Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos infosta! Eipä ketään varmaan kiinnosta jos ei aivan kassikaupalla kanna. Viiden tornin verran oli tarkoitus ostella. Vielä kysyisin, että mikä ois mielestänne hinta/laatu suhteeltaan hyvä pussi nuuska? Tapana ostaa aina tornin verran jotain halvempaa silloin tällöin välissä naukkailtavaksi. Edellisillä kerroilla se halpa torni on ollut offroadin frostedia, ja se alkaa tympimään.

Knox on hintalaadultaan hyvää, valkosena pussina vielä parempaa.

3 tornia (tai sen sisältämän tupakkimäärän) saapi tuoda. Tästä tosin jossain artikkelissa tulliviranomainen johtaja joku, selitti että pusseja saisi tuoda saman painon verran, eli 6 tornia.. No, nykyään irtokama on alle 50g ja pussit mitä tahansa 12-28g, niin mene ja tiedä. Finlex auttanee.

Selevä. Kytätäänkö sitä nuuskan kärräämistä mitenkään? Eikös se 3 tornia ollut raja, onko siellä vain jotain satunnaisia ratsioita jossa valvotaan ettei tuoda yli rajojen?

Torniossa asuneena, ja silloin 3-4 krt viikko Ruotsin puolilla asioineena minua ei pysäytetty kertaakaan 9 kk aikana. Jos oikeen kuumottaa, niin pari kilsaa pohjoisempana on pienempi rajanylityspaikka ilman tullin miehitystä :D

Jospa sitä tornin knoxia ostaa, voi siitä sitten tarjota kaikille kerjääjille biitin, kun ei kalliimmasta raaski antaa. On kyllä just sama fiilis tästä tulevasta reissusta kuin silloin penskana kun ootti joulupukkia tai synttäreitä! :hyvä: Siitä on liian kauan kun on viimeksi saanu täytettä ylähuulen alle, ai että!

Mitä muuten arvon pakkislaiset tykkää jakobssonsin pussinuuskista? Minttua olen kuullut kehuttavan, meloni on ihan hyvää, mutta ei sitä kyllä tornia jaksa vetää, on se niin makeaa... Tai mitä makunuuskia suosittelisitte?

Jospa sitä tornin knoxia ostaa, voi siitä sitten tarjota kaikille kerjääjille biitin, kun ei kalliimmasta raaski antaa. On kyllä just sama fiilis tästä tulevasta reissusta kuin silloin penskana kun ootti joulupukkia tai synttäreitä! :hyvä: Siitä on liian kauan kun on viimeksi saanu täytettä ylähuulen alle, ai että!

Mitä muuten arvon pakkislaiset tykkää jakobssonsin pussinuuskista? Minttua olen kuullut kehuttavan, meloni on ihan hyvää, mutta ei sitä kyllä tornia jaksa vetää, on se niin makeaa... Tai mitä makunuuskia suosittelisitte?

Jakobsons melon. :kuola:

Piru vie, nyt rupes himottaa toi jakobsonsin meloni! Se on kyllä omiaan aina välillä käytettäväksi, kun kaipaa vähän vaihtelua perus nuuskasta.

Missä hintahaarukassa icetoolit liikkuu ja saako niitä ostettua esim. Nuuskakairan tukusta tai nuuskakuninkaasta?

Jaakobinpojan Ice Fruit oli ihan käytettävää, maku oli hyvä mutta aavistuksen tunkkainen.

Älä ostaan mitään Jakobsonia yli viittä purkkia. Se alkaa aivan takuulla jossain välissä tökkimään ihan urakalla.

Olet kyllä oikeassa, voisi puolitornia tuota melonia ostaa, tai sitten ihan vaan pari kiekkoa. Joskus intissä oli tornin verran tuota melonia, mutta leireillä nyt olisi varmaan sian p*skakin maistunu hyvältä huulessa.

Kokemuksia Buy Snus Online, Free Shipping to EU and worldwide - Snusline Shippaa EU alueellekin ja ei ota ollenkaan postikuluja. Hinnat tosi hyvät ja valikoimasta ainoastaan puuttuu Swedish Matchin tuotteet. Itse tilasin Latviaan juuri testilähetyksen ja lupailivat 5-9pv toimitusta. Yritin etsiä että onko Latviassa jotain rajoituksia nuuskan maahantuonnin tai nettitilaamisen suhteen mutta en löytänyt mitään muutakin että nuuskaa saa käyttää mutta ei myydä. Katotaan joudunko Igorin kanssa linnaan. :D

Ne jakobsonit on myös aika märkiä, hyvä kuivattaa kansi auki sitä purkkia.

Kolmisen kuukautta ilman nuuskaa, taino okei, kahdesti olen sortunut muutamaan pussiin ku ottanu vähä alkoholii. Olen ylpeä itsestäni, vaikka satunnaisesti vielä miettii kuinka nättiä olis eetut laittaa iltapäiväkahvin kera.

Olen kanssa kunkkua suosinut. Helppo ajaa perille, erittäin mukava asiakaspalvelu, puhuvat suomea, jne. Jossain kohtaa taisi saada maistiaisiakin, jos kysyi nätisti. Tiedä onko noissa suuria eroja, netissä on nähtävissä noiden hinnastot, ja tarjouksiakin välillä, että joko netin kautta hinnastojen perusteella tai sitten tuurilla kohti lähintä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom