Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hetkellisesti taas löytyy:

dosa-ettan_los-1.png

:kuola: :kuola: :hyper:

Toi on kyllä edelleen vaan parasta.

Jep, perusvarmaa kamaa. Frendi toi pussillisen biittikiekkoi ja sano et mitä laitetaa, teki mieli ottaa se pussi kädestä ja juosta karkuun. Mut se ei olis oikein :david:

Toista viikkoa ollut ilman, eikä ole juuri mielessä käynyt. Pitäneeköhän yrittää nyt heittää koko homma kerrasta...

Kannattaa! Itekin yritin, mutta ku näki päivittäin sitä nuuskaamista ympärillä, niin sen vuoksi ite taas sorruin nuuskaa ostamaan! Vaikeehan se on lopettaa, mutta jos oot noin hyvin pärjänny nii kannattaahan sitä yrittää.

Pitkälti ne ekat viikot on helpoimmat............ kaikkien nikotiinituotteiden kanssa. Aina parasta kun joku hehkuttaa että kohta jo 4 päivää ilman röökiä eikä tunnu missään. No ei vielä juu.

Monesti popula olla jopa kuukausia ilman, ja sitten lähtee taas. Vähän ku mun röökin käryttely, reilun 10 vuoden röökinpolton jälkeen olin nyt 9kk niin, että taisin 2 tai 3 vajaata savuketta vetäistä koko tuona aikana ja sitten äskettäin festareilla palo 2 askia. Sen jälkeen on nyt sitten taas pari kertaa juhliessa mennyt joitain kappaleita eli hieman alkaa taas kiinnostaa. Tosin tuon 9kk jälkeen ei enää sellainen keskellä päivää käryttely voisi vähempää kiinnostaa, paitsi viime viikonloppuna kun oli niin hyvä sää.... :david:

Itse yritin lopetella nuuskaamista, mutta kaks päivää ilman sai riittää :D

Nyt on pakastimessa vajaa neljä tornia, niin kelpaa taas hetken aikaa olla!

Mä vähentelin kesäkuussa röökinpolttoa ja meni entisen 10-20 sijaan se 1-2 röökiä päivässä.Loppuvaiheessa se rööki maistu todella paskalle jo ja vedin sitä ainostaan ku nuuskat loppu :D Eli jonkunlainen edistysaskel tos jo heti tapahtua,mietinki et söisin melkee mielummi nikotiinipurkkaa ku vetelisin tätä röökiä.Eli puhtaasti nikotiinin takia tuli sauhuteltua.Tosin siin meni se 2-3 päivää ja alko taas kummasti rööki maistumaan normaalin tapaan.

Kuha saan nuuskavarastot kunnol täyteen ni saa toi rööki jäädä.Purkkaa viel varastoon niin ei pitäs tuottaa ongelmia vaik tässä on sellanen 12 vuotta tullu sauhuteltua

Mulla on pari kiekko tota eetua tosiaa tähän hätää, kyl täs oltii melkee kaks kuukautta nuuskaamatta ennen sitä. Eli kai sitä on ite enemmän tapakäyttäjä. Käytetää ku sitä on tarjolla, mut jos ei oo niin ei juuri tuota ongelmia olla käyttämättä.

Pari kiekkoa sain tämmöstä, ja nehän meni äkkiä. Ai että mitä herkkua!

odens_69_extreme_dry_white_portion.jpg

Vähän styrkkaa tosin, 22mg nikotiinia.

Tuon cold versio on kai aika nannaa myös, saispa joskus sitä.

Haisee ihan vitun pahalle. Takin povari haisee vieläkin tolta vaikka aikaa on kulunut noiden loppuun kulumisesta jo noin 4kk... :curs:
Mun mielestä just hyvä. Semmonen "I'm gonna fuck you up boy" -aromi. :D

Morienttes!! Onn lähössä viikonloppuna Haaparannalle pyörähtämään pikaisesti duunin takia yms. Ja tietysti täyttämään General-varastot. :) Olisko kellään tarvetta pussille tai lössille???
Voisin siinä samalla ostaa vähän enemmänkin.

Pari kiekkoa sain tämmöstä, ja nehän meni äkkiä. Ai että mitä herkkua!

katso liitettä 102691

Vähän styrkkaa tosin, 22mg nikotiinia.

Tuon cold versio on kai aika nannaa myös, saispa joskus sitä.
Noissahan on tyyliin joku 15pussia kiekossa. Ei sillä että pussinuuskaksi ihan passelia kamaa. Ja mitä tulee Groviin niin se on kyllä paskinta lös nuuskaa mitä tiedän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom