Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

kas-vain sanoi:
Katso viesti 844. Siinä omat favoritit. Lisäksi jos haluat ruotsissa maissa saatavia nuuskia selailla niin esim. www.northerner.com löytyy tarjonta.

Onks toi Göteborgs Prima Fint ihan normi hintasta? ja sitä siis on ihan tykkinuuskana..? siitä oon kyl kuullu että se on aika hyvää. sitä vois singon ainaki pistää tilaukseen. Tietoo paljo nikotiinimäärä?

Tämä mun kone estää alkoholi-tupakka-sivustot nii paha katella noita sivuja :D

Onko ne vahvat skruffit siis pussia vai? onko niitä tykkinuuskana ja paljos niissä niikkotiinia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[larry] sanoi:
Onks toi Göteborgs Prima Fint ihan normi hintasta? ja sitä siis on ihan tykkinuuskana..? siitä oon kyl kuullu että se on aika hyvää. sitä vois singon ainaki pistää tilaukseen. Tietoo paljo nikotiinimäärä?

Tämä mun kone estää alkoholi-tupakka-sivustot nii paha katella noita sivuja :D

Onko ne vahvat skruffit siis pussia vai? onko niitä tykkinuuskana ja paljos niissä niikkotiinia?

Skruf stark lösissä (eli tykkinuuska) on 10% enemmän nikotiinia kuin normaalisti. Olettaisin, että siinä on 9mg/g nikotiinia. 14mg/g nikotiinia on siinä pussinuuskassa, mutta purkissa ei ole kuin 24g nuuskaa verrattuna tykkikamaan missä on 50g. Prima Fint on kuin samettia huulille ihan helvetin hienojakoista ja siinä on perus 8mg/g nikotiinia. Hinta on maissa sama kuin muillakin eli 3-4€ purkki. Luota ettaniin se on laivalta ostettuna hintalaatusuhteeltaan parasta tavaraa. Laivalla 22€ torni/maista 40€ torni jotain spesiaalia - ei kannata.

Reilun 10v tuli nuuskaa käytettyä ja nyt lopettelin tossa puolisen vuotta sitten... ihan vaan sen takia et kerran loppu purkki ja en sitten oo uutta viittiny ostaa. Toki joskus iltaa istuessa otan muutamat nuuskat ja muistelen siten vanhoja aikoja.

Sellanen tässä nyt tuli mieleen kun tätä lueskelin että ton nikotini määrän perusteellako se oma nuuska merkki nykyään valitaan... Ite ainakin pidin tärkeempänä makua koostumusta ja muuta sellasta.... Ikinä en nikotinin määriä vertaillu...
Mutta kai sitä ollaan sitten kilpävarusteluun tässäkin menossa.
Nim. Nautinnosta nuuskaan

kas-vain sanoi:
Skruf stark lösissä (eli tykkinuuska) on 10% enemmän nikotiinia kuin normaalisti. Olettaisin, että siinä on 9mg/g nikotiinia. 14mg/g nikotiinia on siinä pussinuuskassa, mutta purkissa ei ole kuin 24g nuuskaa verrattuna tykkikamaan missä on 50g. Prima Fint on kuin samettia huulille ihan helvetin hienojakoista ja siinä on perus 8mg/g nikotiinia. Hinta on maissa sama kuin muillakin eli 3-4€ purkki. Luota ettaniin se on laivalta ostettuna hintalaatusuhteeltaan parasta tavaraa. Laivalla 22€ torni/maista 40€ torni jotain spesiaalia - ei kannata.

eei en tykkää eetusta niin paljoo :D toki se menee, mut..

hmm, kumpikos on sinun makuun parempaa; Skruf stark lös vai Probe?
Minkäs kokosia pusseja ne skruffin pussit on?

Pitänee sitä prima finttiä ottaa tosiaan sitten..

Niin vastaan nyt tähän samaan amf:lle, että minä en niinkään maun takia (toki aina plussaa hyvä maku), vaan sen nuuskan polte huulessa, ja se pieni kirvely (jota tosin ei kauaa ikinä kestä) - ne ne suopi minulle sen nautinnon :)

Tosin en kylläkään usko että se muutama mg nikotiinia enemmän vaikuttaa ainakaan hirveemmin siihen, mutta eipä se ole niin justiinsa :D
Mutta niinkuin olen aiemmin sanonu, että täs on nyt pitempään tullu käytettyä se 6-7milliä kerta-annoksena, eikä pienempi määrä enää tunnu missään.
Joten ihan kokeilu mielessä..

