Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kyl ne ikenet siihen tottuu. Itel 4 vuotta lössiä tullu käytettyä. Enkä oikeen oo mitään huomannu. Kyl itellä ainakin pussit syö huulenpinnan ja ikenen kipeeks jos pitkästä aikaa käyttää pussia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ettanin pussit maistuu kyllä jotenki aivan kellarille, en tykkää yhtään.. Ehkä paras pussi mitä oon kokeillu on General Mint, aivan saakelin hyvä mintun/vaniljan maku, harmi kun tota ei oikeen saa käsiinsä. Paskinta kamaa taas
on selkeesti Kapten, aivan hirveetä lirua ja rupee vuotamaan yhtäkkiä aivan solkenaan, fiilis on sama kun pistäs pumpulitupon huuleen, ei mitään vaikutusta..

Tällä hetkellä menossa General Extra Starkia ja Göterborg's Rapea, molemmat aivan toimivaa tavaraa.Yritän tässä siirtyä tosta Starkista taas vähän miedompiin, tuossa on nikotiinia muistaakseni 15 tai 16mg kun noissa norminuuskissa on se 8mg.

Nyt sitten tuli käytyä sillä viikkarin gracella.
Valikoiman kuulu Generallia oli useempaa, sit Göteboria, Etania, Groovea, L&D ainakin.
Hintaa torneilla oli 37,50 paitsi etanilla 46,60 ja L&D 30

Harrastaako täällä kukaan nuuskan valmistamista? En tarkoita näitä settejä mitä myydään vaan että ihan ainesosat ostetaan kaupan hyllyltä..

Kyllähän sen vissiin pystyy kiertää, mutta minkä ihmeen takia pitäs kiertää? Ei ne rupee pysäyttää yksittäisiä autoja, taitaa tuo rekkaliikenne enemmän kiinnostaa. Ja jos pysäyttää niin siinä vaiheessa kannattaa pistää lotto vetämään, koska veikkaan, että siinä päävoiton voittaminen on todennäkösempää, kun että pysäyttäsivät tullissa :D
Jooh, sama homma laivaterminaaleissa. Jokusen kerran tullu käytyä botskilla enkä oo juuri muuten nähny tullivirkailijoita kuin tyyliin ulko-ovien edessä katselemassa kun ihmismassa purkautuu vapauteen terminaalista. Veikkaan, että kiinnostuvat vasta jos sulla on tyyliin lätkäkassi olalla tai vedät useita 24h risteilyjä viikossa...

Nyt löyty kuittikin nuuskaostoksista 18.5.2013 Silja Serenadella.

General Extra Stark portion 39,90€
Goteborg Rapé portion 41,90€
Ettan lös 40,90€

Semmosta.

Kyllä tuntuu genu löysä laatukamalta noiden eetun pussien imemisen jälkee.

Onko kellään löössinuuskan kanssa ongelmana ikenien vetäytyminen? Ite käyttäny pussia varmaan 6kk enkä ollu huomannu mitään ikenissä, nyt käyttäny 2 viikkoa löössiä ja ikenet itkee verta sekä ne on vetäytyny aika rankasti... varmaan johtuu siitä että löössi ei pysy ikenessä ainakaan itellä, vaan suuri osa sitä pysyy hampaan ja ikenen rajalla kun käyttää. Mutta kyllä se löössi on omasta mielestä vain niin ihanaa verrattuna pussiin... varsinki ettanin löössi :hyper: jännä muuten että pidän ettanin löössistä vaikka sen pusseista en tykkää yhtään!

Mulla se menee päinvastoin, ikenet ottaa pussista enemmän hittiä kuin löössistä. Ja oikeessa oot ettanin suhteen, pussit hirveetä kuraa mutta löösi menettelee. Genu löössin voittanutta ei kuitenkaan löydy.

Noniin, otetaas pientä kyselyä.

Jos pitää Ettanin Lös ja Generalin Lösin väliltä valita, kumpaa otatte ja miks?

Ite en miettis kahta kertaa, vittu se on Ettan.
Generali on vaan jotenkin niin outo koostumus verrattuna ettaniin, sekä maku on huomattavasti huonomman makuista kuin eetu. Lisäks Ettan säilyy avattunakin paremmin kuin Genu.

eetu, genu tuntuu jotenki rakeisemmalt ni siit jää paljo helpommi rakeit suuhu mitä pitää puhallella vittuu usein.

Tilipäivä, joten kävinpä hakemassa 4 tolppaa Offroadin Frostedia. :dance:

Ootko ennen kokeillu tota? Onhan se ihan hyvää joo mutta itellä alko puolikkaan tornin jälkeen pahasti tökkimään ja tuli ikävä perusnuuskia :D 4 tolppaa en kyllä millään saisi itse vedettyä.

Ootko ennen kokeillu tota? Onhan se ihan hyvää joo mutta itellä alko puolikkaan tornin jälkeen pahasti tökkimään ja tuli ikävä perusnuuskia :D 4 tolppaa en kyllä millään saisi itse vedettyä.

Toki olen, itelle maistuu Offroad. Osa noista myyntiin tosin, ostin myös Knoxin Starkia, jos alkaa mieli tekeen perus nuuskaa. :)

Offroad Frosted on kyllä hyvä, varmaan paras noista hammastahnoista. Mulle ei enää minttu uppoo, ei sitte millään :D

Niin, oli mulla asiaaki. Icetoolin ostoa harkitsevat, ottakaa se rosterinen. Alumiininen on inhottava paska joka jumittaa tosi herkästi, ilmeisesti anodisoitu pinta tekee tämän. Rosterinen luistaa ku pappa mummussa ja onhan se nyt hienompiki. Downshiftasin 6ml AT --> 4ml IT, jos sais samalla kulutusta pienemmäks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom