Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Joo availin noit kiekkoja ja vertailin niin toisen kiekon pussit on just normaalikokosia ja tos yhessä noi on jotain minipusseja :D mut ei ne kyl siltikään mitenkää täysiä oo vaan aika tyhjiä mut ne pussit on ihan eri kokosia ku toisessa.En viitti koko tornii alkaa availemaan mut pitää toivoo et suurinosa olis tota normikokosta koska toi minipussi on ihan paskaa.Vähä ku vetäis röökiä mistä ei saa mitään irti.Nikotiinin määrä on sama mut se tuntuma ihan eri.

Muuten ihan ok nuuskaa tosin ennen tätä vedin odensin cold extremeä joka on kyl maistamistani nuuskista ehdottomasti parasta.Näit 8mg pitää laittaa se 2 mut odensissa riitti yks pussi hyvin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatana. Tutkin tossa purukalustoa ja ikeniä hieman lähemmin peilistä ja huomasin, että vasen kulmahammas (kohta jossa biittiä pidän) on varmaan puolet enemmän "näkyvissä" kuin oikean puolen kulmahammas. Ien on alkanut vetääntyä ylöspäin tuosta kohdasta. Pikaisella googletuksella selvisi että vetäytyneet ikenet eivät enää kasva takaisin. Eipä tota nyt edes huomaa ellei oikein leveästi hymyile, mutta ei kauheesti tee mieli biittiä tällä hetkellä :(

Viikko per puoli ollu tähänasti aivan helvetin hyvä nyrkkisääntö!

Saatana. Tutkin tossa purukalustoa ja ikeniä hieman lähemmin peilistä ja huomasin, että vasen kulmahammas (kohta jossa biittiä pidän) on varmaan puolet enemmän "näkyvissä" kuin oikean puolen kulmahammas. Ien on alkanut vetääntyä ylöspäin tuosta kohdasta. Pikaisella googletuksella selvisi että vetäytyneet ikenet eivät enää kasva takaisin. Eipä tota nyt edes huomaa ellei oikein leveästi hymyile, mutta ei kauheesti tee mieli biittiä tällä hetkellä :(

mä en ole huomannut mitään tollasta... ainakaan vielä(oon nyt n.10 vuotta käyttäny), eikä oo yksään hammaslääkäri huomauttanu mitään

Kannattaa varmaan välillä vaihtaa puolta. Ite ku käytin nuuskaa aktiivisesti, nii viikoittain vaihdoin puolta.

Skruf Extra Stark Portion <<<<<3 Ei oo kyllä vuoteen ollu biittii, mut nyt tekis mieli jonki verran taas. Onneks tulee käytyy rakkaassa länsinaapurissamme kohta todennäkösesti.

Älä puhu mies paskaa, sä et itekkään usko tota!

Äkkiä siihen "toiseenkin" puoleen tottuu. Todellakin kannattaa alkaa viikko/puoli pitää.

Sehän on vaan parasta käyttää pitkään toisella puolella, sit vaihtaa.

Sehän on vaan parasta käyttää pitkään toisella puolella, sit vaihtaa.

Itsehän kierrätän pussin paikkaa lähes joka biitillä. Oletin että se olisi yleisempää? Nykyään on sen verta rutinoitunut tuo nuuskakulutus että duuniissa melkein samantien kun vanhan heittää pois, uusi pussi laitetaan johonkin toiseen nurkkaan. Samaan nurkkaan laittaessa se ei vain toimi... Ainoat hetket milloin ei tule oikeastaan nuuskaa käytettyä on heräämisestä n. 45min, syödessä, salilla, nukkuessa (yleensä tulee pussi heitettyä pois huulesta ennen nukahtamista). Jossain määrin olen alkanut huolestumaan omasta nuuskakulutuksestani...

Ja btw alahuulessa kuivat pussit ovat parhautta. Nukkumaan mennessä Knoxin White alahuuleen niin tulee uni aina paremmin! Uusi tuttavuus Oden'sin Extreme White Dry oli alahuulessa miellyttävän kivulias kokemus ensimmäisellä kerralla.

Mul on lähes aina 2 pussia huulessa.Mut jos on yks ni yleensä vasemmalla,oikeel puolella se vaan tuntuu todella oudolta ja valuu poskiin päin.

En kyl tosiaan käytä ihmisten ilmoilla,omaan todella pienen ylähuulen ja ku pistän nuuskan huuleen ni näytän lähinnä joltain rusakolta :D Muutenki koko nuuska alkaa olee ku energiajuomat,eihä niit nää nykyää ku 15v mopopoikien huulessa tuol kaupungilla

Itsehän olen aivan idiootin näkönen biitti huulessa. :david:

Tota mä en ymmärrä että "en käytä nuuskaa yleisillä paikoilla". Mitäs väliä sillä on vaikka huuli vähän törröttäis. Tosin kerran näin kun eräs muija veti ettania suoraan huuleen pelkällä purkin kannella, niin olihan se vähän ronskin näköstä. :D

Kyllä minä käytän surutta olin missä tahansa. Näytän vaan hieman extrahölmöltä.

Nyt kun on tosin vain lössiä, niin se hieman rajoittaa käyttöä julkisella paikalla kun siinä on oma pieni säätönsä ja oon ihan kädetön tuon mun ice toolin tykin kanssa. Siinä on aina pieni chance nuuskakomediaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom