Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, itse varmaan maksan kuitenkin käteisellä, kun käyn matkanvarrella haaparantaan myymässä kitaran, jonka ostaja maksaa luultavasti käteisenä. Ei varmaan paljoa kalliimmaksi tule?

Reissu lähenee kovaa vauhtia... Kertokaapas jotain hyviä laku/salmiakki nuuskia... Lössiä tai pussia.

Saisko syksy 2014 päivityksen: Minkä yhtiön,millä laivalla Turusta Affenanmaa risteilyllä,sais ao.shoppailut suoritettua saman vrk aikana kätevästi? Ei jaksais Ruottiin asti....

No, itse varmaan maksan kuitenkin käteisellä, kun käyn matkanvarrella haaparantaan myymässä kitaran, jonka ostaja maksaa luultavasti käteisenä. Ei varmaan paljoa kalliimmaksi tule?

Reissu lähenee kovaa vauhtia... Kertokaapas jotain hyviä laku/salmiakki nuuskia... Lössiä tai pussia.

LD salmiakki kannattaa testata.

Onkos tietoa Gracen valikoimasta perus ettan, göteborg, grov, general lisäksi? Itse en ole lähdössä niin ois kiva valmiiks antaa jotain parempaa infoa.

Saisko syksy 2014 päivityksen: Minkä yhtiön,millä laivalla Turusta Affenanmaa risteilyllä,sais ao.shoppailut suoritettua saman vrk aikana kätevästi? Ei jaksais Ruottiin asti....

Oikea vastaus on Siljan saaristoristeily Turusta Ahvenanmaalle. Aamulaiva Galaxy seilaa Ruotsin lipun alla, joten nuuskaa on myynnissä menomatkalla.

Haaparannan reissu heitetty! Mukaan tarttui mm. generaalia pussina ja löysänä, röda lacketia löysänä, jakobssonin minttua ja melonia, LD löysää, odensin douple mintia ja offroadin frostedia. Kelpaa taas olla hetken aikaa tyytyväinen :kuola:

Mitä mieltä ootte Offarin dry frostedista? Ite tykästyin siihen intissä.. Se huuleen pysty nukahtamaankin, eikä aamulla ollu muuta kun ihan kuiva suu. :D Mä kyllä kans tykkäsin kaikista Odensin kuivapusseista. Double mintti oli ehkä lemppari.

No okei, ehkä mä tän kehtaan ääneen sanoa. Kyllä noi Offroad dry frostedit oli ihan kelpo tavaraa. Ne perus frostedit sitten taas on täyttä paskaa.

lisäys

Oon varmaan ainut ihminen jonka mielestä offroadin frosted on ihan käytettävää tavaraa, ainakin hintaansa nähden.

Oli kyllä äärimmäisen v*ttumainen päivä töissä, onneks on nuuskaa! Piti aina tauon aikana iskeä biitti huuleen, kun nuorten parissa työskennellessä sitä ei jatkuvasti voi käyttää.

Muistikuvani Offtoadin frostedista on kyllä hiukan kaksijakoiset: aluksi oikein maistuvaa, mutta aika nopeesti siihenkin kyllästyy. Joskus 4 vuotta sitten tuli tykiteltyä tuota, joten ehkä tuotekehitys on mennyt eteenpäin.

Tosin oon niin helvetin ronkeli, että nykyisen nuuskalakon (noin 1,5 vuotta) katkaisisin ainoastaan Skruffin extra starkilla, oli sitten löysää tai pussia. Muistan elävästi, kuinka 18-vuotias hermanni oli "titityy"-fiiliksissä aamubiitin jälkeen, nousi kuin kusi päähän.

E: Paljonko muuten tänä päivänä Skruffit maksaa Haaparannassa? Joko mennään päältä 50€:n tornilta? Aikanaan oli samoissa hinnoissa Ettanin ja Generalin kanssa, Röda tais olla vieläkin kalliimpaa.

En ole noita valmisteeseitsepaketteja koskaan tehnyt, mutta muutoin on reseptejä tullut joskus sovellettua ja tehtyä. Saapi ihan OK kamaa noista (lähes) maustamattomista tupakkipussukoista. Hemmetilliset käryt vaan kun fermentoi sitä uunissa, ei voi suositella perheellisten kokeilla kokkausta :D

Joku jätkä ostikin perjantaina tuota extreme white dryta 10 tornia nuuskakairantukusta, myyjätär hakikin takahuoneesta kunnon laatikollisen sitä, vissiin maistu. Ite en inttiaikoina muuta juuri vetänykkään, niin nyt olin maltillisesti odensin suhteen ja ostin vaan muutaman kiekon odens douple mintia. Onko kukaan maistanu? Oon kuullu että on ihan hyvää tavaraa, pitää testata tässä kuhan kerkeää.

Tulipahan korkattua tuo odenssin douple mintti. Odensin tapaan nikotiinia on hyvin, kuivat pussit, ei ala valuttamaan aivan hetkessä. Kiekossa ei montaa pussia ollut, varmaan joku 10-15. Mausta ja hajusta tuli mieleen vähän joku frostedmainen eucalyptus, itse en ainakaan ihan samanlaista mintun makua löytänyt kuten esim. jakobssonsin mintusta. Kaikin puolin ihan käytettävää tavaraa, mutta kuten Raato jo aikaisemmin mainitsi, ei varmaan ekan kiekollisen jälkeen hirveä maukasta ole. Arvosana 5.0/10.0

Ihme arvostelu tuli väännettyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom