Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tervehdys. Olen tässä jokusen purkin pussi nuuskaa nyt käyttänyt ja nyt olisi tarkoitus lähteä laivalle pari tornia hakemaan. Kysyisinkin että jos teen 4ml toolilla löysästä niin montako saan yhestä kiekosta väsättyä? Tarkoitus olisi tupakointi lopettaa kokonaan. En ole tosin edes löysää koskaan kokeillut. Mietin siis että kumpi tulee halvemmaksi pussit vai löysä? Taikka jos kokeilisin ensin 2ml lääkeruiskulla niin montako sillä saisi tehtyä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ruvennu tulemaa ku käyttäny tätä offroad frostedia hetken nii ihmeellisiä valkosia läikkiä sille puolelle huulta riippuen kummalla oon enemmän käyttäny, jotka lähtee pois ihan vaan kun vaikka kielellä lipoo ja sitte taas ihan normaali punanen huuli. Mistäköhän tämä johtuu kellään muulla ollut vastaavaa? Frostedia tullut aiemminkin käytettyä, mutta empä ole tämmöstä havainnu..

Itellä oli joskus täysin sama homma frostedin kanssa. Vaiha merkkiä tai vaihtele puolia missä pidät. Tiiä sit onks frostedissa joku mikä syö huulen aika lahjakkaasti.

Ois tulossa lentokoneella reissu Tukholmaan. Mistähän tollasella reissulla hankkis edullisimmin nuuskat? Ilmeisesti lentokentällä aika kallista? Kungstobak kungsgatanilla?

Edit. Katos perkele ehdin vielä editoimaan. Niin pitääkö paikkansa että tuolla Kungstobakilla voi tinkiä isommasta satsista? Varmaan sen 12tornia ostan niin vois vähän koittaa hintoja fiksailla.

Ois tulossa lentokoneella reissu Tukholmaan. Mistähän tollasella reissulla hankkis edullisimmin nuuskat? Ilmeisesti lentokentällä aika kallista? Kungstobak kungsgatanilla?

Edit. Katos perkele ehdin vielä editoimaan. Niin pitääkö paikkansa että tuolla Kungstobakilla voi tinkiä isommasta satsista? Varmaan sen 12tornia ostan niin vois vähän koittaa hintoja fiksailla.

Ei se mun mielestä mahdottoman kallista ollu lentokentälläkään ja siinä tax-freessä oli vielä ihan ok valikoimatkin. Mutta muutoin tuota Kungstobakia voi suositella. Viikko sitten halvimmat tornit oli 190kr, muistaakseni Odensia. Tinkaamisesta en tiedä mitään, 5 tornia tuli mukaan enkä sen enempää hintoja kysellyt.

Tervehdys. Olen tässä jokusen purkin pussi nuuskaa nyt käyttänyt ja nyt olisi tarkoitus lähteä laivalle pari tornia hakemaan. Kysyisinkin että jos teen 4ml toolilla löysästä niin montako saan yhestä kiekosta väsättyä? Tarkoitus olisi tupakointi lopettaa kokonaan. En ole tosin edes löysää koskaan kokeillut. Mietin siis että kumpi tulee halvemmaksi pussit vai löysä? Taikka jos kokeilisin ensin 2ml lääkeruiskulla niin montako sillä saisi tehtyä?

Itellä ainakin kestää torni löysää huomattavasti kauemmin kuin torni pussia.. Kyllä siitä ainakin vajaa parikymmentä tykillistä saa väännettyä. 2ml ruittaa en suosittele missään nimessä. Turhempi kuin solidaarisuusvero.

Sellasta miettinyt, että miten tupakkatuotteet luokitellaan? Nenänuuskaa saa suomesta muttei huuleen laitettavaa nuuskaa. Eli miten luokitellaan mitä laitetaan nenään ja mitä huuleen. Eli jos nenänuuskana myytäisiin esim. normi löössiä niin kuka sen voi sanoa ettei tämä kelpaa nenänuuskaksi? Ratkaiseeko paketin teksti täysin laillisuuden?
Mistä Suomesta saa nenänuuskaa? Joskus Saksassa ollessa ostanut, ihan hauskaa settiä..

Venäjänkävijät huomio. Tälläistä ikävämpää huhua liikkeellä: 1.6 menee laittomaksi Venäjällä nuuska..
Täytyy yrittää etsiä aiheesta lisätietoa.

Ui-jui! Nyt tuli torni Generalin extra starkia:kuola: 2 vko. joutu kärvisteleen kusisilla nicoreteilla.
Ja kohta pakkisristeily niin saa varaston.

No perhana, mitäs siellä on? Ettan, Göteborgi? ettaniki nii helkkarin kallista

Perus Ettan, General, Göteborg nyt ainaski ja sit laivoista riippuen on Catchii, Grovii tai jotai Romeo y Julietia jne. Ja on tuo ettani laivalla halvempaa mitä maissa, alta neljänkympin kuitenkin mahtaa tolpan saaha.

Venäjänkävijät huomio. Tälläistä ikävämpää huhua liikkeellä: 1.6 menee laittomaksi Venäjällä nuuska..
Täytyy yrittää etsiä aiheesta lisätietoa.
Mitä?! Mistä kuulit? Tuosta jos löydät lisätietoja, niin kerro kaikki!

Perus Ettan, General, Göteborg nyt ainaski ja sit laivoista riippuen on Catchii, Grovii tai jotai Romeo y Julietia jne. Ja on tuo ettani laivalla halvempaa mitä maissa, alta neljänkympin kuitenkin mahtaa tolpan saaha.

Viimks laivalla kun olin Ettanin Lös 47 tms. Että ei ihan alta neljäänkymppiin menty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom