Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parikymppiä. Ellei jopa hieman alle.
Tuota huulessa parhaillaan, aijai kun pärisee... Asuapa lähempänä niin pysyisi aina nuuskissa ja halvalla. Kokeilin tätä Oden's Extreme White Dryta, samalla eka nuuskakokeilu, vuoden alussa. Sain silloin yhden purkin kaverilta ja nyt toi reissusta 5 kpl tornin, niin on vähän aikaa. Kyllä jää rööki toiseksi, pärisee niin hyvin. Nikotiinipitoisuudet aika hyvät tosiaan. Tässä pärinöissä pitää jo Ruotsin risteilyä katella, ja maissa täytynee käydä jos/kun laivalta ei tätä saa... Muut extra strongit mitä olen bongaillut, niin vahvimmat ovat 15-16g nikoa per annos kun tässä on 22g. Olen testannut paria muutakin normivahvuista ja ei edes huomaa että on huulessa, joten lievempään ei ole kyllä menemistä.
Iltasanomat sanoi:Nuuskaa saa EU:ssa myydä vain Ruotsissa. Pitäisikö Suomen anoa nuuskaan myyntiin oikeuksia?
– On epäloogista, että saa tupakoida mutta ei saa käyttää nuuskaa.
Haglund täsmensi Ilta-Sanomille vielä avustajansa välityksellä, että hänen mielestään nuuskaa pitäisi saada myydä myös Suomessa, koska nyt verotulot valuvat Ruotsiin
Näin taitaa olla. Varmistaa nuorten suomenruotsalaisen äänen ja ehkä muutaman suomalaisen, jotka nuuskaa käyttää tai EU:n säätelyä vastustaa.Vähintään epätoivoinen keino ääntenkalastukselle. Ei Suomessa tulla ikinä myymään nuuskaa, kun Ruotsikin vääntää EU-isoveljen kanssa jatkuvasti nuuskan myynnistä.
Mä en olekaan mikään tissiposki. Ei ollut toki ensimmäinen nikotiinin käyttökerta vaan vuosia röökiä mennyt. Silti kiksit ihan erilaiset kuin siinä. Otin tarjotun nuuskan joka sattui olemaan Odensia. Musta maku ja haju on hyviä.
Itse olen oikeastaan kokonaan alkanut valmistamaan nuuskani itse. On jo pitkään mennyt melkein purkki loosia päivässä ja onhan tuo nuuskaaminen tuossa tilanteessa ihan järkyttävän kallista.
Tilasin syksyllä Prillanin nuuskan teko satsin, vaikka epäilinkin kovasti millaista kuraa siitä tulee. Mutta satsi maksoi 50 euroa ja siitä sai 2.3 kiloa valmista nuuskaa, päätin ottaa riskin. Nuuskasta tuli jo ensi kerralla mielestäni ihan OK nuuskaa. Toisella kerralla siitä tuli jo melkein parasta nuuskaa mitä olen käyttänyt. (kohta 20-vuotta nuuskaamista takana, joten muutamaa nuuskaa olen maistanut)
Nyt olen siirtynyt tilaamaan raakatupakkaa suoraan ja muut aineet saa suomesta kaupasta ja apteekista. Kilohinta nuuskalle on noin 20 euroa. Nyt en oikeastaan enää pysty perustelemaan itseäni maksamaan 50 euroa Ettan tornista. Seuraava askel on, että laitan mökille kasvamaan tupakkaa. Syksyllä teen oman sadon nuuskaa
Täytyy itse kokeilla.Alle 10 euroa tolppa !
Joo. Ei tuossa kauheata taloudellista riskiä ole, vaikka menisi suoraan roskiin. Tuolla tavalla itselleni perustelin ensinmäisen satsin ostoa.
Voiko tätä home made nuuskaa laittaa ihan normisti pakkaseen ? Oletko joutunut lisäämään glycerolia paremman koostumuksen saamiseen ? Luin äsken että sitä voi lisätä.Niin ja kiitos vinkistä