Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ai toi. Kauankos sä oot käyttäny? Mun huuli tottui tohon kuukaudessa ja loppui poraukset. Sitten kun toleranssi pikkuhiljaa kasvoi niin loppui myös pärinät, nyt on vaan rentoutuminen tosiasia jos saa 30-40mg nikotiinia vereen.

Käyttäny pari kuukautta. Niin, voi olla että toi poraus loppuu. Kohtahan se itellekin selviää. Pelkään pahoin, että pärinät loppuu myös. Ne on itelle ton rentoutumisen lisäks ainoa syy minkä vuoksi tällä hetkellä isken palaa huuleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai toi. Kauankos sä oot käyttäny? Mun huuli tottui tohon kuukaudessa ja loppui poraukset. Sitten kun toleranssi pikkuhiljaa kasvoi niin loppui myös pärinät, nyt on vaan rentoutuminen tosiasia jos saa 30-40mg nikotiinia vereen.

Jotkut tietyt nuuskat saavat vielä poltteen itselläni esim. Jakobssonin Wintergreeni, vaikka olen 5 vuotta käyttänyt nuuskaa. Eilen myös toimistolla ollessa heitettyäni Jakobssonin Wintergreenin nassuun sain myös sellaisen olotilan, että alkoi pyöriä päässä eli pärisemään näköjään hemmetisti... Saman efektin saan vain Knoxin extra starkilla, joillakin jenkkinuuskilla ja jollai extra starkki lössillä.

Inhoon eniten tuota "pärinä" olotilaa, mikäli tuollainen tulee sillä sen jälkeen ei nuuskaa tee mieli useampaan tuntiin ja heikohko olotila siitä seuraa.

Eiköhän se poraus oo vaan hyvä asia, kertoo että on limakalvot kunnossa. Vaikka tässä on monta vuotta menny, niin kun on pelkkä viikonloppu-viihdekäyttäjä, poraa aina. Pärise ei enää kovinkaan paljon, mutta rentouttaa. Nuuska myös parantaa suorituskykyä esim. pelatessa bäfää.

Eiköhän se poraus oo vaan hyvä asia, kertoo että on limakalvot kunnossa. Vaikka tässä on monta vuotta menny, niin kun on pelkkä viikonloppu-viihdekäyttäjä, poraa aina. Pärise ei enää kovinkaan paljon, mutta rentouttaa. Nuuska myös parantaa suorituskykyä esim. pelatessa bäfää.

:D Ehkä se vähän vaikuttaa.

Legenda kertoo jostain ahvenanmaalaisten tekemästä myrkystä joka porasi sitten tappiin asti. Joku kaveri joka oli käyttänyt 10 vuotta laittoi sitä ja ikenet meni niin paskaksi ettei viikkoon kahteen pystynyt käyttään. Hauska tarina vaikka itse sanonkin, ehkä tuosta on puolet totta, mene ja tiedä.

Legenda kertoo jostain ahvenanmaalaisten tekemästä myrkystä joka porasi sitten tappiin asti. Joku kaveri joka oli käyttänyt 10 vuotta laittoi sitä ja ikenet meni niin paskaksi ettei viikkoon kahteen pystynyt käyttään. Hauska tarina vaikka itse sanonkin, ehkä tuosta on puolet totta, mene ja tiedä.
Nuuskahan on emäksistä ja sisältää suolaa, eli se porauksen tunne johtuu noiden kahden yhteisvaikutuksesta. Efekti voimistuu, kun lisätään mintun makua sinne nuuskan sekaan. Ei liene kovin suuret markkinat tuolla ahvenanmaalaisten tökömentillä, mikäli tarinasta on puoletkaan totta :D En minä ainakaan ostais.

Morjes,
Oon menos Ruotsiin Tukholmaan ja aattelin käydä Kungstobakis.
Mut millast hintaluokkaa esim Thunderi on siellä, kun kaveri puhu et torni Thunderii ois n.50e ja kuulostaa vähän oudolta.
Mut Pakkotoiston väki voi minua valaista.:)
Ps. Kyseessä oli siis pussinuuska.

Hei mitä kemikaaleja pitää aposta ostaa jos tekee itse nuuskaa? Pitääkö siihen hankkia ruotsista joku spesiaali purusetti?
Miten jengi on maustanut noita omia keitoksiaan?
Kerran ostin frenditä 500g itseleivottua, ajattelin että se on jotain aivan ripulia mutta yllätys oli positiivinen kun sitä löi huuleen, vastasi melkein kaupallista, tai sanotaan että vastasi hieman kehnoa kaupallista.

Ei tarvii muuta kuin ruokasoodaa ja purutupakkaa. Noi sitte muussaat yhteen ja heität setit uuniin kuivumaan. Ja tietenkin vettä, mutta oo varovainen sen veden kanssa! Ei liikaa!

Sain jo privana kätevät ohjeet:)
Saa toki silti kommentoida ja antaa neuvoja.

Varovaisesti sen ruokasoodan kanssa sitten, tulee aika stydiä helposti. Ite tein joskus ihan irtoröökistä tuota, mutta karsinogeenipelon vuoksi lopetin. Nykyään teen noista Ruotsista saatavista seteistä.

Oma suosikki oli kardemummalla maustettu, joten koitappa sitä näin joulun kunniaksi :)

En kyllä poltettavasta tupakasta lähtisi nuuskaa valmistamaan. On varmaan ihan tarpeeksi kaikenlaisia käsittelyaineita jotka poltettaessa haihtuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom