Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Onko tuon Oden's double mint extremen valmistus tosiaan lopetettu? Tällaisia huhuja kuulin, vaikka käsittääkseni melko suosittu tuote oli kyseessä. :eek:

Tällä hetkellä huulta poraa Offroad frosted white dry, muuten hyvin samankaltainen, mutta ei potki läheskään yhtä paljoa, sekä tuo hammastahnan maku on hieman voimakkaampi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuosta heräsikin kysymys onko kellään tietoa miten noi Ettan lös parasta ennen menee? Tai lös yleisesti.....
Jääkaapissa ollut ikuisuuden suljettuna melkein torni, mutta päivämäärä tais paukkua jo hyvän aikaa sitten.

Tuosta heräsikin kysymys onko kellään tietoa miten noi Ettan lös parasta ennen menee? Tai lös yleisesti.....
Jääkaapissa ollut ikuisuuden suljettuna melkein torni, mutta päivämäärä tais paukkua jo hyvän aikaa sitten.
Eipä niille muuta tapahdu kuin koostus muuttuu= nuuska kuivuu. itse säilytän pakkasessa.

Eipä niille muuta tapahdu kuin koostus muuttuu= nuuska kuivuu. itse säilytän pakkasessa.
No nyt sitä meni viikonloppuna, ja hyväähän se oli.
Taisi joskus helmikuussa mennä parasta ennen päiväys jos oikein muistan. Säilytys jääkaapissa, ei pakkasessa. Ehkä vois suurimman osan tosin nyt pistää sinne pakkaseen.

Lähiipiiristä saan hankittua nuuskaa melko helposti paitsi löysää ei näytä nykypäivänä löytyvän lähes keneltäkään "diileriltä". Onko muillakin vastaavanlaisia kokemuksia?

Asiahan tietty korjaantuu helposti kun pääsee laivalla käymään. :)

Lähiipiiristä saan hankittua nuuskaa melko helposti paitsi löysää ei näytä nykypäivänä löytyvän lähes keneltäkään "diileriltä". Onko muillakin vastaavanlaisia kokemuksia?

Asiahan tietty korjaantuu helposti kun pääsee laivalla käymään. :)

On. Kaikki kaveripiirissäkin siirtynyt melkein pelkästään pusseihin. Onkohan se sitä kun aikuistutaan ja töissä ne o niin käteviä... Kukaan ei käyttänyt pusseja +5v. sitten. Toki pussitkin kehittynyt ja löytyy whitea ja extra strongia, ennen oli vain ettanin limapusseja.

On. Kaikki kaveripiirissäkin siirtynyt melkein pelkästään pusseihin. Onkohan se sitä kun aikuistutaan ja töissä ne o niin käteviä... Kukaan ei käyttänyt pusseja +5v. sitten. Toki pussitkin kehittynyt ja löytyy whitea ja extra strongia, ennen oli vain ettanin limapusseja.

Saatko muuten M_atti Saksassa jotain kautta hommattua nuuskaa, vai koostuuko varastojen täydennys poikkeuksetta Ruotsin reissujen/Suomen markkinoiden kautta?

Saatko muuten M_atti Saksassa jotain kautta hommattua nuuskaa, vai koostuuko varastojen täydennys poikkeuksetta Ruotsin reissujen/Suomen markkinoiden kautta?

Täällä vieläkin. Yleensä tuon Suomesta/kaverit tuo kun käyvät kylässä. Kesällä tosiaan tulin autolla ruotsin kautta niin toin kohtuu mällin ja nyt kävi just ruotsalainen kaveri niin pärjännee aika pitkään :) Tänne ei saa tilattua, mutta lätkäkaupoissa myydään sellaista purutupakan ja löysän nuuskan välimallista muovailuvahaa. ei o hääviä mutta välillä siihenki oon turvautunut :D Oon mä joskus tilannut sveitsiinkin kaverille ja käyny hakemassa sieltä.

Onko tarkoitus tulla tänne päin?

Viimeksi muokattu:
Parin vuoden päästä toivottavasti Muncheniin vaihto-opintojen merkeissä, niin mietin juurikin tuota nuuskan saatavuutta. :D Kiitos paljon!

Pitkästä aikaa General Onyxia. Ehdottomasti paras pussinuuska, jota olen maistanut. Ainoastaan itse tehty ja pussitettu nusu menee edelle.

Edellinen setti oli Generalin XR slim large portionia. Oli melkoinen pettymys, todella mautonta mälliä.

12200730_1210937162253572_2059395748_n.jpg

Edellinen setti oli Generalin XR slim large portionia. Oli melkoinen pettymys, todella mautonta mälliä.
Mulla oli myös hyvän aikaa XR:ää.
Sehän on halpis genua, ettei kovin ihme jos mautonta. Joku alle 20e tolppa.

Jännä juttu muuten kun sain taas pari tolppaa Oden's Extreme Cold Dry portionia. Näissä uusissa (?) askeissa ei ole roskista lainkaan. :D

Tämä on aika jännä uusi tuttavuus, valmiiksi rullatua löysää. :D

nösö.jpg nösö2.jpg

Mistä oot hommannu tätä Lundgrensia?.Tekis ihan piruuttaan mieli kokeilla:p
Kaverilta sain joitain askeja, osti Silja Serenadelta.

On aika "siistejä" käyttää. Tosin tuon myötä mun mielestä katoaa aika rankasti löysän potkua, ja onhan toi muutenkin ainakin tuntumaltaan aika heikkoa kamaa.

Eli varsin mielenkiintoinen uutuus, jos vain potku riittää. Täytynee hommata kokeiluun, tuskin kuitenkaan purkkia enempää.
Tää on tosiaan mun mielipide, että ei valu juurikaan.

Potku on tosin se asia miksi en ole varma tuleeko ostettua.

Toi Lundgrens förbakad on kuin vahapintaisia papanoita joista ei irtoa makua tai mitään muutakaan. Siis jos ne heittää huuleen sellaisenaan. Kannattaa vähän muovailla niitä biittejä käsin että se pinta menee rikki niin homma rupeaa kummasti pelittämään. Ihan hyvä tuote muttei kuitenkaan erinomainen.

Toi Lundgrens förbakad on kuin vahapintaisia papanoita joista ei irtoa makua tai mitään muutakaan. Siis jos ne heittää huuleen sellaisenaan. Kannattaa vähän muovailla niitä biittejä käsin että se pinta menee rikki niin homma rupeaa kummasti pelittämään. Ihan hyvä tuote muttei kuitenkaan erinomainen.
Juu, ehdottomasti kantsii muovailla ensin.
Eipä se mun makuun muutenkaan ole oikean muotoinen sellaisenaan.

Varmasti läpikäyty aihe jo, mutta millasta kommenttia hammaslääkärit antaneet teille ienten ja/tai hampaiden osalta nuuskan käytöstä? Itellä vasta vuosi nusuttelua takana vaihtelevasti 1-3 kiekkoa viikossa vauhdilla ja tarkoitus käydä hammaslekurilla lähiaikoina kuulemassa "tuomio", onko vielä ottanut suu osumaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom