Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tietääkseni tuolta sais ainakin jotain Maklaa, mutta se on helvetin pahaa ja ikävä kokemus kaikilla tavoin. Semmosta saven näköstä, todella vahvaa "nuuskaa". Muistaakseni 33% nikotiinia, ruotsalaisessa pitoisuus on jotain 0,75-2% Voin olla väärässäki ja tuolta ei saakkaan mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro. Oon lähössä kohtapuoliin epsanjaan niin saako sieltä nuuskaa? ja minkä hintasta? mitä merkkejä? Mistä saa esim.tupakkakaupat? kun ei omia nuuska varastoja viittisi ottaa matkalle mukaan. Auttakee. Kiitos

Kyllä ainaki ite sain vuosi sitte hyvin hankittua jostain ruotsalaisesta elintarvike kaupasta ja hintaa oli abaut 50e. Mutta kerro ny mikset ottais omias suomesta mukaan?

Odens cold extreme portion,tähän mennessä maistetuista nuuskista helposti parasta.Sopivan vahvaa ettei tarvii tunkee 2 pussia ja polttelee mukavasti ja tuntuuki et siel huulessa on nuuskaa eikä esim purkkaa

Kyllä ainaki ite sain vuosi sitte hyvin hankittua jostain ruotsalaisesta elintarvike kaupasta ja hintaa oli abaut 50e. Mutta kerro ny mikset ottais omias suomesta mukaan?
7

Ensinnäkin kiitos vastauksestasi. Niin tuohon kysymykseen, siis otan kyllä nuuskaa mukaan mutta kun päivässä menee kiekko/puoltoista niin ei sitä matkalaukkua viiti täyttää ainoastaan nuuskalla. Kun siellä tulee oltua jokunen viikko.

No saatte vastata toiseen kysymykseen :)Sinne espanjan matkalle on myös tulossa kaverini joka käyttää nuuskaa ja hän on alaikäinen ,jos hän kuljettaa pari purkkia ja yhden Icetoolin käsimatkatavaroissa mukana, niin tuleeko läpivalaistuksessa sanomista? Frendi on kohta 17. (itse en uskalla sanoa mitään tähän mitään ,että ei ole kokemattoman mielipide)

Tietääkö kukaan minkä kaupan hintoja "nuuskaaja.com" kauppa päivittää sivuillensa? Nuuskakairantukku vaiko Nuuskakuningas? Olisi ensiviikolla aikaa käydä rannassa ostamassa mustaa kultaa. :)

No saatte vastata toiseen kysymykseen :)Sinne espanjan matkalle on myös tulossa kaverini joka käyttää nuuskaa ja hän on alaikäinen ,jos hän kuljettaa pari purkkia ja yhden Icetoolin käsimatkatavaroissa mukana, niin tuleeko läpivalaistuksessa sanomista? Frendi on kohta 17. (itse en uskalla sanoa mitään tähän mitään ,että ei ole kokemattoman mielipide)

Ei niillä turvatarkastajilla pitäisi mitään sanomista olla. Niiden tarkotuksena on estää "vaarallisten" aineiden / esineiden koneeseen pääsy eli ei niillä ole mitään oikeutta ottaa alaikäiseltä tupakkatuotteita pois.

Tietääkseni tuolta sais ainakin jotain Maklaa, mutta se on helvetin pahaa ja ikävä kokemus kaikilla tavoin. Semmosta saven näköstä, todella vahvaa "nuuskaa". Muistaakseni 33% nikotiinia, ruotsalaisessa pitoisuus on jotain 0,75-2% Voin olla väärässäki ja tuolta ei saakkaan mitään.

Tuo savihan on oikeen muikeeta tavaraa! Pieniä purkkeja, mutta hintakin on halpaa ja kyllä potkii mukavasti.

Tuo savihan on oikeen muikeeta tavaraa! Pieniä purkkeja, mutta hintakin on halpaa ja kyllä potkii mukavasti.
No, maut on monet :D Mulla on vajaa aski Bouhlelia ollu syksystä asti, ei vaan kykene. Joskus otan purkin käteen, avaan sen (jos se sattuu onnistuun, noissa on joku apinalukko), haistan ja laitan samantien kannen kiinni ja purkin kauas käsistä.

olen mä n.10-vuotta käyttänyt nuuskaa, ei siinä ole mitään vikaa :D
Piti käydä oikein profiilista tarkastamassa sukupuoli:). Hyvä.

Mutta kyllähän nuutinen hyvää on. Odens Cold Extreme taas non-stoppina.

Ei tule. Turvatarkastajia ei kiinnosta mitkään nuuskat tai edes huumeet (noi kuuluu tullille/poliisille). Siellä etsitään lennon turvallisuutta vaarantavia esineitä.

T. Entinen turvatarkastaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom