Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pyörähdin viime viikolla tosiaan siellä Tukholmassa ja viikkarilla oli tämmöset hinnat: General, ettan, grov ja göteborg rape lös 40,80e ja portion 34e. Ld:t oli 32,80e ja 20,80e. Tarjouksia ei ollu.

Mikähän idea noissa nikotiinittomissa pusseissa oikee on? Meilläkin päin kun näyttäs paikallinen K-Market niitä myyvän. Tuntuukin siltä kun pitäis teepussia huulessa.

Perkele kaveri lähtee varmaan viikon päästä ruottiin! Pitää antaa rahaa niin tuo tuliaisia pussien muodossa, merkillä ei niin väliä :D muuten onko pakkiksen porukasta muilla kokemusta LD:n Salmiakki pusseista?

Huomenna töitten jälkeen suuntana Oulu, sit lauantaina Haaparanta nuuskaa hakemaan. Kumpi on parempi, Snuskungen vai kaira?

Nuuskakairassa tulee itse aina käytyä. Se on mun mielestä parempi. Vähän enemmän valikoimaa taitaa olla kairassa. Mututuntumalla tuntuu että hinnatki ois vähä halvempia, mutta eipä niissä isoja eroja taida olla. Joku nuuska voi olla hivenen halvempi kungenissa ja joku toinen taas kairassa. Rocketin strong white mint pussia tulee usein ostettua, sitä ei edes myydä Kungenissa.

Kairassa oli kuukaus sitten jopa huomattavan paljon halvempaa(halvempaahan siellä on aina!). Nykkisääntönä neuvoisin tekemään isommat ostokset kairasta ja pienemmät(yksittäiset kiekot, jne..) kungenista. Kun meet kairaan nii kannattaa olla valmiiks tehty ostoslista mukana tai voi tulla niin sanotusti kuumotus siinä kassalla :D Kungenissa taas on aikaa jutustella myyjien kanssa nuuskista ja sieltä saa myös maistiaisia halutessaan.

500 e meni rahnaa, Raadolla vähän enempi.

Skruffin vahvinta pussia, Ettanin lössiä, Röda Lackettia, viskinmakusta tykkinuuskaa, Tabocaa yms.

Snuskungen huonompi mesta kun Kaira, selvästi!

Joskus Ilosaarirockissa käytin viimeksi. Taitaa olla minunkin osalta ohi. Ainakin toistaiseksi.

Älkää nyt viittikö. Elsuki pitää pienen paussin ja sit taas kannet auki.

Ei onneksi tarvi ite miettiä hetkeen mistä hommailis lisää.

Viimeks olin laivalla huhtikuussa ja siellä oli että aamulla sai ostaa 5 tornia, illalla yhden ja yhteensä kolme. Ja joo tuossa ei ole mitään järkeä mutta niin siellä kuulutettiin. Ja viisi sai ostaa sen jälkeen merkkas lippuun ettei enempää. Viikkari kyseessä.

Mitäs täälä veuhkotaan, käyttäkää siljaa niin sujuu paremmin nuo nuuska ostokset ! Olen pariin otteeseen kysynyt, että paljonko sitä saa nyt ostaa ja vastauksena on tullut; "niin paljon kun sun tililläs on katetta!" : D
Laivalla käydään kerran 4kk ja aina vähintään se 10tornia kassisa ; )

Mitäs täälä veuhkotaan, käyttäkää siljaa niin sujuu paremmin nuo nuuska ostokset ! Olen pariin otteeseen kysynyt, että paljonko sitä saa nyt ostaa ja vastauksena on tullut; "niin paljon kun sun tililläs on katetta!" : D
Laivalla käydään kerran 4kk ja aina vähintään se 10tornia kassisa ; )

Kyllä se kassamyyjä saattaa sanoa noin, mutta tullimies voi olla eri mieltä. Tosi on tosi paskaa tuuria, jos jää kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom