Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäslaisia tarjouksia Tallink Siljalla on tällä hetkellä?
20 euron pintaan alkusyksystä ainakin oli snuskungenissa.Vieläkö Nuuskakairassa Odensit maksaa 20 euroa tornilta? Siitä on tovi kun viimeksi kävin ostoksilla.
En ole noita valmisteeseitsepaketteja koskaan tehnyt, mutta muutoin on reseptejä tullut joskus sovellettua ja tehtyä. Saapi ihan OK kamaa noista (lähes) maustamattomista tupakkipussukoista. Hemmetilliset käryt vaan kun fermentoi sitä uunissa, ei voi suositella perheellisten kokeilla kokkausta :D
Olen menossa ensimäistä kertaa haaparannalle nuuska hakemaan, ja mietin vaan että miten on tullin kanssa jos ottaa vähän enemmän mukaan ? Olen kuullut kiertotiestä toimiko se vieläkin , onko se se mikä menee pohjoiseen päin ja golf kentän ohitse?
Kiitoksi etukäteen ;)
Mitenhän ne on saanut noi ostajat selville? Onko ne mennyt maksamaan verkkopankissa vai onko myyjä auliisti kertonut asiakkaansa?Satakunnan kansa: Ostitko salakuljetettua nuuskaa Porissa– verottajalta voi tulla yllätyslaskul
Pari päivää vanha uutinen. Kyllä se nuuskaaminen on Suomessa pahan luokan rikollista toimintaa. En ymmärrä Suomen nuuskan myyntikieltoa, koska ainakin verottaja innostuisi uusista verotuloista.
Satakunnan kansa: Ostitko salakuljetettua nuuskaa Porissa– verottajalta voi tulla yllätyslaskul
Pari päivää vanha uutinen. Kyllä se nuuskaaminen on Suomessa pahan luokan rikollista toimintaa. En ymmärrä Suomen nuuskan myyntikieltoa, koska ainakin verottaja innostuisi uusista verotuloista.
Olen menossa ensimäistä kertaa haaparannalle nuuska hakemaan, ja mietin vaan että miten on tullin kanssa jos ottaa vähän enemmän mukaan ? Olen kuullut kiertotiestä toimiko se vieläkin , onko se se mikä menee pohjoiseen päin ja golf kentän ohitse?
Kiitoksi etukäteen ;)
Onkos jollain ensikäden tietoa onko laivalla (tku) Proben Whiskya hyllyssä? Pitäis vähän vaihtelua saada Odenssin ja offroadin kylkeen
Saahan sitä lain mukaankin tuoda omaan käyttöön tullin läpi 30 purkkia (enimmäispaino 50g per purkki) eli käytännössä pussinuuskaa 60 purkkia.
Toimiikohan toi sähkörööki nuuskan lopetuksessakin?
Vapotellulla pääsin tupakasta eroon ihan noin vaan. Mutta, tilalle tuli närästys sitruslitkujen höyryttelyn jälkeen. Enkä oo ainoa joka tämän on havainnut. Jätin höyryttelyn ja siirryin nuuskaan ehkä tämäkin joskus sitten jää.Itse olen nyt ollut ilman nuuskaa noin kolme kuukautta ja vapottelulla on pärjännyt ihan hyvin. Kaksi pussia mennyt tänä aikana, toinen kun ei pystynyt höyryttelemään ja toinen ihan vaan kun sain. Mullakin nuuskataustaa noin 15 vuotta. Eli kyllä se auttaa, mutta tietynlainen päätös lopettamisesta täytyy tehdä.