Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

No et varmaan tienny että nuuskaa ei suomessa saa myydä? Laivalta ja hapitsulta saa. Hapitsulta saa pääsääntösesti halvemmalla, kuin mereltä. Tosin taitaa Ettan olla vielä laivalla halvempaa. Onkohan sulla edes ikää tarpeeksi?

Onko kukaan kokeillut tätä: HYVÄ OLO.COM: Piristävä nuuska-Kickup ilmeisesti fittnesstukku lopettanut myynnin. Mistä tuota saa ja mihin hintaan? Tuossa vois olla Juffallekkin kokeiltavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No et varmaan tienny että nuuskaa ei suomessa saa myydä? Laivalta ja hapitsulta saa. Hapitsulta saa pääsääntösesti halvemmalla, kuin mereltä. Tosin taitaa Ettan olla vielä laivalla halvempaa. Onkohan sulla edes ikää tarpeeksi?

Onko kukaan kokeillut tätä: HYVÄ OLO.COM: Piristävä nuuska-Kickup ilmeisesti fittnesstukku lopettanut myynnin. Mistä tuota saa ja mihin hintaan? Tuossa vois olla Juffallekkin kokeiltavaa.

Ahaa, kylläpä sä oot vitsikäällä päällä mut sovitaan et kickup on mulle suotava.

Turhii tollaset niin kauan kun Prima Finttiä ja Probe whiskeytä löytyy pakkanen pullollaan. :rock:

Ja juu esim K-Marketeista ja R-Kioskeilta tota saa, ja hinta 4-5 euroa.

Pinnalla pitänyt odens coldin torni pääsi kuin pääsikin sitten loppumaan, eikä ole mitään tietoa milloin saisi ylipäätään edes itse könää lisää jostakin. Kyllä miehen elämä voi olla välillä yllättävän raskasta =(

Odens on kyllä parasta mitä pussinuuskalta voi toivoa. Kaikki on extra strong ja testattuna on vanilla, green apple jne. Jos joku sattuu liikkumaan Pietarissa, niin ainakin tiedä yhden kioskin, jossa odenia on jos jonkinlaista. Kioski sijaitsee hotelli Moskovan lähellä, metron sisäänkäynnin läheisyydessä kellari kerroksessa. Harmi kun ei ole päässyt käymään kyseisessä paikassa lähiaikoina. Töiden puolesta tuli reissattua usein ja aina piti käydä tuolla ostoksilla.

Odens Cold extreme parasta pussia ja potkii mukavasti.Ainoo miinus et tääl pk-seudulla nuuskaa myyvät keksiny ostaa sitä white coldia jossa on vissiin 11 pussia per kiekko ja hinnaks laitettu se perus 50e....

Tosin mitä mä tässä ketjussa teen,mä oon pari vk sitte lopettanu nuuskaamisen,lopullisesti :rolleyes:

Odens Cold extreme parasta pussia ja potkii mukavasti.Ainoo miinus et tääl pk-seudulla nuuskaa myyvät keksiny ostaa sitä white coldia jossa on vissiin 11 pussia per kiekko ja hinnaks laitettu se perus 50e....

Tosin mitä mä tässä ketjussa teen,mä oon pari vk sitte lopettanu nuuskaamisen,lopullisesti :rolleyes:
No aijaa..... Oon odottanut omaa paria tornia kohta 3 viikkoa.

On tullut käytettyä nuuska satunnaisesti useamman vuoden , mutta nyt muutaman kuukauden purkki/ päiväntahtiin.
Alkanut vaan vituttamaan huulen sisäpinnalle ( ei ikeneen) tulleet halkeamat. Kielellä koittaessa huuli on aina vittumaisen karhean tuntuinen. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Ruman näköistä kun huulta peilistä tsiigailee :'D

Vaihda puolta ja/tai vähennä käyttöä pariksi viikoksi.

Onko porukalla mitään konstia Ettanin eliniän pidentämiseksi :D mun käytöllä menee 3-5 päivää per purkki ja tuntuu jo 2 vrk avaamisesta olevan pelkkää sahanpurua..

Pidä yöt jääkaapis ja ota esim tyhjään kiekkoon puol kiekkoo kerrallaan.

En tiiä mut mun mielest pakastamisen jälkee ku sulattaa ni nuuska tuntus kuivuvan nopeemmin ku jos on esim säilyttäny jääkaapis

Kyllä se vaan on mukava fiilis, kun heräät tunnin ennen kellon soittoa, käväset kusella, ettanin tykkiä huuleen ja takas makoilee sänkyyn. Päivän paras biitti.

Kohta 3 päivää ilman purkin purkkia. Saatana.

No vittu kun tietäis. Pari tornia on jo mulle, mutta ne on vaikee saada käsiin, ja toiset pari nyt lagaa muuten vain.

Kyllä tässä aika reunalla eletään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom