Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Joo ei, mulla tulee siitä vain hikka ja kurkku kipeäksi. Kamalaa tavaraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vapo on ihan jees korvike nuuskalle. Ite tulee nykyään käytettyä vapoa ja nuuskaa vuorotellen. Suukin paljon siistimmässä kunnossa. Kyllä nuuskasta silti paremmat kiksit saa.

Mikähän mahtaa olla edullisin tapa hakea multaa alle 21-vuotiaana? Helsingistä lähtevät risteilyt näytti olevan kaikki k21 ja Turkuun ajellessa Lahdesta tulee jo vähän matkaa.

Pistä hakija asialle. Tai järkkää kaveriporukalla risteily.

Lahti - Turku noin 140 kilsaa. Mulle se on pelkkä poronkusema - eestaas. Paljon Lahti - Helsinki? Reilu 100? Eihän tossa oo käytännössä eroa.

On tuonne Turkuun nyt tuplasti pidempi poronkusema kuin Helsinkiin, mutta eipä tuo niin paha ole. Hakija siis perinteisesti ollut, mutta nyt ei ole kukaan vähään aikaan menossa. Pitänee joku päivä tuolla saaristoristeilyllä käydä. :)

Crushed ice mint by: Nick and Johnny pussit kusee aivan liian paljon. Muuten se onkin aika hyvä setti, maku on kohdillaan ja sopivan stydejä kun xtra srong.
Onneksi en ostanut kuin 5 purkkia, pitää myydä loput 4 frendille, sen verran toi kuseminen mättää.

Crushed ice mint by: Nick and Johnny pussit kusee aivan liian paljon. Muuten se onkin aika hyvä setti, maku on kohdillaan ja sopivan stydejä kun xtra srong.
Onneksi en ostanut kuin 5 purkkia, pitää myydä loput 4 frendille, sen verran toi kuseminen mättää.

Itellä oli kans kiekko tota testissä. Ite pidin välillä pussia 1,5 tuntia huulessa eikä mun mielestä tavallista enempää lähtenyt valumaan. "Jälkimaku" mikä jäi suuhun ei itseä tosin miellyttänyt. Ei kyllä tule toiste ostettua.
Kaverilta testasin muutaman pussin odenssin extra strongia 22 mg:sta ja tuntuu, että sen kokemuksen jälkeen mikään laimeempi tavara ei potki tarpeeksi:)

Itellä oli kans kiekko tota testissä. Ite pidin välillä pussia 1,5 tuntia huulessa eikä mun mielestä tavallista enempää lähtenyt valumaan. "Jälkimaku" mikä jäi suuhun ei itseä tosin miellyttänyt. Ei kyllä tule toiste ostettua.
Kaverilta testasin muutaman pussin odenssin extra strongia 22 mg:sta ja tuntuu, että sen kokemuksen jälkeen mikään laimeempi tavara ei potki tarpeeksi:)

HÖH! Onkohan mulla jotain maanatai painosta. Generalin extra srongia jota tuon kanssa on nyt pystyn helposti pitään yli tunnin, eli vika on mulla tavarassa. Tykkään muutenkin tosta generalista ihan pirusti:fuckyeah: Tota odenssia olisi kiva maistaa, aika hyvän myyntipuheen pidit, toisaalta taas mänttiä jos sen jälkeen ei ole paluuta entiseen:lol2:

edit.Kai se minttu aiheuttaa mulla sen valumisen, laukasee liikaa syljen eritystä tai jotain.

HÖH! Onkohan mulla jotain maanatai painosta. Generalin extra srongia jota tuon kanssa on nyt pystyn helposti pitään yli tunnin, eli vika on mulla tavarassa. Tykkään muutenkin tosta generalista ihan pirusti:fuckyeah: Tota odenssia olisi kiva maistaa, aika hyvän myyntipuheen pidit, toisaalta taas mänttiä jos sen jälkeen ei ole paluuta entiseen:lol2:

edit.Kai se minttu aiheuttaa mulla sen valumisen, laukasee liikaa syljen eritystä tai jotain.

Itellä auttaa pussikamassa se, että taittaa sen pussin saumaa myöten pitkittäissuunnassa ennenkun laittaa huuleen. Huomasin muuten ton ihan saman vuotamisilmiön kun oli Generalin Minttiä, tuntu että se kusee ihan norsunmunalla jos ei taita.

Odens Cold Extreme on alussa mukava kokemus,silmät vuotaa ku se kirvelee niin helvetisti :D Ja se on totta et sen jälkee ei kyl meinaa enää mikää nuuska potkia vaikka kuinka änkis suun täyteen tavaraa

Itellä auttaa pussikamassa se, että taittaa sen pussin saumaa myöten pitkittäissuunnassa ennenkun laittaa huuleen. Huomasin muuten ton ihan saman vuotamisilmiön kun oli Generalin Minttiä, tuntu että se kusee ihan norsunmunalla jos ei taita.

Juuh, tulee aina taiteltua, pussi kuin pussi. Siltä nää kusee, jotenkin liian mehukkaita, pitää kokella jos puristais pussin talouspaperin välissä ennen kuin laittaa.

Odens Cold Extreme on alussa mukava kokemus,silmät vuotaa ku se kirvelee niin helvetisti :D

Kirvely on just parhautta:D Kyllä tää nuuskaaminen on vaan niin mukavaa:fuckyeah:

Onko kukaan kokeillut General licoricen pussia?
En edes tiennyt että tätä on olemassa, eilen putos postilaatikosta kiekko tätä, ja aika ilonen yllätys. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom