Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti paikkansa. Paluumatkalla oli jo nuuskahylly suljettu.Itse asiassa saa. Siljan saaristoristeilyllä Turusta Ahvenanmaalle aamulaiva Galaxy seilaa Ruotsin lipun alla, joten nuuskaa on myynnissä. Tuo mainio vaihtoehto laivalta ainoastaan nuuskaa hakevalle. Käy hyvin pienestä kesäretkestä.
Melkein lopettanu biitin käytön, mut sit heitin aamukahvin yhteydes huulee ja aattelin et josko sitä vielä hetken.. :lol2: Onyxia tällä kertaa. Mut on löysä paljo parempaa, pussit on loppujen lopuks niin saatanan kuivia kaikki.
Mites tuo Tallinnan tarjonta, sinne kun menee, niin saako varastot täytettyä?
Mites tuo Tallinnan tarjonta, sinne kun menee, niin saako varastot täytettyä?
Ei nuo nuuskat normaalisti mullakaan tuolla tavalla potki, mutta kun oli hieman taukoa nuuskan käytöstä niin jotenkiin tuntuu vain potenssiin toisessa :D. Noh huuleen vain. Voisi kyllä testimielessä tuota sitruunamehua testata!
Pussit sais olla vähän isompia mun mielestä. Swedish Match taitaa olla ainoo jolla on grammasia säkkejä.Kyllä mullakin nuuska tekee huonon olon jos on taukoa ollut ja heittää kaksi ekstra sterkkiä huuleen. On jotenkin jäänyt tavaksi heittää pussit aina tuplana vaikka varmaan yhdelläkin pärjäis mut se ei tunnu missään. Yksi pussi tekee vaan 'patonki messuhallissa -efektin'.
Pussit sais olla vähän isompia mun mielestä. Swedish Match taitaa olla ainoo jolla on grammasia säkkejä.