Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmittelin joku aika sitten, kun ei tullut kesällä käytettyä ettanin tarjousta pusseista, kun on kuitenkin "hintalaatusuhde hyvä". Otin joku aika sitten ettanin pusseja kiekon sulamaan, kun oli jäänyt pakkaseen pyörimään. Kyllä maistui tunkkaiselle, kun käyttänyt pitkän aikaa valkoisia pusseja granitilta ja genulta. No kyllähän siihen tunkkaisuutenkin tottuu....

Miten porukka estää ton "pussin kusemisen?" kun itellä meinaa välillä alkaa ettanit kusemaan jo vartin käytön jälkeen eikä oo kovin mukava maku...

Miten porukka estää ton "pussin kusemisen?" kun itellä meinaa välillä alkaa ettanit kusemaan jo vartin käytön jälkeen eikä oo kovin mukava maku...

Taita pussi kaksinkerroin tai koita kuivata huulta.

Juuh, tulee aina taiteltua, pussi kuin pussi. Siltä nää kusee, jotenkin liian mehukkaita, pitää kokella jos puristais pussin talouspaperin välissä ennen kuin laittaa.
Paskat, nuuska vuotaa jos on vuotaakseen, onhan se tosin ok jos sitä vähän kuivattaa, mut joskus tutulla oli tapana puristaa pussi wc-paperin välissä IHAN kuivaksi, niin että mitään ei siitä irronnut. :D

Juu kyllä kuivattelen huulta ennen pussin laittoa ja taitan pussin. Yleensä laitan yhen pussin kerrallaan kiekon kannessa olevaan "kuivausrumpuun" vähäksi aikaa ennen käyttöä. Tosin en tiedä vaikuttaako se mitään, pikemminkin vain tapa.

Meinas tulla hätä ekas kertaa muutamaan vuoteen, kun en ollu ees tajunnu kun hakenu pakkasesta uutta punttia ja kiekkoa jääkaappiin että kohta tavra loppuu.. Eilen se kaunis päivä koitti kun havahduin että viimestä kiekkoo viedään.. Onneks pelastus oli täl kertaa puhelin soiton päässä ja hamstrasin sitte äkkiä 5 punttia Ettania ettei tällästä virhettä enää tapahtuisi :D Junnumaista höntyilyä..

Onkos kukaan ny hetkeen kävässy haapiksen puolella?? onko hinnat muuttunnu tässä 6kk aikana juurikaan? offroadin pussien hinnat kiinnostais etenki ja tietty perus eetu...

Yleensä laitan yhen pussin kerrallaan kiekon kannessa olevaan "kuivausrumpuun" vähäksi aikaa ennen käyttöä.

Mikä muuten ton kiekon kannessa olevan lokeron alkuperäinen tarkoitus on. Itse pistän pussin sinne, jos olen juuri heittänyt pussin huuleen ja joudun jostain syystä ottamaan sen pois niin saa heittää takaisin huuleen. Tai sitten jos ei ole roskista lähellä niin nakkaan käytetyn pussin sinne siksi aikaa, että on roskis näkyvissä.

Kyllä se on mulla roskis away from roskis, ei muuta.

Oon tullu liian vanhaksi noille laivareissuille, niin varasin päiväks lennot Ruotsiin. Aamupäivästä Stockikseen juomaan kahvit ja ihmettelemään kauniita naisia ja illaksi rinkka ja käsimatkatavarat täynnä nuuskaa takas kotiin.:fuckyeah:. Eiköhän toi pitkässä juoksussa tuu halvemmaksikin eikä tarvii siellä laivalla kykkiä. Ei tuppaa olemaan ihan ilmaisia noi risteilyt.

Oon tullu liian vanhaksi noille laivareissuille, niin varasin päiväks lennot Ruotsiin. Aamupäivästä Stockikseen juomaan kahvit ja ihmettelemään kauniita naisia ja illaksi rinkka ja käsimatkatavarat täynnä nuuskaa takas kotiin.:fuckyeah:. Eiköhän toi pitkässä juoksussa tuu halvemmaksikin eikä tarvii siellä laivalla kykkiä. Ei tuppaa olemaan ihan ilmaisia noi risteilyt.
Tuttava toiselta foorumilta oli tullut siihen tulokseen, että laivalla nuuska on todella kallista. Hän tuo aina 10 tornia, ja rahaa menee jopa 1500e.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom