IsoDino
VIP
Siljan aamupaatti myy koko ajan, kunhan tax free on auki.
Iltapaatti myy kanssa, jos on ruotsin lipun alla ja tax-free auki. Eli riippuu siitä minkä lipun alla purjehtii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma.Kyllä se mulla röökiks menee, muuten ei sit röökiä mene ikinä.
Se tunne kun otat viimesen pussin kiekosta, se seuraava tiedossa vasta viikon kuluttua :|
Maistuu paremmalta pienen tauon jälkeen
Pitäs varmaan pitää taukoa sitten. Jotenkin tuntuu tää nuuskan vetäminen ihan järjettömältä taas kun 24/7 nuuska huulessa eikä paljon missään tunnu. Ilman vaan vituttaa.
Itse käytän todella vähän nuuskaa. Lähinnä ruokailujen jälkeen ja aina maistuu loistavalle. Lisäksi tulee säännöllisiä taukoja pidettyä. Viihteellä menee sit enemmän.
Eihän se voi enää maistua hyvälle jos 24/7 huulessa, vai?
On tullut kans vuosia käytettyä. Siinä on vaan jotain niin hienoa, en tiä mitä, mutta jotain älyttömän hienoa heittää mullat huuleen. Ei siihen kyllästy ja se on yhtä juhlaa aina. Oon viimeaikoina yrittänyt pikkusen vierottaa itteeni, lähinnä purkin keston suhteen. Ennen meni kiekko yhessä tai kahessa päivässä, nyt oon pyrkinyt kiekko/viikko meinkinkiin. Lainsäädännön takia, kuten kaikki varmaan tietää, on rakas harrastus välillä aika tuskaa, mutta kyllä sitä aina vaan jostain saa. Huomenna laivalle ja ostan sen kolme pötköä, minkä laki sallii. Perhanan kallista vaan nykyään laivoillakin. Viime kesänä ostin Haaparannasta ja halvimmat pussitornit oli jotain 15-18€: luokkaa. Kaikki kelpaa, löössi ja pussit, merkeillä ei niin väliä, etenkin kun saatavuus on mitä on, niin ei viitti olla kovinkaan ronkeli.
Ihmiset mikä on karmein huuleen tunkemane nuuska?
Ihmiset mikä on karmein huuleen tunkemane nuuska?
Thunder Frosted lös, Offroad frosted tai Olde Ving coffee.Ihmiset mikä on karmein huuleen tunkemane nuuska?