä olen bongaillut, niin vahvimmat ovat 15-16g nikoa per annos kun tässä on 22g. :) Olen testannut paria muutakin normivahvuista ja ei edes huomaa että on huulessa, joten lievempään ei ole kyllä menemistä.

Tuota huulessa parhaillaan, aijai kun pärisee... Asuapa lähempänä niin pysyisi aina nuuskissa ja halvalla. Kokeilin tätä Oden's Extreme White Dryta, samalla eka nuuskakokeilu, vuoden alussa. Sain silloin yhden purkin kaverilta ja nyt toi reissusta 5 kpl tornin, niin on vähän aikaa. Kyllä jää rööki toiseksi, pärisee niin hyvin. Nikotiinipitoisuudet aika hyvät tosiaan. :) Tässä pärinöissä pitää jo Ruotsin risteilyä katella, ja maissa täytynee käydä jos/kun laivalta ei tätä saa... Muut extra strongit mitä olen bongaillut, niin vahvimmat ovat 15-16g nikoa per annos kun tässä on 22g. :) Olen testannut paria muutakin normivahvuista ja ei edes huomaa että on huulessa, joten lievempään ei ole kyllä menemistä.

Hieno taktiikka aloittaa heti siitä raffimmasta päästä. Tavalliset miedommat pussinuuskat tuntuvat teepusseilta huulessa, eivätkä kiksit ole mitään. Ja muutenkin odenssin extremen haju aiheuttaa oksennusrefleksin, ja ylihintaista ellei itse hae Ruotsista.

Btw jos itse olisin aikoinani aloittanut heti tuolla Odenssin extreme coldilla, olisi nuuskan käyttö jäänyt samantien siihen.

Iltasanomat sanoi:
Nuuskaa saa EU:ssa myydä vain Ruotsissa. Pitäisikö Suomen anoa nuuskaan myyntiin oikeuksia?

– On epäloogista, että saa tupakoida mutta ei saa käyttää nuuskaa.

Haglund täsmensi Ilta-Sanomille vielä avustajansa välityksellä, että hänen mielestään nuuskaa pitäisi saada myydä myös Suomessa, koska nyt verotulot valuvat Ruotsiin

Carl Haglund: Suomessakin pitäisi saada myydä nuuskaa - Eduskuntavaalit 2015 - Ilta-Sanomat

Politiikkaa ja nuuskaa.

Vähintään epätoivoinen keino ääntenkalastukselle. Ei Suomessa tulla ikinä myymään nuuskaa, kun Ruotsikin vääntää EU-isoveljen kanssa jatkuvasti nuuskan myynnistä.

Vähintään epätoivoinen keino ääntenkalastukselle. Ei Suomessa tulla ikinä myymään nuuskaa, kun Ruotsikin vääntää EU-isoveljen kanssa jatkuvasti nuuskan myynnistä.
Näin taitaa olla. Varmistaa nuorten suomenruotsalaisen äänen ja ehkä muutaman suomalaisen, jotka nuuskaa käyttää tai EU:n säätelyä vastustaa.

Mä en olekaan mikään tissiposki. Ei ollut toki ensimmäinen nikotiinin käyttökerta vaan vuosia röökiä mennyt. Silti kiksit ihan erilaiset kuin siinä. Otin tarjotun nuuskan joka sattui olemaan Odensia. Musta maku ja haju on hyviä.

Nyt-reportaasi: Kaikki nuuskasta ja nuuskan Suomesta - Nuuska - Nyt

1305946265081

Mä en olekaan mikään tissiposki. Ei ollut toki ensimmäinen nikotiinin käyttökerta vaan vuosia röökiä mennyt. Silti kiksit ihan erilaiset kuin siinä. Otin tarjotun nuuskan joka sattui olemaan Odensia. Musta maku ja haju on hyviä.

odens extreme white dry on hyvää nuuskaa hintaansa nähden. Mutta kokeile nyt ihmeessä muutakin, jos oot vasta alottanut ja käyttänyt suunnilleen pelkkää odensia, niin voin sanoa että sun maailma mullistuu täysin kun maistat jotain kunnon tavaraa. Enkä suosittele käyttämään koko aikaa mitään extra strong nuuskia, kasvaa toleranssi muuten liikaa eikä miedommista herkku nuuskista pysty nauttimaan samalla tavalla. Ja helposti menee siihen että miedompia pusseja tungetaan huuleen useempi kappale kerralla ja pitää sitten koko ajan olla hommaamassa lisää :lol2:

Itse pidän monista Oden's extreme variaatioista, harmi vaan kun jossain vaiheessa senkin pärinät loppuu. Välil pitää kyl himmaa nuuskan käyttöä, muuten alkaa menee kyl aivan tuhottomasti sitä.

Ite käytin lähinnä Generalin Extra Strong pussia, se oli tasalaatusta ja aina hyvää. Jos tarvi extrapärinöitä niin ei muutaku kaks pussia huuleen, alko taas tuntumaan hyvältä.

Itse olen oikeastaan kokonaan alkanut valmistamaan nuuskani itse. On jo pitkään mennyt melkein purkki loosia päivässä ja onhan tuo nuuskaaminen tuossa tilanteessa ihan järkyttävän kallista.

Tilasin syksyllä Prillanin nuuskan teko satsin, vaikka epäilinkin kovasti millaista kuraa siitä tulee. Mutta satsi maksoi 50 euroa ja siitä sai 2.3 kiloa valmista nuuskaa, päätin ottaa riskin. Nuuskasta tuli jo ensi kerralla mielestäni ihan OK nuuskaa. Toisella kerralla siitä tuli jo melkein parasta nuuskaa mitä olen käyttänyt. (kohta 20-vuotta nuuskaamista takana, joten muutamaa nuuskaa olen maistanut)

Nyt olen siirtynyt tilaamaan raakatupakkaa suoraan ja muut aineet saa suomesta kaupasta ja apteekista. Kilohinta nuuskalle on noin 20 euroa. Nyt en oikeastaan enää pysty perustelemaan itseäni maksamaan 50 euroa Ettan tornista. Seuraava askel on, että laitan mökille kasvamaan tupakkaa. Syksyllä teen oman sadon nuuskaa :)

Itse olen oikeastaan kokonaan alkanut valmistamaan nuuskani itse. On jo pitkään mennyt melkein purkki loosia päivässä ja onhan tuo nuuskaaminen tuossa tilanteessa ihan järkyttävän kallista.

Tilasin syksyllä Prillanin nuuskan teko satsin, vaikka epäilinkin kovasti millaista kuraa siitä tulee. Mutta satsi maksoi 50 euroa ja siitä sai 2.3 kiloa valmista nuuskaa, päätin ottaa riskin. Nuuskasta tuli jo ensi kerralla mielestäni ihan OK nuuskaa. Toisella kerralla siitä tuli jo melkein parasta nuuskaa mitä olen käyttänyt. (kohta 20-vuotta nuuskaamista takana, joten muutamaa nuuskaa olen maistanut)

Nyt olen siirtynyt tilaamaan raakatupakkaa suoraan ja muut aineet saa suomesta kaupasta ja apteekista. Kilohinta nuuskalle on noin 20 euroa. Nyt en oikeastaan enää pysty perustelemaan itseäni maksamaan 50 euroa Ettan tornista. Seuraava askel on, että laitan mökille kasvamaan tupakkaa. Syksyllä teen oman sadon nuuskaa :)

Täytyy itse kokeilla.Alle 10 euroa tolppa !

Joo. Ei tuossa kauheata taloudellista riskiä ole, vaikka menisi suoraan roskiin. Tuolla tavalla itselleni perustelin ensinmäisen satsin ostoa.

Voiko tätä home made nuuskaa laittaa ihan normisti pakkaseen ? Oletko joutunut lisäämään glycerolia paremman koostumuksen saamiseen ? Luin äsken että sitä voi lisätä.Niin ja kiitos vinkistä :)

Voiko tätä home made nuuskaa laittaa ihan normisti pakkaseen ? Oletko joutunut lisäämään glycerolia paremman koostumuksen saamiseen ? Luin äsken että sitä voi lisätä.Niin ja kiitos vinkistä :)

En ole pakastanut, jääkaapissa olen aina pitänyt 2-3 kilon satsia. Varmasti voi pakastaa, tai en keksi syytä miksi ei.
Glyserolia kannattaa ehkä vähän lisätä, jos puhutaan tuosta valmiista prillanin satsista. Mutta valmiistakin määrästä tulee ihan käsin muovattavaa nuuskaa, mutta vasta ajan jälkeen. Ohjeen mukaan sen pitää hautua jääkaapissa viikon. Kokemuksen mukaan rakenne ja maku paranee huomattavasti noin kuukauden jälkeen.

Eli viikon jälkeen normaali annoksella glyserolia on nuuska aika hajoavaa, mutta samalla satsilla on kuukauden jälkeen huomattavasti parempi koostumus.

Tosiaan, jos pakastat, niin anna sen nuuskan hautua ainakin se kuukausi siellä jääkaapissa. Niin on saavuttanut paremman koostumuksen, jos pakastat heti viikon jälkeen, niin ei välttämättä pakkasessa pääse "kypsymään". Mutta kuten sanoin, en ole pakastanut, eli arvaus on tämä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom