Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Onko porukka pitänyt nukkuessaan nuuskaa? Mulla on ollut nyt lyhyen ajan sisään 2 yötä ja unissa ei ole ollut päätä eikä häntää. Ihan kuin tripeillä olisi ollut! :D normaalisti en nää unia ollenkaan. Voihan tämä toki olla pelkkää sattumaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko porukka pitänyt nukkuessaan nuuskaa? Mulla on ollut nyt lyhyen ajan sisään 2 yötä ja unissa ei ole ollut päätä eikä häntää. Ihan kuin tripeillä olisi ollut! :D normaalisti en nää unia ollenkaan. Voihan tämä toki olla pelkkää sattumaa.

Pari kertaa nukahtanut pussi huulessa, yöllä sitten heränny siinä 3.00-4.00 aikaan ja suussa aivan järkyttävän paska maku ja kurkku rutikuiva, sitten oon keskellä yöllä heittäny nuuskamällit menemään ja jatkanut unia :D
Ite en siis oikein perusta tosta huulipyöreenä nukkumisesta :)

Sillon tällön. Tabocan pussi huulessa tulee välillä koisailtua. En ainakaan ite oo huomannu uniin mitään vaikutusta, tietysti kaikki voi olla mahollista.. :D

Kyl mä pyrin sen heittää pois ennen nukahtamista.Pari kertaa jääny ja sit on tyynyliinat ja lakanat pilalla.

Mua ainaki kuumottelee et jotenki onnistuis nielasemaan sen yöllä :D Vois olla ihan ok olot aamulla haha

Kyl mä pyrin sen heittää pois ennen nukahtamista.Pari kertaa jääny ja sit on tyynyliinat ja lakanat pilalla.

Mua ainaki kuumottelee et jotenki onnistuis nielasemaan sen yöllä :D Vois olla ihan ok olot aamulla haha
Yhtä pussia ei huomaa, kaks jo vähän närästää. Lösiä oon syöny varmaan kilon, aina tulee imastua Icetoolin päästä rippeet ym. Täynnä vitamiineja ja elintärkeää nikotiinia.

Päikkärit nuuskahuulessa on ihan helvetin hyvä yhdistelmä. Yleensä herääkin silloin hyvin, kun alkaa funtsimaan että mites ton nuuskan laita on. Valuuko vai ei.

Thundering extra strong frosted kokeilussa. Ensivaikutelma aika mitäänsanomaton; johtuneeko siitä, että on tullut tähän asti samasen lafkan "ultra" strongi frostedia vedeltyä. Pitää kyllä nikat kurissa mutta ei poraa eikä pärise :(

Silloin tällöin päikkäreitä tulee vahingossa vedeltyä nuuska huulessa, reissuilla on kiva ottaa pienet torkut nuuskan kera. Kerran nukahdin vahingossa Knoxin extra starkki huuleessa ja hyi helvetti sitä olotilaa mikä sen jälkeen oli kun heräs... Päässä pyöri ja hyvä ettei laatta lentäny. :urjo: Muutenki hirveen makusta ja yhtiä harvoja nuuskia, jotka saa itelläni pään pyörälle "vitutus nuuskaa".

Onko sen jotenkin pakko porata tai päristä?
Nuuska on nuuskaa työkalut on sitten ihan erikseen.

On sen. Ei oo mitää parempaa kun kunnon poraukset ja pärinät :thumbs:

Rupeekohan mulla poraamaan tai pärisemään kun laitan kohta päivän ekan nuuskan, Skrufin starkkia löössiä, ihan varppina muuten pärähtää kun 5 viivaa laittaa!

Offroadin Eucaluptyksen hintaista pussinuuskaa, mutta vähemmällä suolalla? Hinta-laatusuhde kohillaan, mutta kirvelee niin vitusti.

Ei kärsi oikein kalliimpaa pistää, koska opiskelijabudjetti. Nään päiväunia Catchista :D

Edit. Eucaluptystä siis. G20 paskaa.

Kyllä tää vähän pärähti ihan oikeesti. Lähti loput unihiekat silmistä, näköaisti terävöity ja yleinen valppaustila nousi, niin ja tuli hyvä mieli:)

Poraus = Kunnon tuntuma huulessa hetki sen jälkeen kun on nakannut nuuskan. Tätä seuraa Pärinä ™ :D
Ai toi. Kauankos sä oot käyttäny? Mun huuli tottui tohon kuukaudessa ja loppui poraukset. Sitten kun toleranssi pikkuhiljaa kasvoi niin loppui myös pärinät, nyt on vaan rentoutuminen tosiasia jos saa 30-40mg nikotiinia vereen.

Jos niitä pärinöitä haluaa niin kannattaa olla hetken aikaa käyttämättä ja sitten heittää vaikka kaks pussia jotain extra strongia huuleen, niin pitäisi tapahtua :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom