Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees, sunnuntaina ruotsinlaivalle nuuskanhakuun!
Sama täällä!
Ilmoitelkaa tänne onko Ettan vielä tarjouksessa, toiv. ei ja jokin muu tarjouksessa...
Edit: Jos menette siis Siljalle.
Ite menossa Balticille.
Ilmeisesti siellä on Gene tarjouksessa, joka olisi bueno.
Crushed ice mint by: Nick and Johnny pussit kusee aivan liian paljon. Muuten se onkin aika hyvä setti, maku on kohdillaan ja sopivan stydejä kun xtra srong.
Onneksi en ostanut kuin 5 purkkia, pitää myydä loput 4 frendille, sen verran toi kuseminen mättää.
Itellä oli kans kiekko tota testissä. Ite pidin välillä pussia 1,5 tuntia huulessa eikä mun mielestä tavallista enempää lähtenyt valumaan. "Jälkimaku" mikä jäi suuhun ei itseä tosin miellyttänyt. Ei kyllä tule toiste ostettua.
Kaverilta testasin muutaman pussin odenssin extra strongia 22 mg:sta ja tuntuu, että sen kokemuksen jälkeen mikään laimeempi tavara ei potki tarpeeksi
Ilmoitelkaa tänne onko Ettan vielä tarjouksessa, toiv. ei ja jokin muu tarjouksessa...
Edit: Jos menette siis Siljalle.
HÖH! Onkohan mulla jotain maanatai painosta. Generalin extra srongia jota tuon kanssa on nyt pystyn helposti pitään yli tunnin, eli vika on mulla tavarassa. Tykkään muutenkin tosta generalista ihan pirusti:fuckyeah: Tota odenssia olisi kiva maistaa, aika hyvän myyntipuheen pidit, toisaalta taas mänttiä jos sen jälkeen ei ole paluuta entiseen:lol2:
edit.Kai se minttu aiheuttaa mulla sen valumisen, laukasee liikaa syljen eritystä tai jotain.
Itellä auttaa pussikamassa se, että taittaa sen pussin saumaa myöten pitkittäissuunnassa ennenkun laittaa huuleen. Huomasin muuten ton ihan saman vuotamisilmiön kun oli Generalin Minttiä, tuntu että se kusee ihan norsunmunalla jos ei taita.
Odens Cold Extreme on alussa mukava kokemus,silmät vuotaa ku se kirvelee niin helvetisti :D