Toki, koostumus on tärkeä että ei pötkö heti kuse..

Skrufin pussit on samankokosia ku ettanit jne, eli gramman hiirenpaskoja. Tuntuvat kuitenkin aika hyvin...

En kyllä tajua miks niitä kerta-annoksia pitää kasvattaa koko ajan, ite heitän aina 1,5ml ja tuntuu ihan samalla tavalla kuin puol vuotta sitten 3ml. Silloin parin viikon tauon jälkeen päätin jättää ne määrät pienemmiksi.

Ribee sanoi:
Skrufin pussit on samankokosia ku ettanit jne, eli gramman hiirenpaskoja. Tuntuvat kuitenkin aika hyvin...

En kyllä tajua miks niitä kerta-annoksia pitää kasvattaa koko ajan, ite heitän aina 1,5ml ja tuntuu ihan samalla tavalla kuin puol vuotta sitten 3ml. Silloin parin viikon tauon jälkeen päätin jättää ne määrät pienemmiksi.

Aivan ei se nikotiini nuuskasta imeydy sekunnissa kuten tupakasta vaan hitaasti ajankanssa. Se on ihan sama onko siellä huulessa 2 tai 6ml jos heittää sen 10 min päästä pois. Sen huomaa kun joskus heittää käytetyn nuuskan huuleen niin toimii ihan samalla tavalla.

Noni elikkä nyt on taas sitten buukattu laivareissu, eli parin viikon päästä olisi lähtö. Ja perus Generalia ja Gustavus originalia ajattelin tuoda, mutta sanokaas mielipiteitä tuosta Göteborgs rapèsta, ajattelin vaan että jos puntin sitä ostaisi jos kuulisi positiivista palautetta siitä ja, että minkä moista se on? Kiitoksia jo etukäteen. :thumbs:

[QUOTE="Iso"-j]PS: Prismasterissa ei ole mitään vikaa, ei se sottaisempaa ole kuin niillä apteekinkaan ruiskuilla. Ice Toolia en ole kokeillut, enkä kokeile, hintansa takia.[/QUOTE]

Kuka tykkää mistäkin , tuota en sen takia käytä koska huuleen tungettava nuuska on ihmeen muotonen (ainakin mun huuleen ) ja jopa kevyt tiivistäminen työntää märät tökötit pitkin ruiskun vartta josta ne sitten siirtyy taskuun jos ei joka käytön jälkeen jaksa pestä sitä.

Mitä laivalla maksaa 10 prk Generalin/Grovsnusin pussinuuskaa noin? Onko eroa vanhan pussinuuskan ja uusien white pouchesien välillä?

jarkkou sanoi:
Sanokaas mielipiteitä tuosta Göteborgs rapèsta

"Jööttöporin" maku ja haju miellyttävät ainakin itseäni. Rakenne tuntui vähän rakeiselta, tosin ei mitään Grovin tasoista vielä ollut. Kyllä tuota kannattaa kokeilla, mutta itse sijoittaisin valtaosan euroista Ettaniin.

Tuo siis tykkiversiosta, pusseista ei kokemusta. Tuossa on vähemmän nikotiinia (7mg vs normaali 8mg), mutta eipä tuo nyt ole niin kauhean tärkeä asia.

Mitä laivalla maksaa 10 prk Generalin/Grovsnusin pussinuuskaa noin? Onko eroa vanhan pussinuuskan ja uusien white pouchesien välillä?

Viime helmikuussa General oli siihen 20e pintaan.

Tänään tuli tuota Skruf stark portionia. kyllä on ehdottomasti kaikin tavoin parasta mitä oon koittanu :). Toki makuasioitahan nämä kaikki.

Taas on pönykät loppu. On mulla perhana huonot suhteet, kun tuo tavara on aina lopussa. Yhen purkin saa tänään Ettania, kun manguin kaverin vähistä varastoista...

Käsin pyöritellessä tulee vielä tehtyä niin isoja palleroita, että se purkki on loppu todella nopeesti. Pitäis vissiin käydä apteekin ruisku ostamassa, ni riittäis edes hetkeks.

kas-vain sanoi:
Aivan ei se nikotiini nuuskasta imeydy sekunnissa kuten tupakasta vaan hitaasti ajankanssa. Se on ihan sama onko siellä huulessa 2 tai 6ml jos heittää sen 10 min päästä pois. Sen huomaa kun joskus heittää käytetyn nuuskan huuleen niin toimii ihan samalla tavalla.

