Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

katso liitettä 114340

Ei hitto kun ois tyylikäs. Mites muuten onko toi Byron tullu Romeon&Julian ja Montecriston tilalle. Frendiltä stedasin punasta Byronia ja R&J:ltä maistu. Purkeissakin paljon yhtäläisyyksiä, tosin se liki eroottinen metallipurkki on korvattu pahvipurkilla jossa teipinreunat rapsottaa.

Joo, vaihtoivat nimen. Lisenssillähän sitä on tehty, liekkö jääny sopimus uusimatta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just kotiuduttiin reissussa. Laivana Silja Symphony. Ei voi kun suositella, ei mitään pahaa sanottavaa, kaikki pelasi niin hianosti ku vaan ikinä voi pelata. Ettanit tarjouksessa, kolme pötköö 99€ irtopurkit löössit ja pussit 4,5€. Kippo purjehtii ruottinlipun alla, joten myynti alkoi heti kun laiva irtosi satamasta sekä suomen että ruottin päässä. Ois vaan pitänyt kantaa snussee selkä vääränä, mutta kun oon niin perusrehellinen jannu ja jänishousu, nimittäin suomen päässä tullissa ei näkynyt minkäänlaista eloa, läpivalaisulaitteetkin taisivat olla hämähäkinseittien peitossa.

Mulla on oikeeta nuuskaa ihan hyvä varasto nyt, mutta huvikseen (tai oikeastaan kokeilu mielessä) tilasin saksasta tuota chewing bags thunderia jota saa kaikkiin EU maihin lähettää. Laillisesti eroaa nuuskasta mutta tuntuu että tää on vaan naamioitu purutupakaksi vai kuuluuko sen muka näyttää tältä? Säästän pahimpiin nikotiinin vieroitusoireisiin jos nuuska loppuu ennen laivareissua.
WP_20140418_001.jpg

Juuh nuuskakairassa tuli käytyä ja 13 pötköö otin, herkut on valikoimat. Halpaa batteryä oli pakko myös ottaa 17e lava.
Eikö se Battery ollut hiukan yli 17e/lava ja siihen vielä pantit jotain 2,40e. Ainakin itse katoin pari päivää sitten, että hiukan yli 20e tulee lavan hinnaksi. Itse ostin 2 lavaa Candy worldista yhteensä 40,80e pantteineen.

Eikö se Battery ollut hiukan yli 17e/lava ja siihen vielä pantit jotain 2,40e. Ainakin itse katoin pari päivää sitten, että hiukan yli 20e tulee lavan hinnaksi. Itse ostin 2 lavaa Candy worldista yhteensä 40,80e pantteineen.
Joo niin se taitaa. Sen verran kallis reissu niin euro sinne tänne ja kuitit suoraan roskiin :)

Mulla on oikeeta nuuskaa ihan hyvä varasto nyt, mutta huvikseen (tai oikeastaan kokeilu mielessä) tilasin saksasta tuota chewing bags thunderia jota saa kaikkiin EU maihin lähettää. Laillisesti eroaa nuuskasta mutta tuntuu että tää on vaan naamioitu purutupakaksi vai kuuluuko sen muka näyttää tältä? Säästän pahimpiin nikotiinin vieroitusoireisiin jos nuuska loppuu ennen laivareissua.
katso liitettä 114417

En ole ikinä ennen kuullut edes moisesta, mutta aika jees jos täälläkin opittaisiin tulkitsemaan noita eun direktiivejä erilailla. Maistuuko tuo ihan tavalliselle nuuskalle? Näyttää ainakin.

En ole ikinä ennen kuullut edes moisesta, mutta aika jees jos täälläkin opittaisiin tulkitsemaan noita eun direktiivejä erilailla. Maistuuko tuo ihan tavalliselle nuuskalle? Näyttää ainakin.

Ihan normi pussinuuskalle maistui ja tuntui ainakin omaan suuhun. Neljä kiekkoa tuli tuota thunderin frosted chewing bagsia tilattua ja postikuluja tuli noin 5 euroa. Viikossa tuli tilaus perille, suosittelen. Ohessa linkki kauppaan:

http://www.snusory.com/index.php/chewing-tobacco/v2-tobacco.html

Mites muuten onko toi Byron tullu Romeon&Julian ja Montecriston tilalle. Frendiltä stedasin punasta Byronia ja R&J:ltä maistu. Purkeissakin paljon yhtäläisyyksiä, tosin se liki eroottinen metallipurkki on korvattu pahvipurkilla jossa teipinreunat rapsottaa.

Onko tietoa löytyisikö Byronia Viking Gracen hyllyistä? Frendi lähdössä illalla liikenteeseen niin ajattelin tornin sitä tilailla, jos vain on saatavilla. Voitte kuvitella sitä itkun määrää, kun Montecristo + R&J lähti Vikingin valikoimasta ja Tukholmassa sain paikan päällä kuulla, että kyseisten merkkien tuotanto on kokonaan lopetettu. Sain nyt siis vasta tietää tuosta Byronista. Elämäni olisi aika lailla pelastettu, jos tällä uudella nimellä jatkettaisiin vanhojen / tuttujen makujen linjalla.

Ihan normi pussinuuskalle maistui ja tuntui ainakin omaan suuhun. Neljä kiekkoa tuli tuota thunderin frosted chewing bagsia tilattua ja postikuluja tuli noin 5 euroa. Viikossa tuli tilaus perille, suosittelen. Ohessa linkki kauppaan:

http://www.snusory.com/index.php/chewing-tobacco/v2-tobacco.html
Siis sisältääkö noi ihan nikotiiniakin. Aika kikkaulua kun purutupakkaa joka pakattu pusseihin (mun mielestä = pussinuuska). No tätähän vois jopa testata.

Muistan joskus Kreetalla ostaneeni tuota chewing topaccoa. Juurikin tuota thunerin mallia. Pusseista en huomannut muuta eroa normi nuuskaan, mutta löysän koostumus oli vähintäänkin epäilyttävä. Mullasta ei ollut tietoakaan, tavara muistutti lähinnä kumia tai muovailuvahaa. Tiedä sitten johtuiko siitä että kaupassa nuuskat säilytettiin lämpimässä.

Voisi piruuttaan tilata tuoöta löysää testiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom