kas-vain sanoi:
Skruf stark lösissä (eli tykkinuuska) on 10% enemmän nikotiinia kuin normaalisti. Olettaisin, että siinä on 9mg/g nikotiinia. 14mg/g nikotiinia on siinä pussinuuskassa, mutta purkissa ei ole kuin 24g nuuskaa verrattuna tykkikamaan missä on 50g. Prima Fint on kuin samettia huulille ihan helvetin hienojakoista ja siinä on perus 8mg/g nikotiinia. Hinta on maissa sama kuin muillakin eli 3-4€ purkki. Luota ettaniin se on laivalta ostettuna hintalaatusuhteeltaan parasta tavaraa. Laivalla 22€ torni/maista 40€ torni jotain spesiaalia - ei kannata.
eei en tykkää eetusta niin paljoo :D toki se menee, mut..
hmm, kumpikos on sinun makuun parempaa; Skruf stark lös vai Probe?
Minkäs kokosia pusseja ne skruffin pussit on?
Pitänee sitä prima finttiä ottaa tosiaan sitten..
Niin vastaan nyt tähän samaan amf:lle, että minä en niinkään maun takia (toki aina plussaa hyvä maku), vaan sen nuuskan polte huulessa, ja se pieni kirvely (jota tosin ei kauaa ikinä kestä) - ne ne suopi minulle sen nautinnon
Tosin en kylläkään usko että se muutama mg nikotiinia enemmän vaikuttaa ainakaan hirveemmin siihen, mutta eipä se ole niin justiinsa :D
Mutta niinkuin olen aiemmin sanonu, että täs on nyt pitempään tullu käytettyä se 6-7milliä kerta-annoksena, eikä pienempi määrä enää tunnu missään.
Joten ihan kokeilu mielessä..
Toki, koostumus on tärkeä että ei pötkö heti kuse..