Aivan samaa mieltä. Tunti on ittellä ollu aina se "noin" aika.

Tässä tuleekin pieni tauko kun saa ensi kerran kultaista multaa, taidanpa siirtyä pienempiin annoksiin kun saan ne..

Näitä on tulossa:

torni Strong Cut:ia (irtonuuskana)
torni Göteborgs Prima Fint:iä (irtonuuskana)
torni Skruf Stark Portion:ia (pussinuuskana)

..Paras ois löytyä noita.. Eipähän ne siellä Ruottissa varmasti kesken lopu :D

[larry] sanoi:
No nyt muuttui tilanne vielä parempaan suuntaan, kaveri lähtee tossa kolmisen viikon päästä käymään ihan ruottissa maissa. Joten siis kertokaas jotain spesiaalihyviä tykkinuuskia mitä saa satavarmasti. Ja vielä tärkeämpi, siis onko proben whisky tykkinuuskasta vielä vahvempia tykkinuuskia tarjolla maissa?

Pitäs saada nyt vähän tietoo mitä kannattas tilata parikolome tornia..

sen tiiän että kyllästyttää nämä generaalit ettanit ja röödatkin jopa.

ainii, siellä varmaan myydään jotain halpoja ruottalaisia tykkejä? vois jonkun halvan tykin pistää samaan pakettiin mukaan tulee.

Itse satsaisin rahaani edullisiin ja luotettaviin vaihtoehtoihin. Laivalla Ettan-torni on se perustavara, johon et pety. Tykiksi ostasin ihan YA:n erikoisen. :)

[larry] sanoi:
Aivan samaa mieltä. Tunti on ittellä ollu aina se "noin" aika.

Tässä tuleekin pieni tauko kun saa ensi kerran kultaista multaa, taidanpa siirtyä pienempiin annoksiin kun saan ne..

Näitä on tulossa:

torni Strong Cut:ia (irtonuuskana)
torni Göteborgs Prima Fint:iä (irtonuuskana)
torni Skruf Stark Portion:ia (pussinuuskana)

..Paras ois löytyä noita.. Eipähän ne siellä Ruottissa varmasti kesken lopu :D

Älä tyhmä rahojasi pistä siihen Skrufin pussinuuskana! Ota ihmeessä irtotavarana! Saat paljon enemmän nuuskaa/€!!!

kas-vain sanoi:
Sen huomaa kun joskus heittää käytetyn nuuskan huuleen niin toimii ihan samalla tavalla.

Miten helvetissä joku voi laittaa käytetyn nuuskan huuleen :urjo: :lol2:

On tainnu olla pientä nikkistä...

Integrandi sanoi:
Miten helvetissä joku voi laittaa käytetyn nuuskan huuleen :urjo: :lol2:

On tainnu olla pientä nikkistä...

Joskus krapula-aamuna kun kaikki nuskan on käytetty niin kummasti rupeaa ne pöydänkulmalla lojuvat 24h vanhat käytetyt nuuskat houkuttamaan.:nolo: Olettaen ettei tupakkaa ole jäänyt...:D

Itse noista nuuskista mitä laivalta saa pidän eniten Generalista ja Gustavus originalista, Ettanista ja Grovista en pidä yhtään, toi mun mielestä jees mikä Generalis ja Gustavus originalis on toi sitruunainen vivahde. Laivalta ajattelin nyt tuoda pari punttia generalia, pari punttia gussee ja yhden göteborgs rapèn kokeeks. :thumbs:

C2H5OH sanoi:
Itse satsaisin rahaani edullisiin ja luotettaviin vaihtoehtoihin. Laivalla Ettan-torni on se perustavara, johon et pety. Tykiksi ostasin ihan YA:n erikoisen. :)

Ettania on käytetty ihan tarpeeksi, edelleen :D Siitä oon saanu tarpeeksi. Toki se menee mut, ei kolahda niinkuin esim. general ja rööda.

kas-vain sanoi:
Älä tyhmä rahojasi pistä siihen Skrufin pussinuuskana! Ota ihmeessä irtotavarana! Saat paljon enemmän nuuskaa/€!!!

Onko tuota Skruf Stark Portionia irtotavaranakin??!
Vai hieman miedompana kuin tuo pussi..?

(Aattelin ihan kokeilun vuoksi ottaa tuota ku siinä vissii sitä niikkotiinia 75% enempi ku normaalisti :D Ja siitä tornista kummissii joutuu myymään kavereille..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom