Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Laskeehan se treenin jälkeen kortisolit nolliin, kun tykittää hävyttömän pötkön ylämummoon ja ''magic'' alkaa :D Eli nuuska on epäsuorasti anabolista. 100% fakta.

No ite en näistä tiiä vittuakaan, mutta anna mun elää tässä todellisuudessa että biitistä ei oo mitään haittaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hitto mä tykkään tosta kun ymmärrät hyvän päälle!

Onko odenssin cold siirtynyt takaisin mustaan pussiin? muutama kk sitten oli ainakin valkoista ja nyt näyttäisi taas olevan mustaa pussia.

Olen lähdössä syyslomalla jenkkeihin (losiin). Saakohan jenkkilän puolelle viedä nuuskaa? Ja saako sieltä mahdollisesti sitä myös ostettua, kokemuksia? Ajattelin muutaman purnukan ostaa ainakin tätä ´´suutupakkaa´´´jota laitetaan alahuuleen, kuulemma toidella järeää tavaraa.

Olen lähdössä syyslomalla jenkkeihin (losiin). Saakohan jenkkilän puolelle viedä nuuskaa? Ja saako sieltä mahdollisesti sitä myös ostettua, kokemuksia? Ajattelin muutaman purnukan ostaa ainakin tätä ´´suutupakkaa´´´jota laitetaan alahuuleen, kuulemma toidella järeää tavaraa.

Saa tuoda nuuskaa. Paikallista multaa voi ostaa mista tahansa huoltoasemalta. Oikeaa ruotsalaistakin myydaan joissain paikoissa, mutta paljon vaikeampi loytaa. Lyhyelle lomamatkalle kannattanee ottaa omat nuuskat mukaan, niin ei tarvi stressata.

Saa tuoda nuuskaa. Paikallista multaa voi ostaa mista tahansa huoltoasemalta. Oikeaa ruotsalaistakin myydaan joissain paikoissa, mutta paljon vaikeampi loytaa. Lyhyelle lomamatkalle kannattanee ottaa omat nuuskat mukaan, niin ei tarvi stressata.

Suuret kiitokset! Ja ilmeisesti nuo tupakkatuotteet eivät vaadi sitä 21-vuoden ikää niinkuin alkoholi vaan myydään yli 18-vuotiaille nuorille herroille?

Nykissä oli aika päheetä kun yhestä tupakkakaupasta löyty Generalin minijääkaappi:D. Oli vielä todella edullista, vaikka tuontitavaraa. 5dollaria purkki ja sillon dollari tais olla jossain 60sentin hujakoilla.

Tuo jenkkien alahuuli mälli on kyllä melkosta tavaraa! Jokunen vuosi sitten tuli purkin verran käytettyä, huhuh. Skoal oli merkki, kylläpä sitä tuli ylähuuleenkin Ice toolilla joku kerta laitettua, alahuulen kans oli vähän alussa ongelmia :face:

Tuo jenkkien alahuuli mälli on kyllä melkosta tavaraa! Jokunen vuosi sitten tuli purkin verran käytettyä, huhuh. Skoal oli merkki, kylläpä sitä tuli ylähuuleenkin Ice toolilla joku kerta laitettua, alahuulen kans oli vähän alussa ongelmia :face:

Taitaa olla aika tököttiä noi jenkkien tavara? Eikös jenkeissä ole melkoisesti vaihtoehtoja tupakkatuotteille. Pureskeltavakin mälli taitaa olla aika suosittua.

Onks nuuskaajat keksinny mitää keinoa millä huoltaa ikeniä? onko olemassa mitää esim:rasvaa mitä sinne voi yöksi tuupata hoitamaan,pariviikkoa olen käyttänyt taas tauon jälkeen nuuskaa ja ikenet huutaa hoosiannaa :) vai meneekö tämä vaan alotuksen piikkiin,mutta ei minulla silloin vuosia sitten ikenet näin kipeksi tulleet.
Vai onkohan tuo Odenssin loose nuuska vaan jotenkin vahvaa koska ei saman merkin pussinuuska tälläistä tehnyt.

Vahva pussinuuska tekee ainaki ja ite pidän vaikka silleen ku ei satu oleen nutu huulessa ja ikenet hellinä ni purkkaa sielä, on tuntunu auttavan ainaki itellä. :)

Päivittäiseen ikenien huoltoon saa apteekista ostaa suuvettä joka tosiaan huoltaa niitä ikeniä.
Peskää myös niitä hampaita!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom