Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selevä. Kytätäänkö sitä nuuskan kärräämistä mitenkään? Eikös se 3 tornia ollut raja, onko siellä vain jotain satunnaisia ratsioita jossa valvotaan ettei tuoda yli rajojen?
Jospa sitä tornin knoxia ostaa, voi siitä sitten tarjota kaikille kerjääjille biitin, kun ei kalliimmasta raaski antaa. On kyllä just sama fiilis tästä tulevasta reissusta kuin silloin penskana kun ootti joulupukkia tai synttäreitä! :hyvä: Siitä on liian kauan kun on viimeksi saanu täytettä ylähuulen alle, ai että!
Mitä muuten arvon pakkislaiset tykkää jakobssonsin pussinuuskista? Minttua olen kuullut kehuttavan, meloni on ihan hyvää, mutta ei sitä kyllä tornia jaksa vetää, on se niin makeaa... Tai mitä makunuuskia suosittelisitte?
Jospa sitä tornin knoxia ostaa, voi siitä sitten tarjota kaikille kerjääjille biitin, kun ei kalliimmasta raaski antaa. On kyllä just sama fiilis tästä tulevasta reissusta kuin silloin penskana kun ootti joulupukkia tai synttäreitä! :hyvä: Siitä on liian kauan kun on viimeksi saanu täytettä ylähuulen alle, ai että!
Mitä muuten arvon pakkislaiset tykkää jakobssonsin pussinuuskista? Minttua olen kuullut kehuttavan, meloni on ihan hyvää, mutta ei sitä kyllä tornia jaksa vetää, on se niin makeaa... Tai mitä makunuuskia suosittelisitte?
Jaakobinpojan Ice Fruit oli ihan käytettävää, maku oli hyvä mutta aavistuksen tunkkainen.
Älä ostaan mitään Jakobsonia yli viittä purkkia. Se alkaa aivan takuulla jossain välissä tökkimään ihan urakalla.
Mikä on omien kokemustenne perusteella paras paikka ostaa nuuskaa haaparannasta? Nuuskakairan tukusta olen kuullut paljon hyvää
Typerä kysymys, mutta käykö haaparannassa eurot käteisenä?