Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Saakos Norjan puolelta snussee kovin yleisesti? Ainakin laillista myynti on, hinnalla ei niin väliä. Kalastamaan menossa pohjoiseen ja jos ei ole suu muikkusena, pääsee lohet irti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuzugy5u.jpg

Ei oo kahta sanaa saatana mitkä nuuskat on meikän herkkua!

Mitä ne virolaiset/venäläiset ketkä myy nuuskaa siinä merekeskuksen pihalla pyytää kiekosta?Mietin et sinne sais hyvin päiväristeilyitä kun taas ruotsii sit melkee pitäis lähtee 2 yöks ja dokaamisekshan se menis

Mitä ne virolaiset/venäläiset ketkä myy nuuskaa siinä merekeskuksen pihalla pyytää kiekosta?Mietin et sinne sais hyvin päiväristeilyitä kun taas ruotsii sit melkee pitäis lähtee 2 yöks ja dokaamisekshan se menis
6-10e kiekko, riippuen myyjästä. Mee Ruotsiin, ei tuolla Virossa muutenkaan oo ku Pure Nordiccia ja Thunderia ym paskamerkkejä.

Ensimmäinen nuuskaton juhannus varmaan 10vuoteen. On se vaan niin väärin jos nuuskat loppuu ennen juhannusta tai vastaavaa juhlaa.

Mulla käy oikeesti sua sääliks. Se olis jussi ihan vituillaan ilman nutuu. Onneks oli rödaa ja priima finttiä koko ajan itel mukana.

Mä en kyllä tajua Onyxiä, mun mielestä ihan hirveetä. Ainakin pussit, onko Onyxiä irtona? Ne pussitkin on puoliksi atomeiks hajonneina jo heti kärkeen.

Mä en kyllä tajua Onyxiä, mun mielestä ihan hirveetä. Ainakin pussit, onko Onyxiä irtona? Ne pussitkin on puoliksi atomeiks hajonneina jo heti kärkeen.

ei sitä löössinä ole(ei ainakaan laivalla), mulla ei oo kyllä koskaan ollu ongelmia noitten pussien kanssa, aina ollu hyvälaatusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom