Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Itsekin joskus mietin etten kyllä ihmisten ilmoilla käytä koska näytän niin typerältä, mutta nopeastihan tuo unohtui kun
yritti esimerkiksi työpäivää vetää ilman nuuskaa...

Puolta tulee vaihdeltua välillä em. syistä mutta tuntuu jotenkin kyllä väärältä toisella puolella...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka kädetön voi olla, jos on tykit ja kaikki? :D Meneekö se liian taakse ja valuu poskeen vai mikä siinä on vialla?
Ensimmäistä kertaa ikinä ostin lössiä öö.. toukokuussa? :)

Jos liian hätäseen tykitän niin onnistun jollain ilveellä hajottaa sen rullan jo siinä vaiheess. Plus, oon onnistunu pistämään jopa liian eteen ja ei mahdu. Yms yms. Muutenkaan tuota tilaa järin ole vielä kairautunut. Pussi nyt pyörii siellä mitenkä vain päin jo voi vaikka korjailla.

Mulla näkyy etuhampaat kun on biitti huulessa ja en pidä suuta kiinni.Eli näytän joltain vitun väiski vemmelsääreltä.

Poltan viel toistaseks, tosin vähentäny radikaalisti.Tarkotus lopetella röökin poltto nuuskalla ja voin kertoo et toimii.Jopa suht helppoa vaikka takana on 11v röökinpolttoa.Nyt menny sellanen 1-2 päivässä entisen vajaan askin sijasta.

Uskon et nuuskasta purkkaan siirtyminen on helpompi lasku ku nuuskattua ei oo niin kauan.Ja toi tapahan tossa polttamisessa on todella iso osa sitä riippuvuutta

Jos liian hätäseen tykitän niin onnistun jollain ilveellä hajottaa sen rullan jo siinä vaiheess. Plus, oon onnistunu pistämään jopa liian eteen ja ei mahdu. Yms yms. Muutenkaan tuota tilaa järin ole vielä kairautunut. Pussi nyt pyörii siellä mitenkä vain päin jo voi vaikka korjailla.
Noo, kunhan se huuli vähän venyy niin hommat helpottuu ja pussejaki mahtuu 2-3 päällekkäin. Minkä kokonen tykki sulla on?

Äkkiä sen tykin kaa oppii pelaa. :) Se mitään tähtitiedettä oo. Tai jos siltä tuntuu niin käännä käsin ni saat aina sopivan kokosen pallon tai pitkulaisen nökön.

Noo, kunhan se huuli vähän venyy niin hommat helpottuu ja pussejaki mahtuu 2-3 päällekkäin. Minkä kokonen tykki sulla on?
3 tai 4 ml, en muista varmaksi.

Vasemmalla puolella pysyy lössi paremmin valumatta kun alkuun ei tullut puolta vaihdettua, nykyään koitan treenata myös oik puolta pusseilla.

Itellä ei tahdo pussit varsinkaan pysyä oikealla puolella kunnolla. Lähtee liukumaan ikeniä pitkin edestakaisin. Vasemmalla puolella on kuoppa, johon biitti sopii kuin nyrkki silmään.

Vasemmalla puolella pysyy lössi paremmin valumatta kun alkuun ei tullut puolta vaihdettua, nykyään koitan treenata myös oik puolta pusseilla.

Tämä. Oikealle puolelle en edes pistä lössiä, aina menee vituiks. Tosin harvoin sitä tulee edes käytettyä.

Pistääkö joku alahuuleen? :D itse joskus omissa oloissani hulluttelen, näyttää vielä tyhmemmältä mitä ylähuulessa.

Tämä. Oikealle puolelle en edes pistä lössiä, aina menee vituiks. Tosin harvoin sitä tulee edes käytettyä.

Pistääkö joku alahuuleen? :D itse joskus omissa oloissani hulluttelen, näyttää vielä tyhmemmältä mitä ylähuulessa.

En ole kyllä koskaan kuullut että joku tykittäisi alahuuleen. Pussit siellä menee kätevästi ja itsellä ei onneksi näy ylhäällä eikä alhaalla kovinkaan selvästi edes normi-pussi. Sen verran huomaamaton se oli ylähuulessa että asiakaspalvelutyössä sain seivattua tilanteen kun asiakas kyseli että onko mulla nuuska niin selitykseksi vedin että tuli maila suuhun lätkäpelissä. Asiakas siihen: "Sähän oot sit ihan samanlainen kun se Granlund." :hyvä:

Joskus yläasteella varmaan ensimmäistä kertaa kokeilin ja siitähän se on sitten lähteny. Usein purua käytän, mutta kyllähän se pussikin menee jos on pitkään purua käyttänyt. Ajatellu kyllä pariin otteeseen lopettaa käytön.

3,5-4ml? Muistaakseni kaveri joskus kerto näin. On muuten ihan pätevä kapistus, kunhan oppii käyttämään.

Joskus kun kavereilta noita lainailin niin pidin maailman paskimpana kapistuksena, mutta kun tuli hukattua noita icetooleja useampikin niin päätin sitten stedata halvempaa ratkaisua. Halvaksi tulee vaikka sillon tällön hukkaiskin ja joutuis uuden hommaamaan ja skulaa kyllä oikein hyvin. Ainot vaan että en saa ikinä laitettua teippiä tohon reikäpuolelle ja ei oo ihan yks eikä kaks kertaa kun on tullu kaupungilla kävelessä tykitettyä se reikäpuoli täyteen ja sitten saa jollain avaimella kaivella niitä ulos sieltä.

Joskus kun kavereilta noita lainailin niin pidin maailman paskimpana kapistuksena, mutta kun tuli hukattua noita icetooleja useampikin niin päätin sitten stedata halvempaa ratkaisua. Halvaksi tulee vaikka sillon tällön hukkaiskin ja joutuis uuden hommaamaan ja skulaa kyllä oikein hyvin. Ainot vaan että en saa ikinä laitettua teippiä tohon reikäpuolelle ja ei oo ihan yks eikä kaks kertaa kun on tullu kaupungilla kävelessä tykitettyä se reikäpuoli täyteen ja sitten saa jollain avaimella kaivella niitä ulos sieltä.
Sehän on se legendaarinen, että Prismaster täytetään väärästä reiästä :D Oon aatellu puuhastella semmosen rosterisen Prismaster-Icetool-hybridin, jossa mäntää liikkuu samoin ku toolissa mutta muoto on Prismasterista. Ihan vaan koska pystyn.

Asiaan. Ensikosketus General Tailorediin on tänään saatu, ja voi että kun on mukavia huulessa. Näissä on uusittu pussimateriaali, ja sen huomaa heti. Valkosia pusseja, vähän kapeampia ku normaalit ja kiekkoki on pienempi ulkomitoiltaan ku perinteisesti on totuttu. Tuntuu ku laittais pumpulia huuleen, aivan tajuttoman pehmeitä. Maku on aika sama ku Generalin valkosessa. Nikotiinia vaatimattomat 6,4mg, eli vähintään kaks huuleen että olo pysyy normaalina.

images

odens_extreme_79_portion.jpg

näitä sain frendiltä vajaan kiekon ku sille ei maistunu, omast mielestä iha jees kamaa. Pussit on normaaleja genuja yms isompia ja muutenki täydempiä. Jotai omenavivahteisiä nää on mut ei se oo kauhee vahva maku / haju.

Harmi et noiki loppu ja nyt kärvistellään :curs:

Löysin 2 kiekkoo skruffia kylmähuoneesta, kun vähän järjestelin siellä olevia tavaroita. Päiväys kuitenkin mennyt 8.7.2013, niin kehtaako enään käyttää vai meneekö nää nopeesti ''pilalle''?

Löysin 2 kiekkoo skruffia kylmähuoneesta, kun vähän järjestelin siellä olevia tavaroita. Päiväys kuitenkin mennyt 8.7.2013, niin kehtaako enään käyttää vai meneekö nää nopeesti ''pilalle''?

Jos se on ollut kylmähuoneessa niin ois ihan käyttökelpoa vaikka päiväys ois 8.7.2012. Huoneenlämmössä säilyy omien kokemuksien mukaan sellaset 3-6kk päiväyksen jälkeen. Eikä tossa muutenkaan oo huonoksi mennessä muuta vikaa kuin että kuivuu ja biitti ei pysy kasassa tai nikotiini ei tunnu imeytyvän/potkivan. Eli kokeilet miltä tuntuu.

- - - Updated - - -

Sehän on se legendaarinen, että Prismaster täytetään väärästä reiästä :D Oon aatellu puuhastella semmosen rosterisen Prismaster-Icetool-hybridin, jossa mäntää liikkuu samoin ku toolissa mutta muoto on Prismasterista. Ihan vaan koska pystyn.

Tänne sitten kuvaa kun saat laitteen värkättyä kasaan.

Odensin extreme-pussinuuskaa olen hakenut Venäjältä. Parhaita ovat olleet cold ja wintergreen, sekä tavallinen tietysti on mennyt. Jotain kolaa kokeilin, mutta ei nuo ihmeellisesti maustetut oikein nappaa.

Miten säilyvyys kesähelteillä? Monesti purkki paahtuu päivän aikana aika rajusti, jos on päivän maastossa. Tuntuu, että menettävät teränsä kun lämpenevät. Aamulla otan jääkaapista ja kylmänähän tuota pussia on kivointa pidellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom