Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä viikonloput on siitä hienoja, että saa nukkua pitkään ja heräämisen jälkeen pistää ison nöllin huuleen, kaataa kupin kahvia ja ottaa lunkisti :)

aamukakkakin tulee helpommin

Mitä onni on ?
Sunnuntai aamu, iso kuppi kahvia, ei kiire mihinkään. Sitten kruunataan tämmä stressitön hetki vielä puolella tykillistä ettania :)

Toi on oikeesti yks parhaimmista fiiliksistä. :)

Aamen.

Paitsi että itse pitää pyöritellä ei millään tykillä. Nykyään en vain juo enää kahvia mutta enegergy drink ajaa saman asian missä kohtaa päivää vain ja biitti huules uuuuuuhhhhuhuhuh...toki harvinaista herkkua ku juon 2 red bullii ehkä kuukaudes..en siis kahviakaan.

Mitäs hintoja ettan general ja göteborg pitää..
- laivalla
- haaparanta snuskungen..

Itsevalmistettu löysä nuuska, täytyy sanoa että todella positiivinen yllätys jota käyttää pahimpaan hätään. :D Vaikea leipoa , selkeetä tykkikamaa mutta käyttökelpoista kuitenkin.
Elikkä valmistusmateriaalit tilattu ruotsista ja käytetty uunissa jne. Pussikama on itse helpompi valmistaa (lisää vain vesi periaatteella ja hetkeksi aikaa jääkaappiiin ) ja on yhtätujua helposti kun normaali löysä.

Oli tossa nuuskaamisen kanssa ollut varjopuoliakin.

Esim eilen menin pyörällä töihin, taskussa Ettanin lössiä. No vittu tietysti kaaduin ja pajalla vaatteita vaihtaessani totean että kiekon kansi oli mennyt paskaks ja puolet nuuskista taskun pohjalla.

Intissä kanssa jos ei pitänyt metallirasiassa nuuskia niin se vitutuksen määrä kun kiekko aivan märkänä ja pohja/ seinä murenee alta.

hehehe :) näitä sattuu. Itselläkin on mennyt kansia hajalle ties mitä toikkaroinu ja kaikenlaista sattunu. Mutta samallalailla röökit menee poikki kun kaadut kännissä tms, säkällä voi pari ehjää röökiä jäädä niinkuin nuuskapurkista saa raavittua vielä huulen täyteen ennenku kaivelee niitä muruja taskunpohjalta :)

Inttiin ei viittiny kerralla edes montaa purkkia ottaa mukaan ku ei niitä voinu säilöä oikeen missään. Sielä kyllä piti olla tupakki ja nuuska rasiat aina joukossa :)

Härskeintä on kun, on semmonen härskin täynnä huuli nuuskaa ja oma pieni poika otti ja vetäs turpaan vahingossa leikin keskellä tietysti just siihen nuuskan kohtaa. Ei mukava tunne, älkää ottako turpaanne tai jos otatte kääntäkää edes se puoli missä ei ole nuuskaa :)

Näin viime yönä unta siitä kun leivoin valtaisan pallon ja nakkasin sen huuleen:lol2:
Asiaan liittyen, kun kaveri lopetti nuuskan käytön niin sille työnnettiin unissa väkisin nuuskaa suuhun:D

Oli tossa nuuskaamisen kanssa ollut varjopuoliakin.

Esim eilen menin pyörällä töihin, taskussa Ettanin lössiä. No vittu tietysti kaaduin ja pajalla vaatteita vaihtaessani totean että kiekon kansi oli mennyt paskaks ja puolet nuuskista taskun pohjalla.

Intissä kanssa jos ei pitänyt metallirasiassa nuuskia niin se vitutuksen määrä kun kiekko aivan märkänä ja pohja/ seinä murenee alta.

Tuon takia mulla oli ylimääräinen minigrip pussi leireillä. Röökit ei sitä tarvinnu. Tarkemmin ajateltuna olisi :D

Hämeenlinnassa on jäänyt nuuskarinki kiinni, parikymppiset haki haaparannasta ja meni varmaan aika nuorille, en sitä osaa sanoa. Mutta kovin myyjä oli 14v. kakara ja nuuskaa myytiin mopoauton takarontista :lol2:Poliisit saivat ilmaiseksi mukavasti todisteita kun nää pässit oli ottanut youtubeen kuvia missä sängylle on helvetisti torneja

Onko täällä porukka tehnyt itse nuuskaa? Millaisia kokemuksia muilla on tuosta? Ite kokeilin tuossa paripäivää sitten, kun oli kaupan nuuskat loppu eikä kiinnostanut mitään niksapurkkaa tai röökiä alkaa vetämään. No nuuskan näköistähän tuosta tuli ja ihan toimivaakin, mutta maku vähän outo/mitään sanomaton.

Jos tuo valmistus ei ole tuttua, niin homma oli itseasiassa hyvinkin yksinkertaista. Ostin vain pari toppaa sätkätupakkaa ja kuivasin sen rutikuivaksi uunissa ja jauhoin mahdollisimman hienoksi. Sen jälkeen lisäsin siihen noin 1.5 tl maissitärkkelystä per toppa ja sekoitin satsin. Tuon jälkeen sekoitin teelusikallisen suolaa ja teelusikallisen soodaa per toppa veteen ja vettä tuli 0.5 dl per toppa ja sitten kun nuo oli liuenneet niin vesi ja tuo tupakkajauho sekaisin ja muutaman tunnin päästä satsi olikin muuttunut jo nuuskan näköiseksi. Sooda piti myös valmistaa itse, mutta se oli hyvin yksinkertainen homma. Ruokasoodaa folion päälle uuniin 200 asteelle pariksikymmeneksi minuutiksi, niin se muuttuu soodaksi.

Näköjään hieman halvempaa tästä tuli kuin kaupan lössi nuuskat, kun tuosta 2 topasta tuli n. 3 purkkia lössiä. Maku ei tosiaan mikään makuhermoja hivelevä ollut, vaikka ei kyllä mitenkään erityisen pahaakaan ollut. Sellaista tavaraa tuli näin ensikerran kokeilulla, että varmasti tulee tehtyä toistekki, jos kaupan tavaraa ei saa.

Mikä toppa sulla oli tossa käytössä?

Tuossa keväällä olisi kenties ruotsin reissu ja pienenä sivuajatuksena on tuoda pari tornia. Kiinnostaisi tietää noista Tukholman nuuskaliikkeistä. Missä kannattaa käydä? Ja erityisesti kiinnostaa noiden makunuuskien hinnat sillä tekisi mieli kokeilla. Odensilla ilmeisesti noita melkoinen valikoima?

Onko täällä porukka tehnyt itse nuuskaa? Millaisia kokemuksia muilla on tuosta?...

Jep, olen tehnyt muutaman kerran. Netistä löytyy hyviä ohjeita ja valmistus on todella helppoa. Itse käytän sitojana liivatetta maissitärkkelyksen sijaan. Tosiaan soodan kanssa varovaisesti. Joskus tuli liian emäksistä kamaa ja tuntui, että huuli palaa puhki. Lisäsin happamuutta sitruunamehulla ja satsi pelastui.

Ihan Ok nuuskaa tuolla tavalla saa, jos on tehdasnuuskat finito.

Mitä tuolla tavoin on tullu itsetehdylle nuuskalle hintaa kaiken kaikkiaan ? Jos laskee että tekee kilon setin ? Ruotsista kun saa tilattua kilon setin n. 25e johon lisäksi ei tarvitse ostaa kuin mauste kylkeen ja ruveta valmistamaan. Ja kilosta varmaan saa n.2tornia mun vitun lyhellä matikalla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom