Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on tullut pari vuotta mentyä puhtaasti pelkällä generalin pussilla jotka pääs tänään loppumaan joten nyt on sitten kokeilussa offroadin frosted pussi. Ihan mukavaa vaihtelua, kerkesin pelkäämään että röökin voimalla mentäis kesään asti jolloin meen uutta satsia hakee laivalta.

ei tule paljon käytettyä nuuskaa enää mutta tänään oli pakko ostaa muutama purkki.Terveisiä Galaxylta.Näitä kokeillaan ja voisi rankata.

1.Onyx Portion
2.General Classic White
3.Granit Lös
4.Göteborgin Rape Lös

On tullut kaikkia käytettyä paitsi tämä nyt kuuluisa Onyx ja Granit.Tämä Onyx on kyllä hyvä.Positiivinen yllätys.Aika "intensiivinen" ollakseen pussia.

- - - Updated - - -

ei tule paljon käytettyä nuuskaa enää mutta tänään oli pakko ostaa muutama purkki.Terveisiä Galaxylta.Näitä kokeillaan ja voisi rankata.

1.Onyx Portion
2.General Classic White
3.Granit Lös
4.Göteborgin Rape Lös

On tullut kaikkia käytettyä paitsi tämä nyt kuuluisa Onyx ja Granit.Tämä Onyx on kyllä hyvä.Positiivinen yllätys.Aika "intensiivinen" ollakseen pussia.

Pitäs varmaan pitää taukoa sitten. Jotenkin tuntuu tää nuuskan vetäminen ihan järjettömältä taas kun 24/7 nuuska huulessa eikä paljon missään tunnu. Ilman vaan vituttaa.

Niin en tiedä miksei itekkään vain malta olla sitä tuntia edes ilman että tunkee uutta huuleen, kai se on elämä niin tylsää ja yksinkertaista jossei ole siellä ylähuulessa täytettä :D

KYSYMYS!
Onko tietoa paljon torni MonteCristoa maksaa Ruotsissa maista ostettuna?

Itse käytän todella vähän nuuskaa. Lähinnä ruokailujen jälkeen ja aina maistuu loistavalle. Lisäksi tulee säännöllisiä taukoja pidettyä. Viihteellä menee sit enemmän.
Eihän se voi enää maistua hyvälle jos 24/7 huulessa, vai?:)

Mun käsityksen mukaan montecristoa tehdään nykyään uudella nimellä, hinnasta ei tietoa.

Itse käytän todella vähän nuuskaa. Lähinnä ruokailujen jälkeen ja aina maistuu loistavalle. Lisäksi tulee säännöllisiä taukoja pidettyä. Viihteellä menee sit enemmän.
Eihän se voi enää maistua hyvälle jos 24/7 huulessa, vai?:)

Aika sama homma meikäläiselläkin. Viihteellä menee helposti se kiekko illassa (tosin tuosta tulee myös tarjoiltua muille), mutta muuten nuuskaa menee verrattain vähän. Välillä tulee pidettyä ihan tahallisia taukoja, että maistuisi ja potkisi paremmin.

On tullut kans vuosia käytettyä. Siinä on vaan jotain niin hienoa, en tiä mitä, mutta jotain älyttömän hienoa heittää mullat huuleen. Ei siihen kyllästy ja se on yhtä juhlaa aina. Oon viimeaikoina yrittänyt pikkusen vierottaa itteeni, lähinnä purkin keston suhteen. Ennen meni kiekko yhessä tai kahessa päivässä, nyt oon pyrkinyt kiekko/viikko meinkinkiin. Lainsäädännön takia, kuten kaikki varmaan tietää, on rakas harrastus välillä aika tuskaa, mutta kyllä sitä aina vaan jostain saa. Huomenna laivalle ja ostan sen kolme pötköä, minkä laki sallii. Perhanan kallista vaan nykyään laivoillakin. Viime kesänä ostin Haaparannasta ja halvimmat pussitornit oli jotain 15-18€: luokkaa. Kaikki kelpaa, löössi ja pussit, merkeillä ei niin väliä, etenkin kun saatavuus on mitä on, niin ei viitti olla kovinkaan ronkeli.

On tullut kans vuosia käytettyä. Siinä on vaan jotain niin hienoa, en tiä mitä, mutta jotain älyttömän hienoa heittää mullat huuleen. Ei siihen kyllästy ja se on yhtä juhlaa aina. Oon viimeaikoina yrittänyt pikkusen vierottaa itteeni, lähinnä purkin keston suhteen. Ennen meni kiekko yhessä tai kahessa päivässä, nyt oon pyrkinyt kiekko/viikko meinkinkiin. Lainsäädännön takia, kuten kaikki varmaan tietää, on rakas harrastus välillä aika tuskaa, mutta kyllä sitä aina vaan jostain saa. Huomenna laivalle ja ostan sen kolme pötköä, minkä laki sallii. Perhanan kallista vaan nykyään laivoillakin. Viime kesänä ostin Haaparannasta ja halvimmat pussitornit oli jotain 15-18€: luokkaa. Kaikki kelpaa, löössi ja pussit, merkeillä ei niin väliä, etenkin kun saatavuus on mitä on, niin ei viitti olla kovinkaan ronkeli.

Laivalla onneksi yleensä se kolmetornia ettania/generalia 100e.

Viikkarin Mariellalla vissiin myydään vasta ruotsin aluevesillä, kun on kerran Suomen lipun alla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom