Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LordiM sanoi:Terve terve kaikki mällihuuli ystäväni !!
Kun tuosta rutsin laivalla kipaisen tukholmaan, niin kuinka lähellä ja missä tarkalleen on ensimmäinen paikka hakea sitä snuussia?? Röda lacketia olis tarkoitus hakea himaan ;)
kas-vain sanoi:Rödaa ei ainakaan Viking Linellä ole tarjolla. Siljalle lähden tänään joten pitääpä tarkistaa sen valikoimat. Luulisin, että sielläkään ei ole.
Lähin mesta Viikkarilta tullessa mistä itse olen saanut on Slussenin metroaseman ylätasanteen kioski (McDonaldsia vastapäätä).:thumbs:
mistä päin saat niin halvalla?:whip: svetossa nostivat prk hintoja.. Viipurista vai?Jampsu sanoi:nuuskaa ei saa virosta muutakun pimeenä eli samaan tapaan mitä suomesta...
itse käyn omat nuuskani venäjän puolelta maksaa sen 20€ torni ja ihan ruotsissa valmistettua sekin ettania ja generalia
niiralassa maksaa 700 ruplaa torni ja nuijamaalla 680 ruplaa :Dweismyller sanoi:mistä päin saat niin halvalla?:whip: svetossa nostivat prk hintoja.. Viipurista vai?
[larry] sanoi:mut nii, onko tietoo mistä sais tilattua icetool tykkejä tai sit missä myytäs tääl suomessa niitä
[larry] sanoi:on tullu tähän mennessä pysyttyä näissä vakio-eetu-general-rööda-sorveissa, mutta mites, onko saatavilla mitään vahvempaa tykkinuuskaa? siis ruottin snussia ei mittää ameriikan tapponuuskia
ja pussiahan ei käytetä, se on naisille se :thumbs:
Jos Skruf stark lös on sama kuin mainitsemasi extra stark niin sen tuotetiedot löytyy kyllä netistä. Voihan ne kyllä olla erikin tuotteita, en tiedä tarkemmin kun en käytä itse.kas-vain sanoi:Skruf extra stark pitäisi olla aika vahvaa. Ei vain löydy tuotetietoja netistä niin ei voi sanoa varmuudella.
no siis kaikkein paras olisi terveyden kannalta että ei nuuskaisi ollenkaan, mut limakalvot joutuu aika koville varmaankin jos kulkee 24/7 pölli huulessyöttösika sanoi:onkohan nuuskan käytön kanssa sama homma kuin röökaamisen, eli onko epäterveellisempää nuuskata silloin tällöin ja pitää vähän väliä pikkasen pidempiäkin taukoja vai pitäisikö koko ajan nuuskata tasaisen tahtiin ilman sen suurempia taukoja?
syöttösika sanoi:onkohan nuuskan käytön kanssa sama homma kuin röökaamisen, eli onko epäterveellisempää nuuskata silloin tällöin ja pitää vähän väliä pikkasen pidempiäkin taukoja vai pitäisikö koko ajan nuuskata tasaisen tahtiin ilman sen suurempia taukoja?