Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kyllä nyt kelpaa.. Kaverilta sain ostettua tornin kutakin: Göteborgs Prima Fint lös, Skruf Xtra Stark portion, General Extra Strong portion.

En edes pysty muistamaan koska viimeksi olen saanut Prima Fintiä käsiini, ehkä 5v sitten? Ehdottomasti yksi parhaista löysistä.
gOpxf.gif

9SjRn.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viimks laivalla kun olin Ettanin Lös 47 tms. Että ei ihan alta neljäänkymppiin menty.
Alkuviikosta oli 46,20€ viikkarilla Ettanin Lös. Oon yhden kerran risteillessäni nähny tarjouksen, jossa oli muistaakseni 36€/torni jos ostaa 3 tornia samaa tuotetta, Ettania, GR tai Generalia.

Nojaa. Omat kokemukset Kaliberista on lähinnä negatiivisia, mutta minä oonki hemmotellu huuleni piloille Romeo y Julietalla, Onyxilla, GES Longilla ja Skrufin tuotteilla, löysistä puhumattakaan. Mun suu on suorastaan elitistinen, ei se hyväksy enää mitään Kaliberia.

Mä oon miettiny jos kokeilis lopettaa kuhan nää nuuskat tässä loppuu. Tullu 14 vuotiaasta poltettua tupakkaa ja nyt pari vuotta nuuskaa, ikää 22v. Olishan se hyvä kun onnistus lopettamaan. Säästys paljon rahaa ja terveyttä.. Vähän narkki olo välillä kun aamulla herää niin heti huuleen ja yöllä ennen nukkumaan menoo pakko laittaa vielä yhet :D Muutenkin menee se purkki tai aski tupakkaa päivässä. Nuuskankin kanssa semmosta säätämistä aina. No vielä on 4 tornii :P

Mä oon miettiny jos kokeilis lopettaa kuhan nää nuuskat tässä loppuu. Tullu 14 vuotiaasta poltettua tupakkaa ja nyt pari vuotta nuuskaa, ikää 22v. Olishan se hyvä kun onnistus lopettamaan. Säästys paljon rahaa ja terveyttä.. Vähän narkki olo välillä kun aamulla herää niin heti huuleen ja yöllä ennen nukkumaan menoo pakko laittaa vielä yhet :D Muutenkin menee se purkki tai aski tupakkaa päivässä. Nuuskankin kanssa semmosta säätämistä aina. No vielä on 4 tornii :P

Ei maksa vaivaa lopettaa. Itse ostin aikoinaan ekan purkin Tre Ankarea stadin aseman r-kioskista ja maksoin markoilla. Vuosi tais olla 1993 tai jotain. Samalla tiellä edelleen. Puolesta purkista purkkiin menee Generalin lösiä päivään ja sormin tulee leivottua. Välillä tais mennä purkki päiväs, mutta oon vähä vähentäny :)

Zemppiä MattiH:lle lopettamiseen!

Mul alko siitä ku isoveli kerto et "tää on urheilijoiden tupakkaa". Sitte maistoin ettania ekan kerran. Ikää tais olla 14. Päris hatussa ku pienellä oravalla :D Nyt ois kesälomilla tarkostus lähtee haaparantaan ajella ja ostella biittiä, salee siisti reissu tiedossa!

Mitä nuuskaa suosittelisitte tyypille, joka ei ole montaa merkkiä testannut? Joitain ns. varmoja nakkeja kaipailisin, mielellään mietoja versioita 8mg-16mg. Olen testannut lähinnä generalin pussia ja odensin pusseja, jotka on mielestäni aivan järkyttävää kuraa. Generalista kyllä huomasi että on vähän laadukkaampaa tavaraa.

Mitä nuuskaa suosittelisitte tyypille, joka ei ole montaa merkkiä testannut? Joitain ns. varmoja nakkeja kaipailisin, mielellään mietoja versioita 8mg-16mg. Olen testannut lähinnä generalin pussia ja odensin pusseja, jotka on mielestäni aivan järkyttävää kuraa. Generalista kyllä huomasi että on vähän laadukkaampaa tavaraa.
LD Salmiak Vit.

skruf fresh white slim

Hands down paskin nuuska ikinä nämä ettanin pussit.

Ihan hyvää tavaraa imo, voittaa helposti nämä halpismerkkien frostedit yms mennen tullen.

Kaverilta olisin nyt hankkimassa seuraavia pussitorneja---> Oden dry, Odens original ja Odens cold.
Onko kellään heittää kokemuksia näistä?

Odenssi dry oli ainaki omaan huuleen juur sopiva pussi. Sellanen pussi mikä on oikeesti vähän vahvempaaki. Miinuspuoli tosin et purkissa helvetin vähä tavaraa.

Kaverilta olisin nyt hankkimassa seuraavia pussitorneja---> Oden dry, Odens original ja Odens cold.
Onko kellään heittää kokemuksia näistä?
Odens Cold Extreme ja Original Extreme, ai että. Ja Cold Extreme Dry.

Prkl kun noita on niin monia eri purkkeja. Pitäis sokkona vain sanoa että otanko originalia,dryta tai coldia. Sen kummempia tuotekuvauksia en saanut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom