Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Torniolainen ku lähtee etelään kaupittelemaan mustaa kultaa, niin ei tarvii köyhänä tulla takasin! Se on fakta! Kohta loppuu iteltä nuuskat, nii eiköhä se oo taas heitettävä reissu hapikseen.

Torniolainen ku lähtee etelään kaupittelemaan mustaa kultaa, niin ei tarvii köyhänä tulla takasin! Se on fakta! Kohta loppuu iteltä nuuskat, nii eiköhä se oo taas heitettävä reissu hapikseen.

Joo meinasin jo Kiukulle vastata aiheesta :D Intissä kun kantoi nuuskaa minkä kerkesi, sai hyvät tienestit. Muut oli etelän rannikoilta tulleet, ja piti mua idioottina kun otin niin vähän rahaa. Sanoin viikkoa ennen intin loppua että ei kukaan mulle kotona maksais niin paljoa nuuskan tuonnista ku te :D

Kyllä se kassamyyjä saattaa sanoa noin, mutta tullimies voi olla eri mieltä. Tosi on tosi paskaa tuuria, jos jää kiinni.

Mutta mietippä sitä, kun lykkäät 300e nuuskakuitin tullimiehen kouraan ja sanot että möivät : D Saattaa olla, että tulis aikamoinen paskamyrsky siljan suunnille. Jos joku ois tulliin jääny kiinni liiasta nuuskan tuonnista luulen että ois paljon tiukempi toi 3 tornin myynti tuolla taxfreessä.

Olen silja lainilla parhaillaan. Yksin nuuskahakureissulla. Yleensä erissä ostan, mutta tällä kertaa 6:30 kassalle 9 tornin kanssa.
Ettan tarjouksessa, 103€ 3 tornia. Mukavaa, että erikoisnuuskaa tarjolla, nick&johnny xtra strong minttu portion.
Jos muutaman tornin hakisi vielä aamupäivällä, hmm.

Pinnalla pitänyt odens coldin torni pääsi kuin pääsikin sitten loppumaan, eikä ole mitään tietoa milloin saisi ylipäätään edes itse könää lisää jostakin. Kyllä miehen elämä voi olla välillä yllättävän raskasta =(

Onko kellään koskaan alkanut ihan "kuoriutumaan nahka" huulesta? Oon onnistunu pistämään suun ihan paskaksi nyt kun on taas vähän enemmän tullut käytettyä, lieneekö syynä kuiva suu/limakalvot tms. Ennen aina silloin tällöin saanut niitä pikkuhaavoja hankittua mutta ne nyt lähti päivässä tai kahdessa. Eli semmosta kuollutta ihoa siellä huulessa, vähän ilkeen näköstä :D Ei oo oikeen viittiny olla nuuskaamatta niin en kyllä tiiä paranisiko heti, toisaalta nyt on ollut jo muutaman viikon aika paskassa kunnossa ikenet. Pakko se on tauko pitää.

Kokemuksia tähän liittyen?

Onko kellään koskaan alkanut ihan "kuoriutumaan nahka" huulesta? Oon onnistunu pistämään suun ihan paskaksi nyt kun on taas vähän enemmän tullut käytettyä, lieneekö syynä kuiva suu/limakalvot tms. Ennen aina silloin tällöin saanut niitä pikkuhaavoja hankittua mutta ne nyt lähti päivässä tai kahdessa. Eli semmosta kuollutta ihoa siellä huulessa, vähän ilkeen näköstä :D Ei oo oikeen viittiny olla nuuskaamatta niin en kyllä tiiä paranisiko heti, toisaalta nyt on ollut jo muutaman viikon aika paskassa kunnossa ikenet. Pakko se on tauko pitää.

Kokemuksia tähän liittyen?

Vaihda puolta vähäks aikaa

Viikon kaks hölläilee, niin kyllä se limakalvo uusiutuu.

On muuten halpaa ettania laivalla :wtf: löössiä vai pussia?

Eiköhän se tarjous koske molempia. Näin ainakin ennen ollu.

New Yorkissa oli Generalit noin 5e purkki. Olihan toi keväällä mennyt vanhaksi mutta oikeaoppisesti pakkasessa säilytetty eli ihan kunnossa olevaan tavaraa. Vituttaa kun meni kaikkeen muuhun niin paljon rahaa ettei pystynyt sitten perinteistä 10tornia roudaamaan:D. Ois varmaan saanut aika hyvät alennukset intialaismyyjältä kun ois ostanut niitten hurrinuuskavarastot tyhjäksi kun päivämäärätkin jo mennyt. Pari Grizzlyä ja copenhagenia lähti kans fiilistelyn vuoksi mukaan. Eihän noita kuitunuuskia tykillä voi laittaa mutta käsin tulee kivoja karvapalloja huuleen eikä edes valu.

Viimeks heinäkuussa laivalla ja silloin oli nuo ettanit juurikin tuon 102€/3tolppaa. Vähän harmittaa kun ei tullut niitä otettua kyytiin,kun kuitenkin ihan hyvä hinta/laatusuhde, kun saa reilulla satkulla kolme. Seuraavan kerran enskuussa laivalle ja otan kyllä ettanit mukaan jos on vielä tarjouksessa ja jollei ole niin sitten käännyn melkein genun whiten puoleen.

On kyl kallista :S Oon ostanu nuuskaa laivalta vissiin 5 vuotta sitten ja ei se mun mielestä sillon noin kallista ollu.Oon luullu et perus pussitornit on sen reilu 30e,spessumat 40e ja sit nää halvat LDt yms 20e per tolppa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom